Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli sinulle paras asia vuonna 2016?

Vierailija
31.12.2016 |

Koska vuodessa ei ollut mitään henkilökohtaisia huippuhetkiä niin minulle parasta kuluneena vuonna oli Pokemon Go. En ole koskaan pelannut mitään perinteisiä tietokonepelejä tai konsolipelejä, en tiedä niistä mitään, mutta tämän halusin kokea ja se on ollut ainutlaatuisen hienoa. Kun ensimmäistä kertaa näin gymit puhelimen näytöllä, mistä sain eka Pikachuni, se hetki kun sain ensimmäisen harvinaisen Pokemonin kiinni ja sitten taas kun ensimmäinen superharvinainen pääsi karkuun...Chanseyn kuoriutuminen, ekan Vaporeonin kehittäminen, kun ensimmäisen kerran laitoin luren pokestopille, nestien ja spawnien löytämiset, fastpokemapsin ihana aika, yksinäiset yökävelyt ja talvisajan asettamat haasteet pelaamiselle. Nämä ovat tehneet vuodestani ikimuistoisen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna matkustelin enemmän kuin koskaan. Lisäksi kouluun pääsy. :) ihan hyvä vuosi oli tämä 2016, mitään kamalaa ei itselleni tai läheisilleni ole tapahtunut. Toivottavasti myös vuosi 2017 on hieno, haluan uskoa niin :)

Sama täällä, pääsimme sinne minne pitkään oltiin haluttu. Kaikille jäi hyvät muistot. Kävin myös ensi kertaa yksin pikku reissulla Virossa, ja myöhemmin tehtiin sinne pariskuntamatka.

Henkisellä puolella olen vihdoin saanut erään asian päätökseen ja eteenpäin.

Vierailija
22/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla alan 2, 5 vuoden jälkeen löytää vihdoin oman jalansijani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että sain olla puolisen vuotta unelmieni työpaikassa, alalla joka oikeasti kiinnostaa. Nyt olen taas työttömänä, mutta toivottavasti ensi vuonna tärppää =)

Ihanan positiivinen asenne! :-)

Vierailija
24/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut laihdutettua ja terveellisemmät elämäntavat, niin ei tarvitse ottaa kolesteroli - ja verenpainelääkkeitä

25/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen oman kodin ostaminen ja muutto sinne. Olin sitä ennen asunut pitkään vuokralla, kun en uskaltanut ostaa omaa ennen kuin sain vakkarityön.

Vierailija
26/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija ja työtön. Käteen jää reilu satanen kuussa mutta tein opintolainalla pari unelmien reissua. Ne reissut lämmittävät enemmän mieltä kuin se, että olisin käyttänyt opintolainan vaikka parempaan elintasoon.

Tulen aina muistamaan vuoden 2016 näistä reissuista.

Vierailija
27/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin koulusta, maksoin vanhat velkani pois kaikki! Wuhuu! Tämä on ollut iso asia ja nyt tuntuu että voin taas suunnitella tulevaa ja hengittää. Pitkien värkkäilyjen jälkeen mulla on vihdoin virallisesti syöpävapaa tissi! Ja kesällä rakastuin ja löysin elämäni miehen.

Kaiken kaikkiaan aikojen parhaimpia vuosia elämässäni. Josko vaikka ensi vuonna löytäisin jo työpaikankin omalta alalta. :)

Vierailija
28/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin harrastaa vanhoja rakkaita harrastuksia uudelleen! Olin niistä luopunut typeristä itsetunto-ongelmista ja ehkäpä myös jonkinasteisesta masennuksesta johtuen. Elämä ei tunnu enää ollenkaan niin tyhjältä :)

Vierailija
29/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen näistä asioista:

1. Ryhdyin entistä kasvispainotteisemmalle ruokavaliolle ja olen oppinut paljon uutta ruoanlaitosta. Lisäksi laihduin 5 kg kuin huomaamatta.

2. Lomailin Kanarialla, Euroopassa, Kauko-idässä ja mökillä.

3. Aloitin lapsuusajan musiikkiharrastuksen uudestaan.

4. Kävin sienessä ja marjassa, satoa riittää varmaan kesään asti.

5. Töitä riittää, tosin voisi olla miellyttävämpääkin.

Vierailija
30/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme perheen kanssa ulkomaille ja elämänlaatu on parantunut entisestään. Olemme viettäneet enemmän aikaa perheenä ja matkustaneet mielenkiintoisiin maihin. Lapsen kasvua on ollut myös upea seurata, miten mahtava tyyppi hänestä onkaan paljastunut!

Vierailija
31/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vuodessa ei ollut mitään henkilökohtaisia huippuhetkiä niin minulle parasta kuluneena vuonna oli Pokemon Go. En ole koskaan pelannut mitään perinteisiä tietokonepelejä tai konsolipelejä, en tiedä niistä mitään, mutta tämän halusin kokea ja se on ollut ainutlaatuisen hienoa. Kun ensimmäistä kertaa näin gymit puhelimen näytöllä, mistä sain eka Pikachuni, se hetki kun sain ensimmäisen harvinaisen Pokemonin kiinni ja sitten taas kun ensimmäinen superharvinainen pääsi karkuun...Chanseyn kuoriutuminen, ekan Vaporeonin kehittäminen, kun ensimmäisen kerran laitoin luren pokestopille, nestien ja spawnien löytämiset, fastpokemapsin ihana aika, yksinäiset yökävelyt ja talvisajan asettamat haasteet pelaamiselle. Nämä ovat tehneet vuodestani ikimuistoisen.

Ihana ap! Minäkin tykkään pokemoneista, mutta en edes tiedä mitä nestit ja spawniet on? Eikä niitä uusia pokemonneja oo näkynyt..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän