Mitä vastaisit miehellesi, jos hän kysyisi sinulta, mitä eniten haluaisit?
Minä vastaisin, että haluaisin lapsivapaata aikaa ja että pilluani nuoltaisiin säännöllisesti ennen panoa.
Vaan eipä kysytä, enkä saa.
Kommentit (13)
Toisen lapsen. Toivonut jo viis vuotta.
Toivoisin, että paranisi leukemiasta ja eläisi vielä ainakin vuoden.
Avioeron ja puolet omaisuudesta mahdollisimman pian.
Lasten huoltajuus sovitaan erikseen.
Elää kahdestaan onnellisesti työtä tehden, toisillemme, harrastuksille ja ystäville omistautuen, arjesta nauttien ja kesät ulkomailla taiteelliseen työhön syventyen.
Että lapsemme olisi terve ja onnellinen, ja että hän voisi elää normaalia elämää niinkuin muutkin. (Autismi lapsella)
Toinen olisi että voisimme elää rahamurheista vapaina, työskennellä molemmat antoisissa ja mieltä tyydyttävissä työpaikoissa omilla aloillamme mihin olemme kouluttautuneet nuorina.
Toivoisin että aikaa jäisi myös vapaa-aikaan, matkustelua vaikka kerran vuodessa, harrastuksia.
Että voisimme yhdessä joskus toteuttaa sen suunnittelemamme roadtripin USA:ssa.
Että se laittais mut vielä ainakin toisen kerran paksuksi.
En haluaisi olla masentunut. Eihän mies voi tuollaista taikaiskusta toteuttaa, tukea vain.
Että mies saisi jo töitä. Mitä vain töitä.
Että osuis se Jöröjackpotti meille. Tulis tarpeeseen.
Onnellinen vaimo kirjoitti:
Minä olen sanonutkin hänelle että toivon että vanhetaaan yhdessä ja nautitaan juhannuksena tulevasta lapsenlapsesta.toiveissa molemmilla vielä iltatähti meillekkin.ap,mikset sano miehellesi toiveitasi,jospa hän täyttäisi ne
Tietysti olen sanonut, ei täytä, ei todellakaan. Ap
Haluaisin voittaa 90 miljoonaa eurojackpotissa.
Minä olen sanonutkin hänelle että toivon että vanhetaaan yhdessä ja nautitaan juhannuksena tulevasta lapsenlapsesta.toiveissa molemmilla vielä iltatähti meillekkin.ap,mikset sano miehellesi toiveitasi,jospa hän täyttäisi ne