Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän tyypillinen aamu miehen kanssa..

Vierailija
31.12.2016 |

Noustiin yhtäaikaa, minä keitin kahvin ja söin pari voikkaria. Äijä kävi tupakalla,ryysti tyytyväisenä kahvin. Sitte paiskas sohvalle maata, laitto tv:n päälle. Touhasin keittiössä. Tein itselleni pirtelön. Istahdin sitä juomaan, äijä alkaa vaatia ruokaa. Sanoin, että ottaa itse. Kehtas sanoa , että mun pitää laittaa hänelle. Kysyin miksi, vastaus oli: Koska olet nainen. ARG..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan idiootti olet sinä, koska olet päättänyt asua yhdessä tuollaisen tyypin kanssa. En oikein pysty tuntemaan myötätuntoa.

Vierailija
2/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olet miehesi valinnut. Kilttimies kun heräsi niin keitti kahvin, kananmunia ja puuron. Söi aamupalan ja käytti koirat ulkona. Sitten kilttimies nosti puntteja ja nyt kilttimies aloitti taas tekemään ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä makasit sohvalla ja söit kilttimiehesi laittamaa aamupalaa..

Vierailija
4/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinan idiootti olet sinä, koska olet päättänyt asua yhdessä tuollaisen tyypin kanssa. En oikein pysty tuntemaan myötätuntoa.

Vierailija
5/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan idiootti olet sinä,jolla eiole ukkoa.

Vierailija
6/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän idiootti ole sovinistisika mies.

Vierailija
7/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän aamu: teen ruokaa, samalla ruokin lapsen ja viihdytän, siivoilua, samalla kahvin juontia. Mies herää 2h myöhemmin, pyydän apua yhdessä jutussa, huokaisee "täällä ei ikinä saa olla vaan rauhassa."

Vierailija
8/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noustiin yhtäaikaa, minä keitin kahvin ja söin pari voikkaria. Äijä kävi tupakalla,ryysti tyytyväisenä kahvin. Sitte paiskas sohvalle maata, laitto tv:n päälle. Touhasin keittiössä. Tein itselleni pirtelön. Istahdin sitä juomaan, äijä alkaa vaatia ruokaa. Sanoin, että ottaa itse. Kehtas sanoa , että mun pitää laittaa hänelle. Kysyin miksi, vastaus oli: Koska olet nainen. ARG..

MIT VIT .......?

SE ON sinun homma ja nimenomaan sen tähden että olet nainen, muista paikkasi ravintoketjussa. Se paikkasi ei ainakaan ole siellä missä luulet sen olevan !

9/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän aamu.

Heräsin ja pyörin sängyssä, ajattelin seksiä sun muuta. Nousin ylös ja menin aamutoimille. Tein mustikkarahkajogurttilesepirtelön. Siivosin hiukan ja vein lehdet. Keräsin pyykit ja menin pesutupaan. Nyt odotan pyykkejä koneesta, siinä ohessa datailen ja pohdin missä olet sinä, että voisin kutsua tätä meidän aamuksi.

Vierailija
10/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olet miehesi valinnut. Kilttimies kun heräsi niin keitti kahvin, kananmunia ja puuron. Söi aamupalan ja käytti koirat ulkona. Sitten kilttimies nosti puntteja ja nyt kilttimies aloitti taas tekemään ruokaa.

Salitreenin aikana naapurin jännämiehen perse meni ylös ja alas tyttöystäväsi uikuttaessa hiljaa.

Vierailija
11/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia ketjuja lukiessa ymmärtää miten ihana se oma mies onkaan

Vierailija
12/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras-m kirjoitti:

Meidän aamu.

Heräsin ja pyörin sängyssä, ajattelin seksiä sun muuta. Nousin ylös ja menin aamutoimille. Tein mustikkarahkajogurttilesepirtelön. Siivosin hiukan ja vein lehdet. Keräsin pyykit ja menin pesutupaan. Nyt odotan pyykkejä koneesta, siinä ohessa datailen ja pohdin missä olet sinä, että voisin kutsua tätä meidän aamuksi.

Oletko kateellinen ap:lle?

Vierailija
13/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlainen aamu kuin niin monet muut. Minä nousen ensin laittamaan kahvit tippumaan ja menen suihkuun. Tällä aikaa mies vielä nukkuu. Suihkun jälkeen käyn herättämässä miehen, joka kömpii suihkuun. Sillä aikaa laittelen olohuonetta vähän siistimpään kuntoon ja tyhjennän roskikset keittiöstä, sitten aloitan kahvittelun. Mies tulee suihkusta ja alkaa myös kahville. Minä selaan uutisia koneelta, mies tabletilta. Kahvin jälkeen minä menen kuivaamaan hiukset sekä laittautumaan ja mies tiskaa eilisen tiskit.

Kai se on minullakin sitten kilttimies, kun ihan itse laittoi leipänsä tiskaamisen jälkeen.:)

Vierailija
14/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän (viikonloppu)aamu.

Herään taaperon kanssa ja laitan meille aamiaista. Mies herää n tunnin päästä kahden vanhemman lapsen kanssa ja laittaa hänelle+lapsille aamiaisen. Jälkien siivoaminen on hänelle haaste, mutta kyllä nekin puolenpäivän aikaan on siivottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi