Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aergh! Niin miehekäs olo tänään, enkä tiedä miksi?

Vierailija
31.12.2016 |

Tänään on sellainen tunne kuin että mikään ei voi minua pysäyttää, testosteroni pumppaa suonissani ja tunnen miten tekisi mieli juosta maratoni, ottaa ystävällinen paini/nyrkkeilymatsi kaverin kanssa ja lopuksi juoda olutta, syödä makkaraa ja tehdä vähän remonttia. Parransänki on esillä tänään, enkä aio sitä ajaa pois!
Anteeksi outo tunnepurkaus

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta!

Vierailija
2/8 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Toteuta ihmeessä edes osa noista jos mieli tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää uutta vuotta!

samoiten sinne!

AP

Vierailija
4/8 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon kanssa, olen ojentautunut täyteen 163cm pituuteeni ja ajttelin mennä iskemään lähikuppilaan nuoria naisia. Terveisin Veijo 44v.

Vierailija
5/8 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko palstan ulilassukka alias kilttimies , joka on ottanut jotain pillereitä tai muuta? Sitten yöllä tulet itkemään sitä kuinka jännämiesten karvapakarat nousee ja laskee sinun itkiessä hämärässä huoneessasi yksinäisyyttäsi?

En ole pillereitä ottanut. Meidän suvussamme miehet ovat olleet pitkiä, varsinkin isäni puolelta (itse olen 188 cm) ja miehet ovat karvaisia ja kaljuuntuvat nuorehkona äitini puolelta, parrankasvu todella tiheää ja voimakasta. Vaarini on aina ollut kova tekemään ''miesten hommia'' ja hän on minulle perusasioita opetellut autojen ja rakennusten korjaamisessa. Oli nuorena poikana kova tappelemaan, mutta siitä en ole ottanut mallia, korkeintaan ystävällistä sparrausta.

AP

Vierailija
6/8 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap poistit viestini? Taisin osua oikeaan? Olet palstan ulilassukka alias kilttimies, joka on ottanut pillereitä tms. tänään. Yöllä tulet itkemään palstalle sitä, kuinka jännämiesten karvapakarat nousee ja laskee, sinun yksin itkiessä hämärässä huoneessasi yksinäisyyttäsi.

Vierailija
7/8 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap poistit viestini? Taisin osua oikeaan? Olet palstan ulilassukka alias kilttimies, joka on ottanut pillereitä tms. tänään. Yöllä tulet itkemään palstalle sitä, kuinka jännämiesten karvapakarat nousee ja laskee, sinun yksin itkiessä hämärässä huoneessasi yksinäisyyttäsi.

En ole moderaattori joten en ole voinut poistaa viestiäsi.

AP

Vierailija
8/8 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kerran ihmeen maskuliininen oli Tallinnan Yliopiston apteekista ostetusta treeniproteiinipulverista. Heräsi todellakin epäilys pitikö sisällysluettelo paikkaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän