Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon olet jo kuluttanut rahaa ilotulitteisiin?

Vierailija
30.12.2016 |

Paljonko sinulla posahtaa rahaa taivaan tuuliin? Aiotko ostaa vielä lisää ilotulitteita?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurolla ostin lapselle 20 sädetikkua. Enempää ei osteta.

Vierailija
2/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt ja mitä se ketään kaivelee? En vielä yhtään ja huomenna ostan, jos huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e

Kaveriperhe ostaa lisää ja mennään yhdessä.

Vierailija
4/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ensimmäisen kerran ostin niitä, kolmella kympillä, kun 7v. pojat halus ja mieskään ei ole tänä vuonna töissä niin kokeillaan nyt.

n42

Vierailija
5/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on jokseenkin huvittavaa, että nimenomaan ilotulitteiden kohdalla puhutaan rahan tuhlaamisesta. Paljon suurempia turhia menoeriä elämässä on esimerkiksi huonosti istuvat tai liiat vaatteet, herkut, joista ei saa kunnon nautintoa, alkoholi, joululahjat tai kuntoiluvälineet, joille ei ole koskaan käyttöä yms.

Etenkin lapsena ilotulittaminen oli todella hauskaa ja siitä on jäänyt niin hienoja muistoja, että maksaisin mieluusti vaikka kymmenkertaisen hinnan, että minun ei tarvisi noista muistoista luopua. 

Vierailija
6/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt ja mitä se ketään kaivelee? En vielä yhtään ja huomenna ostan, jos huvittaa.

No ihan mielenkiinnosta vaan halusin kysellä, että miten paljon ihmiset on valmiita satsaamaan ilotulitteisiin. Ei sen kummempaa. Anteeksi jos sohaisin arkaan paikkaan. Ap

Vierailija
7/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0e, kuten ihan jokaisena uutena vuotena olen tehnyt. Ikinä on ole yhtäkään ilotulitetta ostanut, -enkä osta!

Järjestettyä ilotulitusta mennään katsomaan.

Vierailija
8/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25€

9/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan mielenkiinnosta vaan halusin kysellä, että miten paljon ihmiset on valmiita satsaamaan ilotulitteisiin. Ei sen kummempaa. Anteeksi jos sohaisin arkaan paikkaan. Ap

Mä ainakin pahoitin mieleni :(

Vierailija
10/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Tykkään kyllä katsella raketteja, mutta en ampua niitä itse. Olen pienestä asti pelännyt puhkovani silmän niillä. Lisäksi en halua pelotella enempää perheen koiraa.

N23

Vierailija
11/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin pahoitin mieleni :(

No anteeksi. Ei ollut tarkoitus. Ap

Vierailija
12/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

80e. Ostettiin muutama kunnon pata ja lisäksi vähän pienempiä. Joka vuosi palaa taivalle 50-100e. Tänä vuonna vieraatkin sanoi tuovansa omia ilotulitteitaan.

Vierailija
13/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään meni noin 60e ja huomenna ostan vielä lisää, ennakkolaskujeni mukaan menee toiset noin 60e eli noin 120e menee...Mutta on se sen väärti, eihän se ole kuin kerran vuodessa.

Vierailija
14/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympin. Käyn vielä huomenna katsomassa, löytäisinkö lisää tähtisadetikkuja.

Vierailija
15/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 euroa, se riittää. Sai jopa 9 kpl Thunder Kingjejä!

Vierailija
16/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

170€.

Lisäksi varastossa on kauan sitten ostettuja roomalaisia kynttilöitä sun muita holhousvaltion nyt jo kieltämiä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vaarallisia tuotteita.

Vierailija
17/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjeh kjeh kjeh... vanhoja kiinareita läjäpäin varastossa vieläkin.

Vierailija
18/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

39e.

Vierailija
19/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Heittelen satasen seteleitä palavina parvekkeelta. Katsotaan nyt kauanko jaksan.

Vierailija
20/22 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäkään vuonna ei mene yhtään rahaa koska varastossa on vielä paljon ruutia ja salpietaria. Lisäksi löytyy sytytyslankaa sekä dynamiitin räjäytysnalleja. Näistä ja muutamasta metalliputkesta väsään itse pari tukevampaa juhlapommia naapureiden ja lähialueen kauhuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi