Mitä toivot saavasi vuonna 2017?
Minä toivon enemmän lapsivapaata aikaa ja (suu)seksiä.
En usko että kumpikaan toive toteutuu.
Kommentit (38)
Minä olen toivonut jo liian monta vuotta turhaan omasta puolestani, joten saakoon kaikki muut mitä haluaa. Piä tunkkis, Oi suuri toivomuslähde!
Eurojackpotin päävoiton 90 miljoonaa.
Seksiä av-mamman kanssa :P (terkut)
Toivoisin pääseväni juttelemaan erään miehen kanssa. Haluaisin tunnustaa hänelle pari asiaa ja toivoisin että hän ei loukkaantuisi niistä vaan voisimme olla ystävällisissä väleissä ja ehkä pitää yhteyttä jälkeenpäin. Ja jos vielä enemmän saa toivoa, niin toivoisin hänen halaavan minua, se olisi ihaninta mitä voin toivoa.
Edes yhden oikean, luotettavan ystävän. Luulin jo tänä syksynä saaneeni sellaisen, mutta hän onkin huijari, joka ei muka ehdi koskaan tapaaman minua työkiireiden ja lastenhoitokiireiden takia, vaikka tiedän hänen olevan työtön ja perheetön.
Tämän lapsen, jota odotan (la 14.2.17.) sekä terveyttä ja onnellista elämää miehelleni, minulle ja vanhemmalle 2,5 v tyttärelleni. Terveyttä ja onnea myös myös muille läheisille ja ystäville. Toivon myös, ettei äitini syövän saattohoito olisi kovin kivulias, vaan kipulääkkeet auttaisivat ja hän saisi lopulta viimein lähteä (16v taistelu takana). Toivon myös, että isäni ymmärtää, ettei hän jää yksin, vaan olemme kaikki hänen tukenaan.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan ja miehen.
Minä taas haluaisin työpaikan ja naisen. Työpaikka ehkä on realistista, mutta nainen onkin sitten arvatenkin liikaan pyydetty. Mutta jos vaikka kuukaudeksi tai edes viikoksi. Yritän sitten siinä ajassa rakastaa koko loppuelämän edestä. Pliis!
Normaalin, vanhan kroppani takaisin. Puolet on jo sulatettu, vielä on fläsää jäljellä. Ja sitten toivon saavani voimani takaisin, koska olen myös rapakunnossa.
Että olisin tämän vuoden lopussa 50 kiloa laihempi. Silloin ihmiset rakastaisivat minua enemmän.
Kivan ja varman työpaikan, jonka palkalla eläisi edes kohtuullisen mukavasti. Ylellisyyksiä en kaipaa.
Palkankorotuksesta lienee turha unelmoida. Toivon siis työpaikan pysymistä, terveyttä, parisuhteen jatkumista onnellisena, pari mukavaa lomamatkaa. Onnea kaikille läheisilleni.