Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisin miehen, mutta taidan oikeasti viihtyä 100% hyvin jo yksin

Vierailija
31.12.2016 |

Onko tämä normaalia? Olenko salaa sitoutumiskammoinen ja jään jostain paitsi, vai olenko sittenkin todella onnekas?

Minulla on sinkkuna yksinkertaisesti kaikki hyvin. En kaipaa ketään viereeni aamuisin, eikä ole tarvetta jakaa arkea kenenkään kanssa sillä teen jo kaikkia niitä asioita mistä nautin, ja jos olen ihan rehellinen niitä on helpompi tehdä ja harrastaa yksin. Seksiä saan aina jos haluan, perheen perustaminen tai mikään tavisten arki ei kiinnosta.

Silti jostain syystä ympäristö saa kylvettyä minuunkin välillä kummallisia paineita siitä, että "pitäisi" muka olla joku. Minulta kysellään miehistä ja kaverit ja perhe puhuu jatkuvasti siihen malliin, että "sitten kun sullakin on mies", "kyllä sunkin mieli vielä muuttuu" jne. Kaikkialta tulee se viesti, että pitäisi etsiä joku pysyvä kumppani, ja että on epänormaali, jos se ei löydy tai sitä ei kiinnosta löytää. Tekisi aina mieli kertoa kaikille että kyllä minun elämässä romantiikkaa ja rakkautta piisaa, vaikka en olekaan suhteessa. Luulen, että jopa enemmän kun jossain 30v kestäneessä kulahtaneessa avioliitossa. En vain halua olla kenenkään kanssa vain siksi että siihen on tottunut, tai että ympäristö sitä odottaa. Enkä halua joutua pettymään keneenkään. Kukaan ei voi jättää, pettää, tai aiheuttaa draamaa tai harmia. Kaikesta saa päättää itse ja pysyä juuri niin aktiivisena (tai passiivisena) kuin haluaa. Mihin sitä miestä oikein tarvitsee?

Onko täällä muita sinkkuja, jotka tuntevat samoin? Onko teillä koskaan samankaltaisia ristiriitaisia tunteita? Tuntuuko teistäkin että riittätte itsellenne jo ihan itsenänne vai muuttuuko se mieli jotenkin maagisesti sitten, kun tarpeeksi ihana yksilö tulee kohdalle ja rakastuu lujaa? Vai voisiko sitä olla rakastunut ja silti säilyttää vapautensa samaan aikaan? Jäänkö jostain paitsi?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika samanlaisia ajatuksia.

Olen tyytyväinen elämääni, tosin minulla on myös lapsi, joten perhekin siis on. Miehiä on aina ollut jos olen halunnut, mutta tällä hetkellä en edes kaipaa seksiä, muutaman miehen kanssa olen yhteyksissä ja haluaisin olla vaan kaveri, mutta kyllä tiedän, että he haluaisivat myös seksiä. Saan huomiota ja huomionosoituksia yleensä sekä miehiltä että naisilta. Luen, harrastan, opiskelen töiden lisäksi ja minulla on kotieläin. En halua draamaa, en sitä tunnetta, että joku haluaa minusta enemmän tai vastaavasti itse haluaisin sitoa jonku itseeni. Näin on parempi, ehkä ikä ja elämä on tehnyt tehtävänsä, minä ole. Kokonainen nainen ilman, että se muka kadonnut puolisko on löytynyt....

Vierailija
2/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksiä saan aina jos haluan"

Eiköhän tuossa tullut se oleellisin, että miksi viihdyt sinkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei edes seksi enää oikein kiinnosta. Muuten samat fiilikset. Lapsetkin on tehty ja omalle kohdalle on osunut vain miehiä, joiden kanssa yhteiselosta ei ikinä tulisi mitään. Kaikilla on joku luonnevika, eikä se ole vain katsojan silmässä. Parempi yksin, ehdottomasti. Aina ei vaan muista miten kamalaa miesten kanssa on sumplia ja tehdä kompromisseja kun yhdessä eletään.

Vierailija
4/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungeissa jokaista sinkkunaista kohti on noin kaksi sinkkumiestä. Teet siis kaksi miestä onnettomaksi. Juuri sinä olet feministisen puolueen tukijalkoja, sisko.

Vierailija
5/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungeissa jokaista sinkkunaista kohti on noin kaksi sinkkumiestä. Teet siis kaksi miestä onnettomaksi. Juuri sinä olet feministisen puolueen tukijalkoja, sisko.

Kenelle olen oman onnellisuuteni velkaa? Eikö ole niiden sinkkumiesten vastuulla tulla onnellisiksi itsekseen, olisi nimittäin aika sairas ajatus että minun täytyy uhrata oma elämäni jotta joku ressukka saa sisältöä arkeensa ja itsetunnon kuntoon. Asia olisi ehkä eri jos miehissä olisi enemmän fiksuja vaihtoehtoja. Nyt määrä yrittää korvata laatua, mutta ei se vaan riitä.

