Suomi 100 LIVE
Kommentit (178)
Tykkäsin Daruden "discotunnista", mutta miksi viimeiseksi oli valittu iskelmäprinssi pikkuveljensä Miko coveroimaan Puolikuuta? Meinaako jelppiä velipoikaa laulu-uralla....
Vähän huvitti kun mummokuoro laulo jennin taustalla "mä en haluu kuolla tänä yönä" :D
Ohjelmassa olisi pitänyt olla myös klassisen musiikin edustaja, jokin maailmalla menestyneistä oopperalaulajistamme, joilla on takanaan pitkä ja menestyksekäs ura maailmalla.
Olin paikan päällä ja olin vähän pettynyt. Sekavaa, esityksiä ei nähnyt kunnolla ja kohokohdaksi luulemani ilotulitus oli kaikkein suurin pettymys. Todella lyhyt (alkoi tasalta ja oli ohi jo neljää minuuttia yli!) ja vaikka yksittäiset raketit olivat hienoja, ne ammuttiin niin matalalle, että näyttivät olevan jossain horisontissa eikä ylhäällä taivaalla. Pikkujuttu ehkä ja toivottavasti televisiossa näytti hyvältä mutta mä olen nähnyt hienompia ilotulituksia muissa suomalaisissa kaupungeissakin aiempina vuosina.
Mikä se englanninkielinen tanssibiisi oli jonka Robin jatkoilla esitti? Ei tainnut olla Daruden saati sitten Robinin omaa tuotantoa..
Vierailija kirjoitti:
Vähän huvitti kun mummokuoro laulo jennin taustalla "mä en haluu kuolla tänä yönä" :D
Ihmettelin samaa. Muutenkin koko biisi oli osastoa "hohhoijaa", odotin vain loppumista.
Paikan päällä fiilis oli mitä parhain. Monipuolisesti nimekkäitäkin esiintyjiä, kaikilla hyvä mieli ja muutenkin tapahtumasta jäi mieleen sellainen "kaupunkilaisten yhteinen ilta" meininki. Ei haittaisi vaikkei Senaatintorille enää palattaisi, alueena Töölönlahti ja Kansalaistori oli loistava. Porukkaa oli todella suurella alueella, osa varsinaisella juhla-alueella. osa sivummalla Hakasalmen puistossa chillaamassa. Screenejä sekä lavalla että Töölönlahden puolella.
Onneksi tappavan tylsä ja puuduttava kaupunginjohtajan puhe oli jätetty pois ja Sonya Lindforsin koreografian jälkeen päästiin suoraan itse asiaan ilotulituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Heiiii kuka muistaa mikä oli sen nelihenkisen a cappella-yhtyeen nimi joka esitti Viva la vidan?
Fork
Jäi mietityttään, että mikä sen kansalliskirjaston nimi sitten on? Kaupunginjohtaja käski katsoa taivaalle, sit ammuttiin muutama raketti, ja tv-kamera lopulta kuvas niin, että siitä kuvakulmasta näkyi pelkkää taivasta. Sitten alkokin jo a cappella -esitys, heidän taustalla luki "Oodi", että onko se nyt sitten se nimi? Selviskö jollekin paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä se englanninkielinen tanssibiisi oli jonka Robin jatkoilla esitti? Ei tainnut olla Daruden saati sitten Robinin omaa tuotantoa..
Taitaa olla vähän tuntemattomampi biisi tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se nimenomaan ollut Robinin uutta tuotantoa, kertoi että biisi oli esitetty livenä vain kerran aiemmin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se nimenomaan ollut Robinin uutta tuotantoa, kertoi että biisi oli esitetty livenä vain kerran aiemmin..
No tuota ei ole. Ehkä jossain festareilla vetäneet yhdessä..
Vierailija kirjoitti:
Jäi mietityttään, että mikä sen kansalliskirjaston nimi sitten on? Kaupunginjohtaja käski katsoa taivaalle, sit ammuttiin muutama raketti, ja tv-kamera lopulta kuvas niin, että siitä kuvakulmasta näkyi pelkkää taivasta. Sitten alkokin jo a cappella -esitys, heidän taustalla luki "Oodi", että onko se nyt sitten se nimi? Selviskö jollekin paremmin?
Oodi on sen nimi. Tekisi mieli sanoa siitä jotain, mutta olen vieläkin niin hämmentynyt, etten pysty. :)
Ne partaäijät eli maahanmuuttajat häiritsi, vaikka näin ei saisi sanoa. Sinänsä ilakoivat ja hymyilivät ihan eturivissä joukolla. Samaan aikaan nuoria tyttöjä lähentelivät. Ihan silmiinpistävästi.
Robin ei kyllä pettänyt tälläkään kertaa :)
Osa esiintyjistä oli hyviä, joo ei siinä mitään, mut keskimäärin kokonaisuus oli aika sekava ja jäi latteaksi...
Muuten hyvä fiilisi oli mutta isis-porukkaa riitti ihan kylliksi. Eikö niitä saada karkotettua maasta millään.
Miksi eilispäivän väsynyt Darude oli raahattu levynpyörittäjäksi?
Alas on vajottu.
Aika vähissä oli oikeasti hyvät esiintyjät. Robinin livelaulu jatkaa kehittymistään, siitä pointsit hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi eilispäivän väsynyt Darude oli raahattu levynpyörittäjäksi?
Alas on vajottu.
Mitä siellä olisi pitänyt olla, että olisi kelvannut?
Sandstorm oli täydellinen biisi ilotulituksen taustalle. Paikalla olleena en kuullut kenenkään valittavan dj:stä.
Mietin jo eilen että musiikkivalinnoissa olisi voinut karsia jonkun noista mainstream tavisiskelmistä ja laittaa tilalle edes yhden raskaamman bändin. Suomihan on iskelmän ja räpin lisäksi tunnettu sekalaisista raskaamman rockin bändeistä. Hurriganes ei ole raskaamman rockin bändi.