Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla meni joulu ja vuodenvaihde sairastaessa?

Vierailija
30.12.2016 |

Harmittaa hirveästi, kun koko loppuvuosi meni flunssan merkeissä. Ensin oli sairaana mies ja lapsi, ja ennen kuin hekään toipuivat kokonaan, sairastuin itse. Olin ainoa, joka pystyi kunnolla edes maistamaan vaivalla tehtyjä jouluruokia. Kaksi kuumeista nuhanenää kävivät pöydässä kääntymässä ja palasivat takaisin peiton alle (ja tietenkin menivät, kipeitä kun olivat). Tällä viikolla olisi ollut myös siskon syntymäpäivät eli kauan odottamani "tyttöjen juhlat", mutta nekin jäivät välistä, kun minulle nousi kuume. Huomenna on sitten uuden vuoden aatto, mutta sekin taidetaan viettää koko perheen elokuvia sohvalla katsellen, koko lauma köhien ja niistäen. Jos mies ja lapsi jaksavat, he saattavat käydä katsomassa ilotulituksia ulkona paremmalla paikalla. Minä taidan tyytyä parvekkeen näköaloihin. Varsinaista juhlaa, mutta ehkä sentään paranen maanantaiksi ja pääsen terveenä töihin. :-P

Muita kohtalotovereita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli sairaalassa liki kaksi viikkoa, nyt kotona mutta vahvat lääkkeet päällä. Itse kaaduin ruokatunnilla sairaalaan mennessäni ja löin pääni, viisi tikkiä. Joulua juhlitaan pienesti huomenna. Lahjat on avaamattta, paitsi pari lahjaa avattiin lapsen kanssa.

Vierailija
2/7 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin koko perhe kipeinä joulunpyhät, mutta uuttavuotta sentään päästään juhlimaan. Huono ajoitus teillä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli sairaalassa liki kaksi viikkoa, nyt kotona mutta vahvat lääkkeet päällä. Itse kaaduin ruokatunnilla sairaalaan mennessäni ja löin pääni, viisi tikkiä. Joulua juhlitaan pienesti huomenna. Lahjat on avaamattta, paitsi pari lahjaa avattiin lapsen kanssa.

Hui kamalaa, teillä on ollut kyllä tosi kurja loppuvuosi. Iloista huomista joulujuhlaa ja parempaa vointia teidän perheelle!

Ap

Vierailija
4/7 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jouluflunssan saimme mekin, nyt vielä köhää mutta jo kaikki jaksaa paremmin. Kyllä se tästä, parempaa uutta vuotta

Vierailija
5/7 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui kamalaa, teillä on ollut kyllä tosi kurja loppuvuosi. Iloista huomista joulujuhlaa ja parempaa vointia teidän perheelle!

Ap

Kiitos, ja toivottavasti sinäkin toivut nopsaan ja pystyt jo huomenna edes hieman nauttimaan uudestavuodesta! Ja pikaista paranemista myös perheelle!

Vierailija
6/7 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain lentsua pukkasi jo joulun alla eikä se ole vieläkään ohi. Olo oli aluksi tosi voimaton, lihaksia särki ja kurkkuun koski. Kaiken kruunasi kunnon vesiripuli, joka onneksi meni päivässä ohi.

Nyt sitten on poskiontelontulehduksen oireita.

Vierailija
7/7 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain noidannuolen heti kun joululoma alkoi, eli vähän yli viikko sitten. Joudun töissäni nostelemaan ja kantamaan pikkulapsia eikä silloin ole mitään tuollaista tullut, mutta heti kun loma alkoi, niin ihan mitättömästä tuli noidannuoli. En pystynyt olemaan oikein missään asennossa. Nyt alkaa vähitellen helpottaa.  Onneksi on lomaa vielä jäljellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi