Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan oviksen

14.03.2006 |

jälkeen lämpö pysyy koholla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten se pysyykin vaikka kuinka kauan, jos on raskaana :)

Tsemppiä!

Vierailija
2/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koholla ainakin viikon verran ja myös etova olo ja välillä tulee myös kylmiä aaltoja...ja rintojakin aristaa alavatsaa sattuu aina välillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehny jo raskaustestiä? Kuulostaa ihan sen " oireilta" . Mikä kp sulla on menossa? PALJON PLUSSAONNEA SINULLE!!! Tulehan ilmoittamaan miten kävi.

=) L.

Vierailija
4/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousevat oviksen jälkeen ja pysyvät koholla, kunnes menkat alkaa, jos on alkaakseen. Eli siis noin parin viikon ajan. Mikäli oot raskaana, eivät laskekaan.

Itselläni just noita samoja oireita joka kierrossa eli tissit arat, mahakipua ja lämmöt koholla. Ja niin se vaan täti on saapunut joka kuu. :(

Toivotaan parempaa plussaonnea sinne päin! :)

Vierailija
5/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa loppu kuusta mutta en tiiä mikä päivä,kun edellisestä synnytyksestä on vasta vähä pääl 2kk niin en tiiä että onko mulla edelleen se kiertoväli 28 päivää..mutta toivon kovasti että menkat ei alkaisi...ensimmäiset menkat synnytyksen jälkee alko 20.2 ja loppu 27.2 ja siitä noin 1 viikko eteenpäin niin sillon mulla alko nää oireet ja jatkuu edelleen..en ole vielä tehnyt vaikka kovasti mieli tekis tehdä...

Vierailija
6/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aamulämmöistä puhutaan.

Raskautuneena oli ihan kunnolla lämpöä päivälläkin ja jatkuu edelleen...

Alia rv6+2

Vierailija
7/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaan lämpöä 36.8-37.3...mutta nyt kun oon mittaillu ahkerasti niin sitä on aina ollut 37.1..oisha se ihan kivaa olla taas raskaana...meijän esikoinen on syntynyt 4.12.2004 ja nuorempi 28.12.2005...joo mä tuun ilmottaa sitten kun oon testannut että mikä on vastaus..toivotaan +++...toivotan teille muillekki ++++ onnea