Kuinka paljon olet jo kuluttanut rahaa ilotulitteisiin?
Paljonko sinulla posahtaa rahaa taivaan tuuliin? Aiotko ostaa vielä lisää ilotulitteita?
Kommentit (22)
Miksi kysyt ja mitä se ketään kaivelee? En vielä yhtään ja huomenna ostan, jos huvittaa.
20e
Kaveriperhe ostaa lisää ja mennään yhdessä.
Elämäni ensimmäisen kerran ostin niitä, kolmella kympillä, kun 7v. pojat halus ja mieskään ei ole tänä vuonna töissä niin kokeillaan nyt.
n42
Mielestäni on jokseenkin huvittavaa, että nimenomaan ilotulitteiden kohdalla puhutaan rahan tuhlaamisesta. Paljon suurempia turhia menoeriä elämässä on esimerkiksi huonosti istuvat tai liiat vaatteet, herkut, joista ei saa kunnon nautintoa, alkoholi, joululahjat tai kuntoiluvälineet, joille ei ole koskaan käyttöä yms.
Etenkin lapsena ilotulittaminen oli todella hauskaa ja siitä on jäänyt niin hienoja muistoja, että maksaisin mieluusti vaikka kymmenkertaisen hinnan, että minun ei tarvisi noista muistoista luopua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt ja mitä se ketään kaivelee? En vielä yhtään ja huomenna ostan, jos huvittaa.
No ihan mielenkiinnosta vaan halusin kysellä, että miten paljon ihmiset on valmiita satsaamaan ilotulitteisiin. Ei sen kummempaa. Anteeksi jos sohaisin arkaan paikkaan. Ap
0e, kuten ihan jokaisena uutena vuotena olen tehnyt. Ikinä on ole yhtäkään ilotulitetta ostanut, -enkä osta!
Järjestettyä ilotulitusta mennään katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan mielenkiinnosta vaan halusin kysellä, että miten paljon ihmiset on valmiita satsaamaan ilotulitteisiin. Ei sen kummempaa. Anteeksi jos sohaisin arkaan paikkaan. Ap
Mä ainakin pahoitin mieleni :(
En yhtään. Tykkään kyllä katsella raketteja, mutta en ampua niitä itse. Olen pienestä asti pelännyt puhkovani silmän niillä. Lisäksi en halua pelotella enempää perheen koiraa.
N23
Pin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin pahoitin mieleni :(
No anteeksi. Ei ollut tarkoitus. Ap
80e. Ostettiin muutama kunnon pata ja lisäksi vähän pienempiä. Joka vuosi palaa taivalle 50-100e. Tänä vuonna vieraatkin sanoi tuovansa omia ilotulitteitaan.
Tänään meni noin 60e ja huomenna ostan vielä lisää, ennakkolaskujeni mukaan menee toiset noin 60e eli noin 120e menee...Mutta on se sen väärti, eihän se ole kuin kerran vuodessa.
Kympin. Käyn vielä huomenna katsomassa, löytäisinkö lisää tähtisadetikkuja.
6 euroa, se riittää. Sai jopa 9 kpl Thunder Kingjejä!
170€.
Lisäksi varastossa on kauan sitten ostettuja roomalaisia kynttilöitä sun muita holhousvaltion nyt jo kieltämiä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vaarallisia tuotteita.
Kjeh kjeh kjeh... vanhoja kiinareita läjäpäin varastossa vieläkin.
En tiedä vielä. Heittelen satasen seteleitä palavina parvekkeelta. Katsotaan nyt kauanko jaksan.
Tänäkään vuonna ei mene yhtään rahaa koska varastossa on vielä paljon ruutia ja salpietaria. Lisäksi löytyy sytytyslankaa sekä dynamiitin räjäytysnalleja. Näistä ja muutamasta metalliputkesta väsään itse pari tukevampaa juhlapommia naapureiden ja lähialueen kauhuksi.
Eurolla ostin lapselle 20 sädetikkua. Enempää ei osteta.