6/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Nykyisin on marginaalissa, jos ei sovi tuohon vahvan ja itsenäisen sinkkunaisen tai -miehen muottiin vaan oikeasti kaipaa ja tarvitsee parisuhdetta. Silloin leimataan helposti epäitsenäiseksi takertujaksi ja lähisuhderiippuvaiseksi, vaikka monille toisen ihmisen rakkaus ja rakastaminen on ihan perustarpeita.

Vierailija
7/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Nykyisin on marginaalissa, jos ei sovi tuohon vahvan ja itsenäisen sinkkunaisen tai -miehen muottiin vaan oikeasti kaipaa ja tarvitsee parisuhdetta. Silloin leimataan helposti epäitsenäiseksi takertujaksi ja lähisuhderiippuvaiseksi, vaikka monille toisen ihmisen rakkaus ja rakastaminen on ihan perustarpeita.

Kyllä minullekin rakkaus ja rakastaminen ovat perustarpeita ja läsnä elämässä. En vain tarvitse toista rakastaakseeni perinteistä parisuhdetta. Ap

Vierailija
8/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ylimielistä kutsua 30 vuotta kestäneitä avioliittoja kulahtaneiksi. Taitaa niissä olla enemmän kuitenkin rakkautta, lämpöä, yhteenkuuluvuutta ja välittämistä kuin "villissä ja seksintäyteisessä" sinkkuelämässäsi. Lähinnä säälin kaltaisiesi elämää.

9/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Kyllä minullekin rakkaus ja rakastaminen ovat perustarpeita ja läsnä elämässä. En vain tarvitse toista rakastaakseeni perinteistä parisuhdetta. Ap

Tarkoitin tietenkin romanttista ja eroottista rakkautta, elämän jakamista, kumppanuutta. Useimmat tarvitsevat tuon tarpeen tyydyttämiseksi parisuhteen jo ihan käytännön syistä, kun aika harva on kiinnostunut vapaammista järjestelyistä. Sanoit, että voit saada seksiä milloin tahansa, ja jo tämä asettaa sinut hyvin etuoikeutettuun asemaan.

Vierailija
10/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvän defenssimekanismin olet kehittänyt! Parempi se on uskotella, ettei edes halua, vaikka todellisuudessa ei edes saisi, vaikka haluaisi. Go for it, girl :D

Vierailija
11/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ylimielistä kutsua 30 vuotta kestäneitä avioliittoja kulahtaneiksi. Taitaa niissä olla enemmän kuitenkin rakkautta, lämpöä, yhteenkuuluvuutta ja välittämistä kuin "villissä ja seksintäyteisessä" sinkkuelämässäsi. Lähinnä säälin kaltaisiesi elämää.

Voi luoja. Sanoinko kaikkia 30v liittoja kulahtaneiksi? En, vaan puhuin nimenomaan niistä _kulahtaneista_ liitoista. Voi pitkä suhdekin olla hyvä, en ole sitä kieltänyt. Mutta mielummin ei suhdetta ollenkaan kuin kulahtanut sellainen.

Ja ei tarvitse sääliä, kuten aloituksestakin voi jo lukea. Minä säälin lähinnä lukutaidottomia.

Vierailija
12/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvän defenssimekanismin olet kehittänyt! Parempi se on uskotella, ettei edes halua, vaikka todellisuudessa ei edes saisi, vaikka haluaisi. Go for it, girl :D

Ööh, ok. Sinähän sen tiedät, paljonko on ottajia ja millaisia.

Vierailija
13/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma jokainen nainen saa halutessaan miehen jos ottaa. Tuttu lause tälläkin palstalla.

Jostain syystä trollien mukaan juuri ap olisi poikkeus, logiikka puuttuu teiltä.

Vierailija
14/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kohdallasi tilanne ilmeisesti on näin, mutta koita hyvä ihminen ymmärtää, että kaikki ihmiset eivät ajattele samoin kuin sinä!

Vierailija
15/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ero nais ja miessinkkujen välillä. Nainen saa aina seksiä sinkkuna, mies ei saa seksiä sinkkuna.

Vierailija
16/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ero nais ja miessinkkujen välillä. Nainen saa aina seksiä sinkkuna, mies ei saa seksiä sinkkuna.

Eli sinkkunaiset harrastavat seksiä varattujen naisten kanssa?

Vierailija
17/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW miehille  naureskellaan, saman oivaltanut nainen on nero?  ; )

Vierailija
18/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi fuckbuddya, tosin toinen heistä ei ole sinkku. Lisäksi irtopanoja.

Vierailija
19/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin viihtyisin sinkkuna jos sais seksiä silloin kun haluaa. Nyt saan ehkä muutama kerta vuodessa. Helppoa naisten on sinkkuna kun rumatkin naiset saa seksiä vaikka joka päivä jos haluaa.

M27

Vierailija
20/32 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinkkunaiset harrastavat seksiä varattujen naisten kanssa?

Kyllä jännämiehet käy panemassa kaikkia sinkkunaisia vaikka varattuja olisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä