Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen? Kaveri haluaa tulla uudenvuoden juhliin

Vierailija
31.12.2016 |

Juhlat eivät ole minun vaan kolmannen kaverinin. Ja sanotaan vaikka ystävälläni Elinalla ei ole paikkaa mihin mennä juhlimaan. Elina kysyi minulta sopisiko jos hän tulis kaverini juhliin myös.

Noh, ongelma on se ettei Elina osaa käyttäytyä humalassa. Bileistä on tulossa varsin kosteat siis. Olen ollut Elinan kanssa useasti ulkona ja aina ilta päättyy oksenteluun ja sammumiseen. Liian monta kertaa olen joutunut hakemaan hänet baarin vessasta sammuneena yltäpäältä oksennuksesta ja vielä pissat housuissa..

Hän on aivan ihana ihminen selvinpäin, mutta joka kerta alkoholin kanssa menee yli. Huvittavinta on että myös joka kerran jälkeen hän syyttää, että joku on laittanut tyrmäystippoja hänen juomaansa. Jopa silloin kun olimme mökillä kaveriporukan kanssa ja hän oli niin kännissä että mursi nenänsä. Ymmärrettävästi on kutsut illan viettoihin vähentyneet.

Olen yrittänyt nätisti vihjailla jos söisi ennen juomista tukevasti tai ottaisi vähemmän. Ei ole auttanut.

Joten miten nätisti sanon, ettei hän voi tulla? Se olisi jo äärettömän noloa minulle tuoda Elina ystäväni juhliin ja Elina pistäisi vessan kaakelit uusiksi oksennuksella..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan että sorry, mutta kutsuja ei halua ulkopuolisia mukaan.

Vierailija
2/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä nyt voi viedä omia vieraita toisten juhliin. Sehän on huonoa käytöstä jo lähtökohtaisesti.

Tuommoiset Elinat ei opi, he mokaavat uudestaan ja uudestaan ja aina on syytä muissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi viedä vieraita muiden juhliin.

Vierailija
4/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ei tarvitse sanoa edes nätisti tuossa vaiheessa enää. Elinalla on alkoholiongelma. Tuollainen käytös on todella noloa ja nöyryyttävää. Itse en haluaisi mitään oksupossupissahousua nähdä jos olen joutunut sellaista virvoittamaan jossain baarin lattialla.

Ja ihan oikeasti toisten juhliin ei voi tuoda mitään omia kavereita, jos kutsun esittäjä ei ole erikseen maininnut että myös kavereiden kaverit ovat tervetulleita.

Miksi oikein haluat olla Elinan kanssa tekemisissä? Siksikö, että hän on ainoa bilekaverisi? Eiköhän sinulla olisi siellä baarissakin paljon kivempaa kun ei tarvitsisi hävetä moista juoppoa.

Vierailija
5/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin suoraan, että hänen kännikäyttäytisem takia ei onnistu. Jos kertoo parantavansa tapansa, voi muistuttaa että niitä kertoja on ollut jo monta. Ehkä se voisi vähän herätellä.

Vierailija
6/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina on näköjään tunnistanut itsensä ap:n kuvauksesta, kun on käynyt alapeukuttamassa :D

Vierailija
7/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin rohkea ja hyvä ystävä Elinalle sanoisin: "Anteeksi, mutta en halua ottaa sinua mukaan, sillä aikaisemmat kännäysjutut ovat olleet niin ikäviä, etten halua nyt sellaisen toistuvan". En tietenkään noin virallisesti, mutta sanoma olisi tuo. Mutta luultavasti olisin nössö, enkä tohtisi sanoa. Mutta olisi hyvä, että joku sanoisi Elinalle. 

Vierailija
8/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla juoppoja kavereita. Taitaa olla toisinpäin: itse olet wt juoppo ja kaveri "Elina" osaa ottaa sivistyneesti ja sehän sinua vituttaa.

Vierailija
9/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju keksitty tuosta toisesta ketjusta.

Vierailija
10/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaikki tyrmää että ei tietenkään voi viedä omia vieraita toisten juhliin, mutta toisessa ketjussa kun aloittajaa ei huolita kaverin kaverinsa bileisiin, on se niiin väärin ja niiin törkeetä ja taas niiin suomalaista.

Päättäkää jo!

Vaikka kuten ylempi sanoikin; tämä on keksitty sen toisen ketjun perusteella.

Vierailija
11/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole keksitty. Meinasin ihan aluksi sanoa Elinalle ettei pysty muita vieraita kutsumaan, mutta toista ketjua lukiessani tuli huono fiilis että pitäisikö sittenkin kutsua.. Hankalaa kun ei haluaisi ketään jättää yksin.

Ja sille joka sanoi että ollaan "juoppoja koko kaveriporukka" niin minusta on ookoo bailata uutenavuotena kun meidän kaveri porukka koostuu lähinnä 21-24v opiskelijoista..

Ja miksi olen vielä kaveri Elinan kanssa? No olemme tunteneet monta vuotta ja korostan vielä että aivan kultainen ja ihana ihminen selvinpäin! On todella kiva käydä kahvilla yms. hänen kanssaan.

-ap

Vierailija
12/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla juoppoja kavereita. Taitaa olla toisinpäin: itse olet wt juoppo ja kaveri "Elina" osaa ottaa sivistyneesti ja sehän sinua vituttaa.

Sillä ei ole mitään merkitystä onko juoppo vai ei. Muiden koteihin/tilaisuuksiin ei omia vieraita tuoda.

Vierailija
13/13 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa oo mitään vaikeeta: et sinä voi toisen juhliin ketään ulkopuolista viedä.