Joku mies oli ilmoittanut deitti sivulla pituudekseen 169cm ja paina 56 kg :'D
Kuka aikuinen nainen edes lĂ€htee tuon kokoisen kanssa treffeille đ
Varmaan jollein teinitytölle vielÀ kelpaa, mutta aikuiselle naiselle ....
T. Aikuisen ihmisen kokoinen nainen (174cm/69 kg)
Jonka mies on 187cm/90 kg
Ps. Kattelin vaa ihan mielen kiinnosta kyseistÀ sivustoa en ole pettÀmÀssÀ.
Kommentit (28)
MinÀ kuolaisin tommosen miehen perÀÀn. Jos ei ole kalju.
So what? IhmisiÀ on eri kokoisia. On paljon sinua lyhyempiÀ naisia, joita voisi hyvinkin kiinnostaa, ja toisaalta myös pitkiÀ naisia, joita ei toisen lyhyys haittaisi ollenkaan.
Voisi olla miesystÀvÀni. On hitusen lyhyempi kyllÀ, ja on lihava, mutta vÀittÀÀ painavansa jotain 60 kiloa. Ei mitenkÀÀn mahdollista.
pisteet miekkoselle ilmeisestÀ rehellisyydestÀ. En nyt sit tiedÀ haluaisinko itse seurustella saati treffeille ihmisen kanssa, jolle pituus ja paino ovat ne merkittÀvimmÀt asiat miehessÀ.
Mun mies painoi tavatessamme 59 kg, ja on 184 cm pitkÀ. Nyt painaa 70 kg.
Onko tÀÀ aloittaja se teini, joka murehtii omaa pituuttaan? VÀhÀn uusi nÀkökulma taas vaihteeksi. Lopeta se röökaaminen, niin pituuskasvu ei pysÀhdy kokonaan!
Jos sillÀ on iso varustus? Kun on pokkaa/itsetuntoa kertoa tollaset mitatkin.
Onko Martin Freeman? SehÀn on nyt vapaa mies?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Martin_Freeman
Aaaaww miten pieni toinen on <3333 :))))
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen nainen edes lĂ€htee tuon kokoisen kanssa treffeille đ
Varmaan jollein teinitytölle vielÀ kelpaa, mutta aikuiselle naiselle ....
T. Aikuisen ihmisen kokoinen nainen (174cm/69 kg)
Jonka mies on 187cm/90 kg
Ps. Kattelin vaa ihan mielen kiinnosta kyseistÀ sivustoa en ole pettÀmÀssÀ.
Tiputtaisit nyt eka sen kymmenen kiloa pois, tule vasta sitten haukkumaan muita.
Vierailija kirjoitti:
pisteet miekkoselle ilmeisestÀ rehellisyydestÀ. En nyt sit tiedÀ haluaisinko itse seurustella saati treffeille ihmisen kanssa, jolle pituus ja paino ovat ne merkittÀvimmÀt asiat miehessÀ.
Voi oikeasti olla vielÀ pienempi.
ei paha..kelpais tommonen mies.paino on tosin alhainen ja painan itse siis melkein saman verran ja olen pitkÀ 158, vaikka kroppa on todella hoikka, kylkiluut nÀkyy tietyissÀ asennoissa ja jalat kuulemma kuin tikut...
Vierailija kirjoitti:
Oletpa lihava.
Ei ap:n mitoilla todellakaan mikÀÀn lihava ole.
Vierailija kirjoitti:
Onko Martin Freeman? SehÀn on nyt vapaa mies?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Martin_Freeman
Tohtori Watsonđ
Mulle kelpaisi muuten, mutta painan tÀllÀ hetkellÀ itse saman verran, joulukilojen takia varmaan pari kiloa enemmÀnkin. Ensin pitÀisi itse laihduttaa ainakin vÀhÀn kevyemmÀksi kuin mies, muuten ottaisi itsetunnon pÀÀlle.
"pisteet miekkoselle ilmeisestÀ rehellisyydestÀ. En nyt sit tiedÀ haluaisinko itse seurustella saati treffeille ihmisen kanssa, jolle pituus ja paino ovat ne merkittÀvimmÀt asiat miehessÀ."
"Voi oikeasti olla vielÀ pienempi."
Voi toki. Mutta voi olla myös pidemp.tai sitten ei voi olla tutustumisen arvoinen oli hÀnen fyysiset mittansa mitkÀ hyvÀnsÀ. - Mutta enemmÀn minusta uskottavuutta ja kiinnostavuutta on lisÀÀmÀÀn se, ettÀ mies tai nainen osaa ja uskaltaa olla oma itsensÀ kuin alkaa teeskentelemÀÀn ja valehtelemaan jostain sellaisesta, josta jÀÀ melkein heti kiinni, jolloin tulee tunne, ettÀ valehteliko jotain muutakin, vai onko hÀnellÀ vain huono itsetunto. Vain hyvin harvat meistÀ -ilmeisesi Ap on yksi heistÀ- on valinnut vapaasti omat fyyisesti ominaisuutensa, kuten oman pituutensa. - SinÀnsÀ harmi, ettei kukaan ole antanut niin hyvÀÀ itse tuntoa, ettei hÀnen tarvitsisi ilkkua ja mölöttÀÀ heidÀn fyysistÀ ominaisuuksista, jotka kuuluvat siihen luullakseni enemmistöön, jotka eivÀt ole pÀÀsseet valitsemaan esimerkiksi vain omaa pituuttaan.
Miehen pituus ei olisi ongelma, mutta mies kuulostaa liian hintelÀltÀ makuuni. Olen 165 cm ja 59 kg enkÀ halua painaa miestÀ enemmÀn ja omata isompaa hauista.
Varmaan sellainen nainen jolle miehen "suuri koko" ei ole kaikki kaikessa =D esim. itse en erityisemmin vÀlitÀ suurista miehistÀ mutta ymmÀrrÀn ettÀ heillekin on ottajansa.