Haluaisin kuolla niin että lauma alastomia teinityttöjä tukehduttaa minut pilluunsa
Kommentit (10)
On jokseenkin epätodennäköistä, että toiveesi toteutuu.
Tissejä. Ihania suuria pehmeitä tissejä. Joka puolella tissejä. Ne tulevat kohti ja painautuvat minua vasten, pehmeitä tissejä. Tissien lämpö ympäröi minut ja pääni täyttää pehmeät tissiajatukset. Unohdan maailman murheet, nälän, janon. Unohdan ajan. On vain tissejä ja minä. Aikakin vaihtaa olemustaan, ei ole enää aika aikaa vaan alkaa Tissiaika. Sitten soljahdan tisseihin tukehtuneena tästä maailmasta taivaaseen. Jossa minua vastassa on ... tissejä. Taivaallisia kirkkaita tissejä.
M
On siellä normaaliuden ja friikkiyden välisellä harmaalla alueella.
Tai että kaunis jättiläisnainen imaisisi minut pilluunsa ja jäisin sinne asumaan maailmanloppuun asti.
Luulisi miehen miettivän jotain muuta kuin kuolemaansa kyseisessä seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Tai että kaunis jättiläisnainen imaisisi minut pilluunsa ja jäisin sinne asumaan maailmanloppuun asti.
Oletko Anaalihamsterin serkku?
Voi teidän kanssa :'D Toivon oikeesti sydämestäni että teidän toiveet toteutuisi :D Sillee kiltillä tavalla, ei mitenkään väkivalloin tai muuten. Toteutuispa munkin yks toive <3 Ehkä vuonna 2017 :D Toiveita toteuttavaa Uutta vuotta teille kaikille!!! :D
Haluisin että mun mies seksais mun kanssa niin kauan kuin elän
On ihan normaalia, mut ei toteudu kuin unessa korkeintaan jos edes siinä 😀👍
Onnea vaan toiveesi suhteen.