Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tehnyt väärin?

Vierailija
31.12.2016 |

Mulla ja lapsen isällä on todella tulehtuneet välit, olen pyytänyt olemaan yhteydessä vain lasta koskevissa asioissa. Hän kuitenkin lähettelee milloin mitäkin lapseen kuulumattomia viestejä. Äsken hän toivotti hyvää uutta vuotta, kiitin ja toivotin samaa sekä muistutin et ollaan vain lapsen asioissa yhteydessä. Kyse on vauvasta ja hänen mukaansa mun pitää toivottaa vauvalle häneltä ja perheeltään hyvää uutta vuotta, sanoin ettei lapsi ymmärrä ja tää yhteydenotto on kategoriassa "turha". Nyt hän uhkasi ottaa asianajajaan yhteyttä ja eipä tästä oo montaakaan kuukautta, kun oltiin jo käräjöimässä lapsen asioista.

Kysymys kuuluukin; olenko tehnyt väärin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu mitä olet tehnyt

Vierailija
2/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu mitä olet tehnyt

Ilmeisesti mun pitäisi aina vastata hänen viesteihinsä ja tein väärin, kun sanoin ettei vauva ymmärrä uuden vuoden toivotuksia. Nyt lähdemme taas ilmeisesti käräjille isän aloitteesta mut onkohan siihen syytä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette lapsellisia.

Vierailija
4/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet typerys ja et osaa käyttäytyä

Vierailija
5/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit todella väärin.

Jos joku, ihan kuka vaan toivottaa hyvää uutta vuotta silloin vastataan kiitos samoin. Oletko autistinen tai asperger kun et tajua?

Vierailija
6/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette lapsellisia.

Ja ilmeisen varakkaita, kun on varaa käräjöidä hiekkalaatikkotasoisista asioista. No, rikkailla on huvinsa. Köyhät vetelee toisiaan turpiin.

Vierailija
7/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, kun jankkaat turhaa. Pelkkä "kiitos samoin"-vastaus olisi riittänyt.

Vierailija
8/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastat riitaa. Miksi kaipaat turhaa draamaa elämääsi, kun olisit tuostakin tilanteesta voinut päästä ihan yhtä helpolla kuin me muutkin ihmiset?

Positiivista on se, että itsekin mietit tilanteen järkevyyttä ja kysyt näkökulmaa.

Vierailija
9/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no mutta tehtynikä tehty, eipä sille mitään enää voi ja jos tästä sitten oikeuteen mennään ni onpahan typerä syy. Mies uhkaa aina käräjillä mua, jonkinlaista manipulointia häneltä ja siksi ne ylimääräiset viestit varmaan ahdistaakin.

Ap

Vierailija
10/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuosta voi käräjöidä? Mitä lakia on rikottu?

Vierailija
11/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitso olet ja mielisairaskin?

Vierailija
12/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuosta voi käräjöidä? Mitä lakia on rikottu?

No kun mies toivotti hyvät uudet vuodet 😂

Vierailija
13/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii yllättävän hyvin, että kun itse pysyy tyynenä ja neutraalina, niin toinen ei loputtomasti jaksa riidellä. Vaatii itseltä tietenkin paljon turhautumisensietoa ja sitkeyttä. Mutta nyt olisi hyvä hetki treenata käyttöön tuo taito.

Vierailija
14/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole psyykkisesti sairas, kuten joku ylempänä ehdotti. Niin ja eikö skitso olr sama kuin mielisairas?

No joka tapauksessa, asian taustalla on monia syitä miksi kaikki ylimääräinen liibalaaba-viestittely ei ole toivottua. Mies pahoinpiteöee henkisesti ja manipuloi, mikäli asiat ei tapahdu hänen vaatimallaan tavalla ni heti ollaan haastamassa oikeuteen. Mä olen pienen vauvan kanssa yksin, maksan kaiken lapsen elämisen, valvon öisin ja teen käytännössä kaiken ilman isän apua ja hän vain haastelee käräjille. Tottakai mua inhottaa kuulla hänestä vapaa-ajallani, muutenkin joudun koko ajan jännittämään milloin mies taas kilahtaa ja uhkailee.

Mä en todella itse halua kuormittaa oukeutta tälläisillä lapsellisilla riidoilla, mutta mitä mä voin tehdä, jos sinne kutsun saan? Ihan oikeasti.. kyllä tälläinen syö mun voimavaroja.

Ap

Vierailija
15/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit väärin?

Vierailija
16/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se voi tuosta sua haastaa oikeuteen. Nyt unohdat episodin. Jos tulee neutraaleja viestejä, vastaat neutraalisti. Jos tulee uhkausviestejä, älä vastaa mitään.

Vierailija
17/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää itsenne tilanteeseen, jossa lapsenne isä uhkailee jatkuvasti oikeudella kaikista mahdollisista syistä. Itse ei osallistu elatukseen, ei tiedä/muista tapaamissopimuksen sisältöä, painostaa ja uhkailee minkä kerkeää sekä saapuu tapaamisiin silloin kun jaksaa tai muistaa.

Mä en ole tahallani vaikea tai haasta riitaa, mutta en myöskään jaksa mitään ylimääröistä häneltä. Mä olen henkisesti aika väsynyt tälläiseen, kun olen pienen lapsen kanssa. En usko, että moni mun kengissäni oleva mitenkään ylimääräisen paljon ilahtuisi isän ottaessa yhteyttä. En voi sille mitään, mutta fyysisesti voin hionosti, kun hänestä kuulen. Vastasin toki "kiitos samoin" vaikka mieli ois tehnyt kirjoittaa jotain ihan muuta..

Ap

Vierailija
18/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, jollain on vieläkin kamalampi mies kuin minulla.

Vierailija
19/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä vtun idiootti iha oikeasti kuvittelet, että oikeus käsittelee kannetta, jossa vastaaja ei ole vastannut uudenvuoden toivotukseen? Siis ihan oikeasti??? Ei sullakaa oo ihan kaikki inkkarit kanootissa.

Vierailija
20/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sä vtun idiootti iha oikeasti kuvittelet, että oikeus käsittelee kannetta, jossa vastaaja ei ole vastannut uudenvuoden toivotukseen? Siis ihan oikeasti??? Ei sullakaa oo ihan kaikki inkkarit kanootissa.

No ilmeisesti hän aikoo haastaa mut siitä, että mä olenkieltänyt kaiken ylimääräisen yhteydenpidon.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän