Jos mies haluaa puhua naiselle niin onko naisen ensioletus se että mies yrittää saada seksiä?
Netissä nyt ainakin saa sellaisen käsityksen että miehiä ei kiinnosta mikään muu kuin pillu. Olen nähnyt kyllä myös oikeassa elämässä sellaista vaikka en ihan kauheasti ihmisiä tunne.
Jos mies haluaa puhua naiselle niin onko naisen ensioletus se että mies yrittää saada seksiä?
Onko minussa jotain vikana kun en ajattele niin? Enkä nyt halua esittää mitään kilttimies vässykkää joka kuvittelee olevansa parempi vaihtoehto kuin pillunperässä juoksevat miehet ja että naiset eivät ymmärrä minua jne jne.
Oikeasti tämä on todella vaivaannuttavaa. Miksi minä en tunne mitään erityistä himoa seksiin? Jos löytäisin naisen jota kohtaan olisi syvempiäkin tunteita niin ihan varmasti haluaisin seksiä! Mutta en minä kulje kaupungilla miettien pillua.
Tuntuu että koko maailma pyörii seksin ympärillä ja itse on jäänyt vähän kuin asemalle seisomaan asian suhteen.
Kommentit (18)
Olen monesti ollut olettamatta niin. Ja sitten kohta on jo yritetty lääppiä. Kun olen ilmaissut, etten ole kiinnostunut siinä mielessä, on syytelty, että miksi sitten juttelit ja olit ystävällinen...
Tätä kun tapahtuu 20 kertaa peräkkäin, alkaa pikkuhiljaa omatkin ajatukset muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti ollut olettamatta niin. Ja sitten kohta on jo yritetty lääppiä. Kun olen ilmaissut, etten ole kiinnostunut siinä mielessä, on syytelty, että miksi sitten juttelit ja olit ystävällinen...
Tätä kun tapahtuu 20 kertaa peräkkäin, alkaa pikkuhiljaa omatkin ajatukset muuttua.
Surullista.
alle 25-vuotiaiden kohdalla pillun saaminen on jokseenkin ainoa syy hakeutua naisen kanssa tekemisiin, pl esim duunissa tai opiskeluissa "viran vuoksi" tapahtuvat tilanteet.
Ja tämä pätee koulutustasoon katsomatta. +25-30 vuotiaalla voi olla jo jotain muutakin mielessä, mutta sielläkin Pimpan Kutsu pelaa merkittävää roolia. +30 alkavat olla jo sen verran järjissään etteivät pinpin eikä edes minkään muunkaan vuoksi viitsi naisen seuraan, jos ovat välttyneet "parisuhteelta".
Nuorena olin naiivi ja luulin aina, että jos mies sanoo " lähde kahville" se tarkoittaa kahvia, ja "tule kylään, jutellaan ja laitan sinulle ruokaa" tarkoittaa juttelua ja ruokaa.
Kovan kautta opin, että se kaikki tarkoittaa aina "kun lähdit mukaan, anna samalla pillua".
Vierailija kirjoitti:
Nuorena olin naiivi ja luulin aina, että jos mies sanoo " lähde kahville" se tarkoittaa kahvia, ja "tule kylään, jutellaan ja laitan sinulle ruokaa" tarkoittaa juttelua ja ruokaa.
Kovan kautta opin, että se kaikki tarkoittaa aina "kun lähdit mukaan, anna samalla pillua".
Miten enää voi tutustua naiseen jos kahville kutsuminenkin on pyyntö seksiin??
Tää maailma on ihan sekaisin.
Kyllä on. Aseksuaalina nuoruudessa se varsinkin tuli harvinaisen selväksi. Kukaan mies ei halunnut vain seurustella, vaan halusivat aina seksiäkin. Olisin saattanut siihen ollakin jossain vaiheessa valmis, mutta sen odottaminen ei miehiä kiinnostanut. En halua olla sellaisten kanssa, jotka halusivat seksiä, mutta eivät juuri minua, vain ystäväkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Aseksuaalina nuoruudessa se varsinkin tuli harvinaisen selväksi. Kukaan mies ei halunnut vain seurustella, vaan halusivat aina seksiäkin. Olisin saattanut siihen ollakin jossain vaiheessa valmis, mutta sen odottaminen ei miehiä kiinnostanut. En halua olla sellaisten kanssa, jotka halusivat seksiä, mutta eivät juuri minua, vain ystäväkään.
Itsekin joskus ajatellut ohimennen aseksuaalisuutta, mutta siitä ei ole kyse omalla kohdallani. Lähinnä sen vuoksi tuo aseksuaalisuus on käynyt mielessäni että olisi jokin syy tälle.
Ehkä se on jotenkin niin että haluan seksin merkitsevän jotain muutakin kuin pelkkää panemista. En tiedä..
Etkö siis koskaan tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa keheenkään mieheen tai naiseen? En ihan perillä ole tuosta aseksuaalisuudesta. Pystytkö saamaan orgasmin?
Jos juttelen tuntemattomalle naiselle, testaan, onko hän potentiaalinen kumppaniaines. Ja minulla kumppanuuteen kuuluu seksikin. Eli olenko seksin perässä, jos haluan seurustelusuhteeseen. Kyllä olen osittain.
Aiemmin en olettanut mitään.
Nykyään oletan että tämäkin mies on naistenvihaaja ja pillun perässä, koska saan lukea sellaista netistä joka päivä.
En ole enää yhtä mukava vieraille miehille (mutten myöskään ilkeä, lähinnä vain etäisempi ja hankkiudun nopeammin eroon).
.
Minulla on ihana mies ja tunnen miehiä jotka ovat hyviä tyyppejä. Kuitenkin vieraisiin miehin olen alkanut netin takia suhtautua suurella varauksella.
nainen 21 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Baarissa = kyllä.
Muualla = ei.
Kysyin joskus baarissa joltain naiselta keskustelunavuavauksena, että onko ollut mukava ilta tähän asti. Nainen tokaisi, että "ai sinäkin olet seksiä vailla". Totesin siihen, että voi ollakin, mutta tuskin sinulta kuitenkaan...
En usko että kaikki ajattelisivat niin.
Minä olen yrittänyt keskustella asiallisesti kymmenien ellei satojen naisten kanssa netissä, mutta on hemmetin turhauttavaa puuhaa varsinkin kun siitä keskustelusta yleensä se nainen katoaa sanomatta mitään tai ei edes vastaa ensimmäiseen viestiin. Että jos on miesten käytöksessä moittimista niin on myös naisten.
Kunpa olis deittipalvelu, jossa vain naiset saisivat kirjoittaa ensimmäisen viestin. Ja naisillla olisi joku automaattinen vastauspalvelu, joka ilmoittaisi tyyliin "et ollut kiinnostava, hyvästi ja onnea kumppanin hakuun" tietyn määräajan puitteissa ellei nainen sitten itse estä tapauskohtaisesti dumppausviestin lähtöä. Olis vaan vitun paljon reilumpaa kuin roikkua epätietoisuudessa hamaan tulevaisuuteen.
No joo, Tinderi varmaan vastaa tätä enkä minä sieltäkään mitään seuraa koskaan löytänyt. Sieppaa vaan koko naissukupuoli. Juu, kyllä minä seksiä odotan saavani, mutta en heti ensimmäisten enkä edes toisten treffien jälkeen. Ja näistä odotuksista on joutuu tinkimään mitä vanhemmaksi tulee, mutta pakko minun on sen verran kranttu olla että siellä makuuhuoneen puolella on edes jonkinlaiset edellytykset olemassa.
Jos sinne treffeille joskus yleensä pääsee niin tähän mennessä en ole ainuttakaan kuvan perusteella tunnistanut. Se todellisuus on jotain muuta, mutta ehkä se on myös omalla kohdalla.
Alan pikkuhiljaa toivomaan, että olisin syntynyt aseksuaaliksi.
Opiskeluaikana tein kerran sen virheen, että istuimme baaritiskillä. Opiskelukaveriani haettiin tanssimaan ja viereeni tuli juttelemaan joku viearas mies. Minua tultuiin hakemaan tanssimaan, en lähtenyt kun vahdin kamojamme. Lopputuloksena mies luuli minun olevan kiinnostunut hänestä ja lähtevän hänen kotiinsa jatkoille.
Voisin muuttaa ketjun ensimmäisen vastauksen tähän muotoon:
Suomessa = Kyllä
Suomen ulkopuolella = Ei
Vanhempi herrasmies ei alennu elukan tasolle.
Haukkukaa vaan koska mainitsin sanan "vanhempi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovan kautta opin, että se kaikki tarkoittaa aina "kun lähdit mukaan, anna samalla pillua".Miten enää voi tutustua naiseen jos kahville kutsuminenkin on pyyntö seksiin??
Tää maailma on ihan sekaisin.
Tuntuu että tuossa kärjistetään asioita ja naiset tuon tilanteen ovat suurelta osin aiheuttaneet. On ihan perusjuttu että naisten kanssa ei kuulu kommunikoida suoraan omista tarpeistaan, vaan sukupuolten välinen viestintä perustuu hienotunteiseen salakieleen ja epäviralliseen käsikirjoitukseen, jota miehen kuuluu seurata.
99% ajasta kahville pyytävä mies on ainakin alkavasti kiinnostunut myös seksistä ellei nainen paljastu sekopääksi siellä kahveilla eli myös mies testaa ja tarkastelee naista eikä vain päinvastoin; mies ei vain tarvitse sen kummempia kemioita, vaan se kiinnostuminen on tapahtunut jo siinä kutsumisvaiheessa ja sen jälkeen naisen tarvitsee vain olla normaali pitääkseen sen kiinnostuksen yllä.
Toinen mahdollisuus naiselle juttelemiseen on se, että sen kautta mies voi tutustua naisen sinkkukavereihin tai baariympäristössä luoda hyviä viboja ja auraa ympärilleen vaikuttamalla sosiaaliselta tyypiltä muiden naisten silmissä sekä samalla mies vähentää omia estojaan ja positiivisen kirvesvarsikeskustelun kautta saa nostetta lähestyä sellaisia naisia, jotka kiinnostavat enemmän tai joihin on paremmin saumaa kuin siihen, jonka kanssa on jutellut lämpimikseen.
Sen lisäksi suht näpsäkän naisen läheisyydessä oleminen on ehkä miehelle hienompi juttu kuin naiselle tavismiehen hyväksynnän saaminen; naisille kelpuutetuksi tuleminen on eräänlainen itsestäänselvyys ja jopa rasite, kun taas miehelle ei ja miehen päivää piristää aina se, että joku suht näpsäkkä nainen on hänelle edes ystävällinen. Kun mies pärjää naisten kanssa tuollaisissa kirvesvarsikeskusteluissa ja muissa platonisissa viestinnöissä, on mies silloin eräänlainen esimenestyjä, joka ei ole vielä päässyt suurempiin tavoitteisiin mutta pärjää edes karsinnoissa jotenkin. Naisen kohdalla taas tuo suhde on monimutkaisempi; nainen, joka tulee hyvin juttuun monien miesten kanssa ei samalla tavalla ole menestyjä, vaan saatetaan nähdä toisten naisten silmissä halpana huomionhakijana ja ehkä myös kevytkenkäisenä, vaikka hänen ja miesten välillä ei olisikaan mitään. Tämän taas voi ajatella liittyvän siihen, että nainen, jolle kelpaa miehen kuin miehen juttuseura näyttää muiden silmissä myös naiselta, joka antautuu miehelle kuin miehelle eikä tunnista omaa arvoaan tai että nainen on jotenkin niin säälittävä, että on tyytyväinen miehen kuin miehen huomioon ja siten helposti vietävissä. Tämä on tietysti ilkeämielinen ja varmaan usein paikkansapitämätön ajatusrakennelma, mutta tällainen kontrasti tässä kuitenkin on. Se, että mies tulee naisten kanssa juttuun on kuitenkin aina eräänlainen sulka hattuun miehelle, kun taas samaa ei voi sanoa naisesta, joka saa miehen hymyilemään ja kuuntelemaan, koska miehet kyllä kuuntelevat ja paapovat naisia muutenkin.
Ja toki joissakin tapauksissa mies on vain yksinäinen ja iloinen mistä tahansa huomiosta tai sitten naisella ja miehellä on joku yhteinen kiinnostuksen kohde, mistä voi puhua kuten miehenkin kanssa. Jos tätä suht harvinaista yhteyttä ei ole, niin yhteys on vain lihallinen.
Näin ainakin pitäisi olla. Siis ketä miestä oikeesti kiinnostaa naisten jutut, ei ketään.
Sen takia ainoa syy minkä takia naisten jaarituksia jaksaa kuunnella on uskomus, että kun vähän aikaa vielä kestän niin sitten pääsen pukille.
Baarissa = kyllä.
Muualla = ei.