Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku mies oli ilmoittanut deitti sivulla pituudekseen 169cm ja paina 56 kg :'D

Vierailija
31.12.2016 |

Kuka aikuinen nainen edes lähtee tuon kokoisen kanssa treffeille 😂
Varmaan jollein teinitytölle vielä kelpaa, mutta aikuiselle naiselle ....
T. Aikuisen ihmisen kokoinen nainen (174cm/69 kg)
Jonka mies on 187cm/90 kg
Ps. Kattelin vaa ihan mielen kiinnosta kyseistä sivustoa en ole pettämässä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO mutta jos nainen on esim. 160 cm ja 50 kg, niin tuon kokoinen (169cm/56 kg) mieshän olisi suorastaan jättiläinen. Jos esim. 160 cm pituinen nainen olisi syntynyt mieheksi, niin hän olisi ehkä 165 cm pitkä ja vastaavalla ruumiinrakenteella noin 52 kg.

Vierailija
22/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa lihava.

Ei ap:n mitoilla todellakaan mikään lihava ole.

On läski sori vaan, en usko, että on mikään fitness ämmä, ei nekään noin tyhmiä ole kuin ap. Itseasiassa fitness ihmiset ovat yleensä rennompia kuin pullukat ja tavalliset, ei ole tarvetta vittuilla kun on sinut itsensä kanssa. Tiputa ap 10kg ni oot hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutatpa ihastuttavalta ihmiseltä ap… Minkäs sille voi, jos on pienikokoinen? Enemmän se henkinen yhteys suhteessa merkitsee kuin toisen pituus ja paino. Ei minua mitenkään ratkaisevasti häiritsisi, jos mies olisi minun pituiseni tai lyhempi. Itse olen parisuhteessa, mutta seurailen välillä keskusteluja deittailusta ja kumppanin löytämisestä, ja jotenkin tuntuu että meininki on koko ajan vain pinnallisempaa. Toivon kovasti että parisuhteeni kestää, en nimittäin usko että mielenterveyteni kestäisi näitä nykyisiä "parisuhdemarkkinoita".

Vierailija
24/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 170cm ja 53kg nainen. Oltaisiin sopusuhtainen pari!

Vierailija
25/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatella että on naisia, jotka ovat 150 cm pitkiä ja painavat 45 kg. Päivittelisikö ap myös tätä naista!

Vierailija
26/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja voisi laihduttaa, eikä tuo aloittajan mieskään varmaan aloittajasta mitään kostu.

Ämmä roikkuu deittisivustoilla ja miesvihapalstalla aamusta iltaan. Oksennus.

Vierailija
27/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä deittailisin miestä noilla mitoilla. Ei tosin tarvi, kun oon onnellisesti naimisissa 😊. Kun itse oon 158 cm pätkä ei esimerkki mies ole etes lyhyt.

Sen sijaan ap:n kanssa en lähtis ulos, jos olisin mies. Pituuden/painon tms pilkkaaminen, kun ei ole viehättävä ominaisuus naisessa.

Vierailija
28/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kanssa saattaa lähteä treffeille joku nainen, joka ei ole jäänyt henkisesti koulukiusaajan tasolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi