Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teenkö valituksen eilisiltaisesta päivystyksen lääkäristä?

Vierailija
31.12.2016 |

oli 100% varma, että minulla on klamydia! "voidaan me se pissan bateeriviljelykin ottaa, mutta sanon kyllä se klamydia". ja sitten oli melkein vihainen, kun löytyi "vain" se virtsatulehdus!

mikä ihme minussa, neljäkymppisessä siististi pukeutuvassa naisessa oli sellaista että lääkäri luuli minua joksikin ... tautipilluksi? tekisi mieli tehdä valitus!!!!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaan. Lääkärin pitäisi olla neutraali, vaikka oma seksielämä olisi ikävällä tolalla.

Vierailija
2/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee valitusta, nolaat vain itsesi. Ja henkisesti et kyllä vaikuta nelikymppiseltä, kun puhut joistain "tautipilluista".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitpä vaan, kuinka paljon klamydiaa löytyy nykyään. Keski-ikäisiltä myös. Toki kuulostaa oudolta, että lääkäri teki diagnoosin ennen näytteiden ottoa, mutta enpä jaksaisi tuosta loukkaantua. Jos oireet viittasi klamydian suuntaan.

En lähtisi valitusta tekemään, se ei johda mihinkään.

Vierailija
4/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla paljoa lääkäreiden kanssa tekemisissä? Hekin ovat vain ihmisiä, päivystyksessä vielä armottoman paineen alla. Hyvä, että virhe oli harmiton luulo eikä muu kolhiintunut kuin egosi. Mene ja hanki oikeita ongelmia, niin tämä unohtuu.

Vierailija
5/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisitpä vaan, kuinka paljon klamydiaa löytyy nykyään. Keski-ikäisiltä myös. Toki kuulostaa oudolta, että lääkäri teki diagnoosin ennen näytteiden ottoa, mutta enpä jaksaisi tuosta loukkaantua. Jos oireet viittasi klamydian suuntaan.

Pilvin pimein löytyy myös verisuonitauteja, syöpiä jne, mutta lääkärin on tiedettävä mitä suustaan voi arkaluontoisessa tilanteessa päästää. Pienillä sanoilla voi itse kunkin kohdalla olla kauaskantoiset vaikutukset. Valitusta vaan. Sillä voidaan saada kehitystä, valittamatta jättämisellä ei.

Vierailija
6/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilvin pimein löytyy myös verisuonitauteja, syöpiä jne, mutta lääkärin on tiedettävä mitä suustaan voi arkaluontoisessa tilanteessa päästää. Pienillä sanoilla voi itse kunkin kohdalla olla kauaskantoiset vaikutukset. Valitusta vaan. Sillä voidaan saada kehitystä, valittamatta jättämisellä ei.

Varmaan lääkärin näkökulmasta klamydia on vain tauti muiden joukossa, ilman mitään "stigmaa". Aloittaja sen sijaan varmaan yhdisti klamydian heti irtosuhteisiin tai huoraamiseen. Kyseessä on vain väärinymmärrys ja tulkintaerot. :) 

Vierailija
7/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vetänyt herneen nenään turhasta. Todennäköisesti oot kirjoittanut vaan oman versiosi aloitukseen, kun et ole ymmärtänyt asiaa.

Lääkärin ja terveydenhuollon ammattilaisten pahin vaiva on maalaisjärjen omaamattomat, idiootit potilaat.

Vierailija
8/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Olen jo 50 v. Vieläkin muistan miten YTHS:n gynekologi säikäytti 20 v. ystävänl puolikuoliaaksi... tämä voi olla syöpää kommentillaan. Kyseessä ensimmäinen käynti ko. ongelman kanssa, syyksi paljastui endometrioosi.

Vierailija
9/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Olen jo 50 v. Vieläkin muistan miten YTHS:n gynekologi säikäytti 20 v. ystävänl puolikuoliaaksi... tämä voi olla syöpää kommentillaan. Kyseessä ensimmäinen käynti ko. ongelman kanssa, syyksi paljastui endometrioosi.

Muistan myös ikäni vastaavanlaisen tapauksen. Oli flunssaa ja suurentuneet imusolmukkeet tai jotain ja lääkäri sanoi jo ennen kokeita että tämä voi olla syöpä. Mulla oli sitten kyllä ihan se flunssa...

Vierailija
10/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan lääkärin näkökulmasta klamydia on vain tauti muiden joukossa, ilman mitään "stigmaa". Aloittaja sen sijaan varmaan yhdisti klamydian heti irtosuhteisiin tai huoraamiseen. Kyseessä on vain väärinymmärrys ja tulkintaerot. :) 

Luultavasti. Jännä kyllä miten vieraantunut lääkäri on normielämästä. Klamydiatartunta ei yleisyydestään huolimatta ole mikään Prisman kassajonossa kerrottava juttu. Tauti tautien joukossa, mutta ei niitä pisaratartunnalla päiväkodissa tai koulussa tarttuvia.

Vierailija
11/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle gynekologi sanoi parikymppisenä että minulla on kondylooma. Olikin epäspesifi emätintulehdus. 

Vierailija
12/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa. Lääkäri kirjoitti jo antibiootit ja vasta pyynnöstä suostui ottamaan näytteen, joka oli oman odotukseni mukaan negatiivinen. Pisteet siitä, että pyysi lupaa käydä katsomassa tietojani/tulos jälkikäteen, kun kyseenalaistin diagnoosin.

Vierailija
13/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höps. Jos oireet ovat sopineet enemmin klamydiaan kuin virtsatietulehdukseen? Tiesitkö, että klamydia ja hiv testataan kaikista äitiysneuvola-asiakkaista? Kuinka leimaavaa! Kaikki äidit on tautipilluja lunttuja!

Vierailija
14/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot vetänyt herneen nenään turhasta. Todennäköisesti oot kirjoittanut vaan oman versiosi aloitukseen, kun et ole ymmärtänyt asiaa.

Lääkärin ja terveydenhuollon ammattilaisten pahin vaiva on maalaisjärjen omaamattomat, idiootit potilaat.

Potilaiden pahin vaiva taas ovat laiskat ja pahansuovat hoitajat sekä ylimieliset lääkärit.

Vierailija
15/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vain on tosiasia että vaikka kuinka yrität olla kaunopuheinen, joku aina pahoittaa mielensä ja sitten liiotellaan asiaa. Sama kun et voi kertoa mitenkään näitsti reilusti ylipainoiselle polviongelmaiselle että laihduttaminen voisi lieventää oireita.

Vierailija
16/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoitaja ja voin sanoa että aika moni niistä klamydiapositiivisistakin vakuuttelee, että ei varmasti heillä voi olla sitä.

Vierailija
17/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei klamydiatartuntaa näe päältäpäin. Myös neljäkymppisellä siististi pukeutuvalla voi olla klamydia. Sinullakin. Olet voinut saada sen vaikka uskottomalta mieheltäsi. Ei ikä tai pukeutumistyyli tee sille immuuniksi.

Minkä näköinen tai ikäinen sitten mielestäsi on "tautipillu" - voisitko hieman valottaa?

En sitä paitsi usko tätä juttua ihan täysin. Taitaa olla vähän värikynää. Tai sitten oireesi ja kertomasi tiedot ovat olleet selkeästi klamydian viittaavia.

Vierailija
18/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vain valitus.  Kun lääkärit lukevat toisistaan tehtyjä valituksia, menee toivottavasti perille paremmin miten ihmisia pitää kohdella ja heille puhua.  Jos itse lääkäri käyttää irtosuhteita ja niiden vuoksi syö jatkuvasti antibiootteja, ei se tarkoita, että potilaat ovat samanlaisia löysäp...seitä.

Vierailija
19/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain AP, mutta klamydiavastausta et ole voinut saada vielä eilisiltana kuten et myöskään virtsaviljelyn tulosta. Vain virtsan kemiallisen seulonnan tuloksen, jossa toki näkyy vti, mutta joka ei mitenkään poissulje sitä, etteikö sinulla voisi olla myös klamydia.

Vierailija
20/39 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain AP, mutta klamydiavastausta et ole voinut saada vielä eilisiltana kuten et myöskään virtsaviljelyn tulosta. Vain virtsan kemiallisen seulonnan tuloksen, jossa toki näkyy vti, mutta joka ei mitenkään poissulje sitä, etteikö sinulla voisi olla myös klamydia.

Ihmettelin samaa. Porvoossa kaikki onnistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme