Saisin miehen, mutta taidan oikeasti viihtyä 100% hyvin jo yksin
Onko tämä normaalia? Olenko salaa sitoutumiskammoinen ja jään jostain paitsi, vai olenko sittenkin todella onnekas?
Minulla on sinkkuna yksinkertaisesti kaikki hyvin. En kaipaa ketään viereeni aamuisin, eikä ole tarvetta jakaa arkea kenenkään kanssa sillä teen jo kaikkia niitä asioita mistä nautin, ja jos olen ihan rehellinen niitä on helpompi tehdä ja harrastaa yksin. Seksiä saan aina jos haluan, perheen perustaminen tai mikään tavisten arki ei kiinnosta.
Silti jostain syystä ympäristö saa kylvettyä minuunkin välillä kummallisia paineita siitä, että "pitäisi" muka olla joku. Minulta kysellään miehistä ja kaverit ja perhe puhuu jatkuvasti siihen malliin, että "sitten kun sullakin on mies", "kyllä sunkin mieli vielä muuttuu" jne. Kaikkialta tulee se viesti, että pitäisi etsiä joku pysyvä kumppani, ja että on epänormaali, jos se ei löydy tai sitä ei kiinnosta löytää. Tekisi aina mieli kertoa kaikille että kyllä minun elämässä romantiikkaa ja rakkautta piisaa, vaikka en olekaan suhteessa. Luulen, että jopa enemmän kun jossain 30v kestäneessä kulahtaneessa avioliitossa. En vain halua olla kenenkään kanssa vain siksi että siihen on tottunut, tai että ympäristö sitä odottaa. Enkä halua joutua pettymään keneenkään. Kukaan ei voi jättää, pettää, tai aiheuttaa draamaa tai harmia. Kaikesta saa päättää itse ja pysyä juuri niin aktiivisena (tai passiivisena) kuin haluaa. Mihin sitä miestä oikein tarvitsee?
Onko täällä muita sinkkuja, jotka tuntevat samoin? Onko teillä koskaan samankaltaisia ristiriitaisia tunteita? Tuntuuko teistäkin että riittätte itsellenne jo ihan itsenänne vai muuttuuko se mieli jotenkin maagisesti sitten, kun tarpeeksi ihana yksilö tulee kohdalle ja rakastuu lujaa? Vai voisiko sitä olla rakastunut ja silti säilyttää vapautensa samaan aikaan? Jäänkö jostain paitsi?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin viihtyisin sinkkuna jos sais seksiä silloin kun haluaa. Nyt saan ehkä muutama kerta vuodessa. Helppoa naisten on sinkkuna kun rumatkin naiset saa seksiä vaikka joka päivä jos haluaa.
M27Siis v**** aina tätä. Uskokaa nyt: kaikki naiset ei saa seksiä noin vaan. Kaikki naiset eivät varsinkaan saa seksiä sellaiselta mieheltä kenen kanssa haluaisivat harrastaa seksiä. Kaikki naiset eivät varsinkaan saa hyvää seksiä joka olisi nautinnollista. Kaikki naiset eivät ensinnäkään halua seksiä "vaikka joka päivä", vaan ne parisuhteen haluamisen prioriteetit ovat yleensä jossain aivan muualla.
Mi ä en ole ollut koskaan oikein kiinnostunut seksistä. Siihen päälle läheisyys- ja sitoutumiskammo ja erakkolionne, niin minäkinviihdyn paremmin sinkkuna. Eli ap varmaan aika moni kokee kuin sinä.
N27
Vierailija kirjoitti:
Tässä ero nais ja miessinkkujen välillä. Nainen saa aina seksiä sinkkuna, mies ei saa seksiä sinkkuna.
Rahalla on aina saanut tarvittaessa.
M36
Mä olen ollut jo viisi vuotta sinkkuna, enkä kaipaa miestä elämääni. Olen tottunut olemaan yksin ja olen onnellinen yksinäisyydestä huolimatta. Tämä vapaus on ihanaa ja nautin siitä täysillä. :)
Tuskin seurustelen enää koskaan, en päästä ketään lähelleni. Petyin aikoinaan todella pahasti, se jätti jälkensä. N38
Feministi: ei kellekkään mitään velkaa, ei edes omalle yhteisölleen, mutta ansaitsee vain parasta.
On ihan eri asia naiselle saada seksiä kuin parisuhde. Jos mies saa helposti seksiä, niin hän saa helposti parisuhteenkin. Naisella ei lähellekään sama.
Samassa tilanteessa olen kuin aloittaja. Tai no, vielä elättelen toiveita jonkun sopivan löytämisestä ja tapaan välillä miehiä. Suuri osa näillä seuduilla vapaana olevista miehistä on aika juntteja joten olen mieluummin itsekseni. Ihan hyvää elämää voi elää sinkkunakin vaikka kieltämättä sen normin pariutumiseen on tullut tuntemaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin viihtyisin sinkkuna jos sais seksiä silloin kun haluaa. Nyt saan ehkä muutama kerta vuodessa. Helppoa naisten on sinkkuna kun rumatkin naiset saa seksiä vaikka joka päivä jos haluaa.
M27Siis v**** aina tätä. Uskokaa nyt: kaikki naiset ei saa seksiä noin vaan. Kaikki naiset eivät varsinkaan saa seksiä sellaiselta mieheltä kenen kanssa haluaisivat harrastaa seksiä. Kaikki naiset eivät varsinkaan saa hyvää seksiä joka olisi nautinnollista. Kaikki naiset eivät ensinnäkään halua seksiä "vaikka joka päivä", vaan ne parisuhteen haluamisen prioriteetit ovat yleensä jossain aivan muualla.
Et vaan pysty myöntämään naisten etuasemaa tässä.
Valinta on sinun ja nuo epäsuorasti muuta vihjailevat ovat tämän asian suhteen vaihtoehdoista tietömättömiä tai ehkä jopa oikeasti ikäviä ihmisiä.
Kuitenkin nyt tässä aloituksessa pyysit niitä epäilyjä joten: Kerrot pelkääväsi, että vastapuoli aiheuttaisi pettymyksiä. (?isä-suhde?) Ja et koe mitä voisit tarvita vastapuolelta. Eikö tässä ole ristiriita? Miten joku jota et tarvitse tai josta et välitä (johon ei olisi tunneyhteyttä) edes voisi tuottaa sinulle pettymystä? Ainakaan millään tunnetasolla. Eikö tämä todista, että on mahdollista saavuttaa jotain mitä et halua menettää toisen ihmisen kanssa? Mutta kuitenkaan "et tarvitse sitä"?
Itsekkin luultavasti jään yksin, enkä sinäänsä tarvitse muilta mitään, mutta silti etsin kaltaistani ihmistä jonka muistoihin olisi kiva jäädä kun olen vielä parhaimillani ja johon voin todella luottaa. Se ei ole tarve vaan ylellisyys, jonka osa löytää tuurilla ja osa ei.
Vierailija kirjoitti:
Valinta on sinun ja nuo epäsuorasti muuta vihjailevat ovat tämän asian suhteen vaihtoehdoista tietömättömiä tai ehkä jopa oikeasti ikäviä ihmisiä.
Kuitenkin nyt tässä aloituksessa pyysit niitä epäilyjä joten: Kerrot pelkääväsi, että vastapuoli aiheuttaisi pettymyksiä. (?isä-suhde?) Ja et koe mitä voisit tarvita vastapuolelta. Eikö tässä ole ristiriita? Miten joku jota et tarvitse tai josta et välitä (johon ei olisi tunneyhteyttä) edes voisi tuottaa sinulle pettymystä? Ainakaan millään tunnetasolla. Eikö tämä todista, että on mahdollista saavuttaa jotain mitä et halua menettää toisen ihmisen kanssa? Mutta kuitenkaan "et tarvitse sitä"?
Itsekkin luultavasti jään yksin, enkä sinäänsä tarvitse muilta mitään, mutta silti etsin kaltaistani ihmistä jonka muistoihin olisi kiva jäädä kun olen vielä parhaimillani ja johon voin todella luottaa. Se ei ole tarve vaan ylellisyys, jonka osa löytää tuurilla ja osa ei.
Lisään vielä, että minä siis teen juuri mitä haluan ja hän tekee juuri mitä haluaa, kumpikaan ei kontrolloi toista tai yritä " saada" toista ja silti valitsemme olla mielummin olla ja kokea yhdessä kuin yksin.
Kyllähän jokainen/lähes jokainen saisi miehen/naisen halutessaan, kyse onkin siitä, saako sellaisen, joka saa haluamaan arjen jakamisen yms.
Nähtävästi sinulle ei ole oikea osunut kohdalle. Minulla oli samanlaisia ajatuksia, kunnes tapasin nykyisen mieheni :)
Siis v**** aina tätä. Uskokaa nyt: kaikki naiset ei saa seksiä noin vaan. Kaikki naiset eivät varsinkaan saa seksiä sellaiselta mieheltä kenen kanssa haluaisivat harrastaa seksiä. Kaikki naiset eivät varsinkaan saa hyvää seksiä joka olisi nautinnollista. Kaikki naiset eivät ensinnäkään halua seksiä "vaikka joka päivä", vaan ne parisuhteen haluamisen prioriteetit ovat yleensä jossain aivan muualla.