Ihana talo myynnissä, mutta rahat puuttuu
Nyt olis unelmieni talon myynnissä, mutta rahat ei riittäisi siihen alkuunkaan. Inhottavaa olla köyhä :(, kohtalotovereita? Laittakaa linkkiä unelmienne kodeista, jotka osataisitte, mikäli raha ei olisi esteenä.
http://www.etuovi.com/kohde/1191523?sc=M1029678500&pos=1
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä minun unelmataloni. Tuolta tulisi pitkät työmatkat ja kolmea lasta joutuisi kuskaamaan harrastuksiin kymmenien kilometrien päähän joka ilta. Olen niin mukavuudenhaluinen, että en suostu enää maalle. Asuin joskus pienessä kylässä järven rannalla. Oli hirsitalo rauhallisella paikalla. Lokakuusta maaliskuulle oli vaan pirun pimeää (paitsi kuutamoöinä, joita oli pari kuukaudessa). Kun kylästä lähti posti ja viimeinen kauppa, ruokakauppaan tuli matkaa 17 km (talvella huonosti hoidettua tietä). Lähin kuntosali oli siellä samassa taajamassa. Lähin elokuvateatteri ja vaatekaupat yli 25 km päässä. Tietysti jos varaa on, voihan ne kuntosalit ja leffateatterit rakentaa omaan taloonkin.
Olen asunut maalla lapsuudenkodissa ja kummasti sinne haluaa takaisin nyt kun rillutteluvuodet on ohi. Ei haittaa välimatkat, olen tottunut niihin.
Tehokas kerrostalohuoneisto ylimmissä kerroksissa ja autohalli kellarissa. Ei tarvitse miettiä remontteja ja nurmikon leikkuuta. Naapureita ei tarvitse tuntea. Etelään voi lähteä helmikuussa kahdeksi viikoksi eikä tarvitse miettiä että mitä jos sähköt sillä väliin katkeaa ja putket jäätyy. Aivan mahtavaa omistaa nämä 77 neliömetriä.
Tuo Lauttasaaren talo on makuuni kamala. Vaikka voittaisin 90 miljoonaa, ostaisin ennemmin ap:n linkittämän, joka on todella ihanan tuntuinen talo. Tosin väärä paikkakunta mulle, mutta tuollainen on paljon enemmän makuuni. Tuosta kartanosta tykkäisin, mutta mieheni ei tuollaiseen vanhaan ikinä suostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää teiltä jotka haaveilitte noista valtavista asunnoista, että kuinka monta henkeä perheessänne on ?Miksi talon pitäisi olla noin valtavan kokoinen?
Meitä on 6
Vierailija kirjoitti:
Katoinkin että onpa halpa, mutta syy hintaan selvisi karttaa katsomalla.
Apn linkin taloa ei edes myydä tuolla hinnalla koska kyseessä on tarjouskauppa..
Vierailija kirjoitti:
Saunan kuva, mutta luki ettei ole saunaa... tuossa ap:n talounelmassa.
Katos vaan en huomannutkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää teiltä jotka haaveilitte noista valtavista asunnoista, että kuinka monta henkeä perheessänne on ?Miksi talon pitäisi olla noin valtavan kokoinen?
Meitä on 6
Meitä on enää 3. Mutta tuo ap:n talo toimisi samalla suvun kesäpaikkana
20
Olen erittäin onnellinen meidän vaatimattomassa perus omakotitalossa, vaikka onhan toi AP:n unelmakoti yllättävän kodikkaan ja lämminhenkisen oloinen noin niinkuin ökytaloksi.
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli mieleen. Kukahan siivoaa? Ja kun lapset lähtevät kotoa hirveän hankala esim. pariskunnalle tuollainen "palatsi". Kokoon nähden aika halpa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä minun unelmataloni. Tuolta tulisi pitkät työmatkat ja kolmea lasta joutuisi kuskaamaan harrastuksiin kymmenien kilometrien päähän joka ilta.
Vai niin, tylsimys. Etkö kykene unelmoimaan, että työpaikka olisi lähellä?
Ei oo myynnissä unelmieni taloa, koska sellaista ei vielä ole olemassakaan. :)
Vierailija kirjoitti:
http://www.etuovi.com/kohde/1134689?sc=M1029679310&so=rardq&pos=3
Talolla on toki hintaa. Siihen nähden voisi sisäarkkitehtuuriltakin odottaa jotain muuta kuin "laatikossa" asumista. Jos haluan asua laatikossa, ostan neukkukuution tai rivarin.
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin onnellinen meidän vaatimattomassa perus omakotitalossa, vaikka onhan toi AP:n unelmakoti yllättävän kodikkaan ja lämminhenkisen oloinen noin niinkuin ökytaloksi.
En kutsuisi tota ökytaloksi kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli mieleen. Kukahan siivoaa? Ja kun lapset lähtevät kotoa hirveän hankala esim. pariskunnalle tuollainen "palatsi". Kokoon nähden aika halpa kuitenkin.
Naurattaa nämä yksioikoiset ihmiset :). Aina vaan ajatukset siivoamisessa.
Haaveileminen ei tarkoita sitä, että saa kuvitella itselleen kalliin talon, muttei rahaa siivoojan palkkaamiseen. Haaveillessa voi toteuttaa kaikki unelmansa.
Minä haluaisin oikein ison talon, jotta voisin sisustaa huoneita eri tyylillä. Yhden minimalistisesti, toisen rönsyilevästi, kolmannen 1800-luvun porvarisasunnoksi, neljännen savupirtiksi jne.
Mutta ehkä sinä et osaa haaveilla mistään muusta kuin siivoamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä yksioikoiset ihmiset :). Aina vaan ajatukset siivoamisessa.
Haaveileminen ei tarkoita sitä, että saa kuvitella itselleen kalliin talon, muttei rahaa siivoojan palkkaamiseen. Haaveillessa voi toteuttaa kaikki unelmansa.
Minä haluaisin oikein ison talon, jotta voisin sisustaa huoneita eri tyylillä. Yhden minimalistisesti, toisen rönsyilevästi, kolmannen 1800-luvun porvarisasunnoksi, neljännen savupirtiksi jne.
Mutta ehkä sinä et osaa haaveilla mistään muusta kuin siivoamisesta.
Höö. Se on sitä realismia. Ja tuo unelma eri tyyleillä laitetuista huoneista olisi kieltämättä kaamea sekametelisoppa, joka pilaisi arvokiinteistön lopullisesti mauttomuudellaan.
Vierailija kirjoitti:
http://www.etuovi.com/kohde/9730570?sc=M1029686121&so=prda&pos=9
Tätä mökkiä olen itsekin ihmetellyt. Hinta 3,9me Karjalohjalla. Se on ylihintainen vaikka ottais hinnasta 3 miltsiä pois.
Huvittaa että ilmoituksessa ei lue rakennusvuotta vaan pelkkä remonttivuosi. Joistain kuvista huomaa että kyseessä on vanha rakennus.
Vai että rahat puuttuu. Niinkin pieneen juttuun voi sitten homma kaatua.
AP.n talo on edullinen. Rahat riittäisi hyvin ja jäisi ylikin, jos myisimme nykyisen asuntomme Espoosssa. Kaunis talo muuten, mutta en tykkää noista pyöristetyistä kulmista. Ja sijainti vaikuttaa hankalalta. Perheessä näkyy olevan aika monta lasta. Kuka rakentaa talon noille seuduille: missä koulut, kaupat? 15 km päässä. Kuulostaa aikan hankalalta minusta varsinkin kun perheessä monta eri ikäistä lasta. Ehkä se on syy talon myyntiin.
Eikä se talo riitä, pitää olla myös pari mersua pihalla, ei se muuten näytä hyvältä päällepäin. Siivooja kerran tai kaksi viikossa jne.