Onko se ihastumisen merkki kun tekisi mieli kertoa toiselle kaikki?
Ihan peloista lähtien. Vai miksi haluan tehdä niin hänen seurassaan? Muuten pidän usein ajatukseni ominani.
Kommentit (9)
Rakkaalle haluaa avautua ja antautua kaikin tavoin, vaikka ensin taistelisi sitä vastaan. Sitä on todellinen yhteys ja se on ihanaa. Ei tarvitse olla täydellinen, ei vahva, ei viisas - vain sinä. Ja sellaisena rakastettu.
Eieiei, älkää kertoko enempää.. Olen ihmetellyt näitä fiiliksiäni kun en ole kenellekään miehelle puhunut elämäni vaikeista asioista ja sitten tutustun sattumalta kaikin puolin sopivaan jolle pystyn avautumaan lähes kaikesta paitsi omista lämpimistä tunteista, koska se on varattu. Kaipa nämä tunteet joskus haihtuvat.. mutta se olisi ollut mulle niiin sopiva.. Miksei se voinut olla vapaa :(
..ja kaikista tärkein kysymys että onko mahdollista löytää jotain toista jolle yhtä helppo puhua? Vai pitääkö mun vaan hakeutua hoitoon?
On se. Rakkaudessa on olennaista luottamus, ja luottamuksessa on olennaista se, että siinä ojentaa toiselle itsestään tietoa, jota toinen voi käyttää aseena itseä vastaan. Eli se mikä yhdistää ja syventää intimiteettiä, on sama kuin se, mikä voi hajottaa ja tuhota kaikkein eniten.
Tämä luottamuksen kaksinainen aspekti pätee kaikenlaiseen rakkauteen ihmisten välillä.
Rakkaussuhteessa Jumalan kanssa ei ole sitä vaaraa, että Jumala käyttäisi tunnustettua tietoa aseena ihmistä vastaan. Hajottavana aseena voivat olla vain tunnustamattomat seikat.
______________________________________________________________________________________________________
** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **
Oho. Eli jos mulle kertoo toista sukupuolta oleva omia asioitaan hän on AINA ihastunut?
Eiks sun pitäis itse tietää, oletko ihastunut vai et?
Vierailija kirjoitti:
Oho. Eli jos mulle kertoo toista sukupuolta oleva omia asioitaan hän on AINA ihastunut?
Höpsis :) Siis liittyy myös se että sen kanssa on hyvä olla ja tulee lämmin olo kun sitä ajattelen. Tiedän että olen jotensakin tykästynyt mutta että onko tässä sitä jotain. Äh vaikea selittää kun olen vähän sekaisin..
On