Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotona liian ahdasta

Vierailija
31.12.2016 |

Meillä on viisihenkinen perhe ja asumme 60-neliöisessä kaksiossa. On alkanut tuntua siltä, että täällä ei ole omaa tilaa ollenkaan, joten olemme päätyneet siihen lopputulokseen, että yhdestä lapsesta on luovuttava, jotta mahdumme elämään kunnolla. Meillä on 4v tyttö ja 10 ja 12v pojat. Kenestä noista kannattaisi mielestänne luopua ja miksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nuorimman laittaisin pois, sillä häneen on "investoitu" vähemmän kuin noihin vanhempiin. Lisäksi hän on tyttö.

Vierailija
2/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut, että luopuisit sittenkin miehestä? Vie kuitenkin eniten tilaa. Ja nuo pojat nyt lähtee muutenkin n. 8 vuoden kuluttua, mutta mies senkun vaan on ja pysyy tilaa viemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala. 10- ja 12-vuotiaat eivät tarvitse enää leikkitilaa ja ovat luontevammin samassa huoneessa kuin jompi kumpi sen 4-vuotiaan kanssa. Tässä on sitten se valinta, että onko kuitenkin kiva, jos on molempia sukupuolia. Ehkä harkitsisin 12-vuotiaasta luopumista, onhan hän saanut nauttia elatusta pisimpään.

Mies vie tilaa sen sängynpuolikkaan verran ja kylppärissä sillä on ehkä parranajovehkeet ja dödö. En siis usko, että miehestä luopuminen ratkaisee tilaongelmaanne. Onko itselläsi paljon tavaroita?

Vierailija
4/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän keskimmäisestä luopumista, hän on kai jo nytkin vähän unohdettu. Esikoisen tai kuopuksen puuttuminen muuttaa perhedynamiikkaa.

Vierailija
5/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestän keskimmäisestä luopumista, hän on kai jo nytkin vähän unohdettu. Esikoisen tai kuopuksen puuttuminen muuttaa perhedynamiikkaa.

Näin minäkin asian näen.

Vierailija
6/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeesti jopa nauroin ku luin tän :D 

Vierailija
7/11 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäinen pois vaan. Ei niillä mitään tee.

Vierailija
8/11 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin pois. Sopeutuu helpoiten asumaan muualla, ja luulen että nuo melko samanikäiset pojat tulevat hyvin keskenään toimeen ilman siskoaankin.

Vierailija
9/11 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on aihe. Eiks oo parempaa tekemistä?

Vierailija
10/11 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ehdotan, että hommaat itsellesi mukavan yksiön tai pienen kaksion. Käyt välillä vierailemassa muun perheen luona.

Vierailija
11/11 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on aihe. Eiks oo parempaa tekemistä?

Mikäs vika tässä aiheessa on? Vai onkohan todellinen vika sittenkin sinun päässäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi