Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä PA - lapsi kärsii

Paska ystävä
31.12.2016 |

Ystävä, sotkenut raha-asiansa, suhteensa ja luultavasti kohta sotkee myös lapsensa asiat. Miehiä tulee ja menee, mikään ei ole hyvä. Viina maistuu, rahat aina loppu. Lapselle ei ole juuri varaa ostaa mitään, isä yrittää hankkia sen mitä lapsi tarvitsee. Asunut kuukauden kaverillaan kun asunto lähti alta.. Lapsesta yhteishuoltajuus. Minä olen nyt se kusipää ja idiootti kun en lainaa rahaa. Tarjouduin ostamaan ruokaa, auttamaan asunnon takuuvuokrassa mutta suoraa rahaa en lainaa,.koska ne menevät tasan baariin, alkoholiin ja tupakkaan. Olen huono ystävä ja en ymmärrä häntä yhtään.. Päässä takoo nyt kyllä vittumaisen syyllinen olo, sanokaa nyt tekin että tein oikein..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai sillä väliä mihin rahansa käyttää

Vierailija
2/5 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai sillä väliä mihin rahansa käyttää

Ei tietenkään, kunhan hoitaa ensin välttämättömät asiat eli ostaa ruokaa, maksaa laskut, hankkii kaiken mitä lapsi tarvitsee jne.

Ja ap, TEIT IHAN OIKEIN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.sinä mahdollistat ystäväsi ongelmakäyttäytymisen auttamisellasi. Kun päästät irti hän putoaa nopeammin ojaan ja hän voi itse valita jääkö ojanpohjalle vai nouserko sieltä. Sinä et voi muuttaa tai parantaa ystääsi, mutta lopettamalla mahdollistamisen annat hänelle mahdollisuuden muuttaa itse elämänsä.

Tällä hetkellä kuulostaa paremmalta jos lapsi asuisi isänsä luona tai otettaisi huostaan.

Rahan syytäminen edes välillisesti ei auta se vain pitkittää ongelmaa.

Vierailija
4/5 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän :( voi luoja kun tekee pahaa katsoa sivusta.. Ruokaa olen kyllä meillä tarjonnut, on ollut tilanteita kun heillä ei ole mitään kotona, väärinhän tämäkin on.

Lapsi onneksi saa olla aika paljon isällään, nyt on tulossa takaisin äidilleen ja en tiedä mitä tapahtuu. Eilen oli jostain saanut lainaksi rahaa ja Suunnistanut tietenkin baariin - sieltä soitteli umpitunnelissa . Ja ei, en pyytänyt häntä tänään meille syömään vaikka selkeästi näin oletti tapahtuvan.

ap

Vierailija
5/5 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojeluilmoitus, siinä paras apu minkä voit antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi