Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä jätän ton miehen ja nuo kakarat just nyt. Se on loppu.

Vierailija
30.12.2016 |

Pitäköön paskansa. Mä raadan täällä aamusta iltaan ja muuta ei saa kuin vittuilua päälleen. Yksi kakara ei tule edes kotiin koko ruoka-aikana, toinen huutaa kuinka paskaa ruokaa, mies huutaa että häivy pois ruokapöydästä. MINÄ?! Minä, joka vittu koko päivän olen töitä täällä tehnyt, ruokaa laittanut kolme tuntia ja tuossa on kiitos. En saa edes kritisoida noiden kakaroiden käytöstä kun tuo perkeleen jeesus tuossa tuomitsee minun käytöksen.

Nyt riitti. Nyt oikeasti riitti. Mä häivyn täältä. Vittu enkä tule koskaan takaisin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klisee klisee kassissa

Vierailija
2/17 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh Noh, kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et edes sinä kasvattanut niitä teidän lapsia? Olisit voinut vaan viskata miehen menemään...

Vierailija
4/17 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu lapsistasi noin. Mun mielestä ihan normaalia, että ei olla aina kotona ruoka-aikaan.

Vierailija
5/17 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vaan. Varaa hotelli kyllä ne pärjää.

Vierailija
6/17 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli yhteen väliin tilanne että joko lapsia ei näkynyt ruoka-aikaan kotona, eikä maistunut ruoka kotiin tullessakaan tai sitten valitettiin kuinka paskaa ruokaa.

Tein sitten sellaisen tempun etten tehnyt ruokaa yli viikkoon. Leipää ja hedelmiä saivat itse kaapista ottaa.

Sen jälkeen eivät ole kertaakaan valittaneet ruuasta.

Vierailija
7/17 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama toistuu aina. Tuo hel*etin jeesus on niin pyhä ja tuomitsee muita kun itse on kuin perkele.

Ja tuo yksi kakara ei ole kotona koskaan silloin kun käsketään ja on ruoka-aika. Kun sanoin että lähden niin tuo äijä huusi että mene ja pysykin poissa.

No minähän menen. Varasin juuri hotellin. Pitäköön paskansa, pyykkinsä, ruokansa, lemmikkinsä, remonttinsa. Ei kiinnosta. Nyt on mitta täynnä, melkein kestin vuoden loppuun.

Pakkaan nyt laukun ja poistun sanomatta sanaakaan. Ja se yksi kakara ei ole vieläkään saapunut.

ap

Vierailija
8/17 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruokaa oikein teit kun kolme tuntia meni???

Vierailija
9/17 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin oli yhteen väliin tilanne että joko lapsia ei näkynyt ruoka-aikaan kotona, eikä maistunut ruoka kotiin tullessakaan tai sitten valitettiin kuinka paskaa ruokaa.

Tein sitten sellaisen tempun etten tehnyt ruokaa yli viikkoon. Leipää ja hedelmiä saivat itse kaapista ottaa.

Jos teen tuon niin mies tilaa pitsaa tai vie ne mäkkäriin. Ihan sama oikeastaan. 

Vierailija
10/17 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho oletpas vihainen hyvä että ennen lähtöäsi kerkisit päivittämään palstalle, et sää mihinkään lähde.

Ps 0/5

Vierailija
11/17 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teen tuon niin mies tilaa pitsaa tai vie ne mäkkäriin. Ihan sama oikeastaan. 

Mutta kyllä ne pitsat ja hampparit rupeaa aika nopeasti maistumaan puulta.

Vierailija
12/17 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein vuoden kestit...? Ahaa, sä siis oot äitipuoli! No jotain tollasta vähän jo epäilinkin, että uusperhekuviot ei ihan nyt toimi.

Ihan hyvä päätös. Ei parisuhteen kuulu olla yksipuolista passaamista eikä vitutusta.

Toisaalta sen ei pitäisi olla myöskään sitä, että lapset koetaan riesana ja niille vittuillaan koko ajan. Aloituksesi tyylilajista päätellen olet kyllä aika "suorasanaisesti" arvostellutkin miehesi lapsia...

Eli taitaa olla kaikille parasta, että lähdet.

Mieti seuraavalla kerralla, millaiseen roolin suostut. Kenenkään kuulu suostua kotiorjaksi, eikä toisaalta kuvitella, että passaamalla saa marttyyrin kruunun ja ihailun. Ei saa.

Vierailija
13/17 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on ihan minun omia synnyttämiäni lapsia, ja vieläpä tuon taliaivomiehen kanssa yhdessä tehtyjä. 

Ja lähdin yöksi pois enkä ole vieläkään palannut. Pitäköön paskansa.

ap

Vierailija
14/17 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, suosittelen vaimmavreissur Tallinnaan tms

Vierailija
15/17 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne on ihan minun omia synnyttämiäni lapsia, ja vieläpä tuon taliaivomiehen kanssa yhdessä tehtyjä. 

Ja lähdin yöksi pois enkä ole vieläkään palannut. Pitäköön paskansa.

ap

Älä jaksa keksi uus tää oli huono

Vierailija
16/17 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtö on tuossa kohtaa hyvä vaihtoehto. Suosittelen.

Mut ei kannata uhota ettet tuu takas. Sano vaan et menet kun on paskaa tää. Ja katso mitä tulee vastaav.

Vierailija
17/17 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mutta tämä olisi paljon uskottavampi jos olisit tehnyt aloituksen kun olet jo siellä hotellissa. Ei kukaan päätä lähteä ja ennen edes pakkaamista käy kirjoittamassa siitä av:lle. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi