Voi itku. Hukkasin pankkikorttini. Ja tunnusluku tietenkin mukana.
Kirjoitin siihen kuoreen tussilla leikkipuhelinnumeron johon kätkeutyi tunnusluku. Mikä todennäköisyyn että se selviää? Kuolettamisessa ihan hitonmoinen vaiva. Ja ei saa rahaa viikkotoökulla.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti olemassa aikuisia ihmisiä, jotka eivät ole koskaan nostaneet rahaa pankkikonttorista tililtä, eivätkä tiedä, että ei siellä tarvita pankkikorttia? Ennen oli erikseen sellainen pahvinen palvelukortti, jossa oli vain tilinumero. Se olisi tietenkin hyvä muistaa.
Tottakai on olemassa. Mäkin oon melkein kolmenkymmenen ja aina nostanut rahaa vain automaatista, kortti ollut käytössä 15-vuotiaasta asti. Miksi mennä pankin sisään jonottamaan kun sen ulkopuolelta saa seinästä rahaa?
No huh huh. Eli et siis tiedä että sinulla on pankkitili? Miten yleensä olet enimmäisen pankkikorttisi saanut, ellet ole joutunut menemään pankkikonttoriin avaamaan tiliä ja todistamaan henkilöllisyytesi?
Ei voi kuin ihmetellä joidenkin tietämättömyyttä.
En ole toi kenelle vastasit, mutta olen saman ikäinen enkä myöskään ole ikinä nostanut pankista rahaa. Ei se kuitenkaan sitä tarkoita etten tietäisi, että minulla on pankkitili. Tiedän myös, että pankista saa rahaa ilman pankkikorttia. Kyseistä tiliä tosin en ole itse avannut koska se on avattu minulle jo lapsena, mutta on siellä pankissa silti muutaman kerran tullut käytyä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä pätijää täällä. Kyllä, mulla on tili jonka olen itse pankissa käynyt avaamassa mutta en ole silti koskaan nostanut rahaa pankin tiskiltä. Ongelma?
Mutta kun sinä et ymmärtänyt että ap kadottanut korttinsa. Silloin on tapana mennä pankkiin, ihan sinne konttoriin asti.
Mutta jos ei tätä ymmärrä, ei paljon muutakaan elämästä.
Sinä ja ap, yrittäkää pärjäillä.
Ap on ammattivalittaja. Kun ei oikein ole nämä pankkiasiat hanskassa. Ken köyhänä elää se kortitta olkoot.