Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen koolla ei ole väliä, vaan muodolla ja terhakkuudella

Vierailija
30.12.2016 |

Tätähän minä olen aina sanonut. Nyt se on tutkittua tietoa. Pienet ja hyvänmuotoiset terhakat tisut voittaa aina isot riipparit.

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/201612302200047337_se.sh…

Kommentit (12)

1/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten varmaan poikkeus, koska tykkään melkein kaikenlaisista rinnoista. Ainoastaan litteät, rukkasmallin rinnat eivät innosta.

Nykyisellä kumppanillani ne ovat D-kupin ja tietenkin jo hieman laskeutuneet, mutta kaksin käsin niitä saa leipoa ja tulee kyllä kourat täyteen :-)

Vierailija
2/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku lukenut ja linkittänyt naisillr itsetunto-pngelmia tuovan "asiantuntijajutin"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tämä paljon auta niitä joilla on pienet ketunnokat. Veitsen alle joutuu.

Vierailija
4/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko = Estrogeenitaso eli kuinka helposti tulee raskaaksi.

Muoto = Miten pitkä on odotettavissa oleva hedelmällinen aika.

Vierailija
5/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut ns. riippurinnat, koska ovat isot. Äidilläni on samanlaiset. Minusta ihan nätit, kun venymisarpia ei ole jäänyt näkyviin. Kyllä niistä joku vielä nauttii ;)muukin, kuin minä itse. -N19

Vierailija
6/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun rinnoista on pidetty ja pidetään edelleen: (miehen) kouraan mahtuvat kiinteät B kupin puolipallot - mun rinnat on "massaltaan" sellaiset täydet ja kumipallomaiset vielä 4 lapsen jälkeenkin. Ei ole edes poimua rinnan alla. Nännit/nänninpihat on pienehköt ja kauniisti rinnan päällä.

Pari-kolmekymppisenä surin rintojani kun olin hyvin laiha ja siro, rinnatkin oli pienemmät. Vanha gyneni lohdutti että kunhan saan painoni normalisoitua rinnatkin kasvaa. Näin kävi, 38v:nä paino nousi 8 kiloa ja rinnoista tuli täydelliset - myös omasta mielestäni, mieheni mielestä oli ihanat jo aiemmin:)

n 55+v

Vierailija
7/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas inhoan tissejä.

Viiltelen käsiäni koska mulla on tissit.

Aion tilatakin binderin, jolla saan ne pois näkyvistä.

Tissit eivät ole kauniita, söpöjä , varsinkaan jos ei tunne olevansa täysin nainen. Ahdistavaa.

Vierailija
8/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän minä olen aina sanonut. Nyt se on tutkittua tietoa. Pienet ja hyvänmuotoiset terhakat tisut voittaa aina isot riipparit.

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/201612302200047337_se.sh…

Lisättäköön vielä, että jos naisella on läskimaha, niin ei siinä auta silloin edes täydelliset rinnat. Toki yhtälö on mahdoton, sillä läskien rinnat ovat aina rumat, tyypillisesti mallia roikkuvat.

Vierailija
9/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän me miehet olemme yrittäneet sanoa jo pitkään. Kimmoisa rinta on paras, oli se sitten minkä kokoinen vain.

Jos se minusta olisi kiinni, ei olisi olemassa rintojen suurennusleikkauksia (turhaa moinen), vaan ainoastaan kohotuksia, joilla luomuriipparit saa taas kuosiin.

Vierailija
10/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe naisten rinnoista ja niiden koosta on täysin turhaa - varsinkin arvostelu on naista loukkaavaa. Oli rinnat isot tai pienet, aina löytyy mies, joka pitää juuri niitä maailman ihanimpana! Oman kullan rinnat ovat aina ne söpöimmät. Naiset, kantakaa rintanne ylpeinä älkääkä murehtiko turhista!

Itse tykkään kaikenkokoisista, mutta varsinkin pienet pikku tisut nuorella parikymppisellä naisella saa minut hulluuden partaalle! Uhhh!

- M

Vierailija
11/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän me miehet olemme yrittäneet sanoa jo pitkään. Kimmoisa rinta on paras, oli se sitten minkä kokoinen vain.

Jos se minusta olisi kiinni, ei olisi olemassa rintojen suurennusleikkauksia (turhaa moinen), vaan ainoastaan kohotuksia, joilla luomuriipparit saa taas kuosiin.

Näin naisena minusta parhaat rinnat ovat ne, jotka tekevät tehtävänsä eli tuottavat vauvalle maitoa. Parhaat rinnat ovat myös ne, joihin ei tule syöpää. Rintojen koolla tai kiinteydellä ei ole mitään merkitystä. Miehet voivat hiplata omia tissejään, monella mekin on isommat mitä naisilla.

Vierailija
12/12 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tietohan helpottaa aivan yhtä paljon kuin miehiä se, että ei pituus merkkaa, vaan paksuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän