Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itku. Hukkasin pankkikorttini. Ja tunnusluku tietenkin mukana.

Vierailija
30.12.2016 |

Kirjoitin siihen kuoreen tussilla leikkipuhelinnumeron johon kätkeutyi tunnusluku. Mikä todennäköisyyn että se selviää? Kuolettamisessa ihan hitonmoinen vaiva. Ja ei saa rahaa viikkotoökulla.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22vuotisz ja osaan kyllä pankissa käydä. Tarkoitin vaivalla juuri konttorissa käyntiä ja ilman korttia olemista yli viikko.

Vierailija
22/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22vuotisz ja osaan kyllä pankissa käydä. Tarkoitin vaivalla juuri konttorissa käyntiä ja ilman korttia olemista yli viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti

Idiootimpi

Idiootein

Valitse siitä mikä olet

Vierailija
24/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä oletko ilman korttia viikon, jos et sitä tähänkään asti ole käyttänyt??

Vierailija
25/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää että ton ikäset voi olla äitejä

Vierailija
26/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät iskältä viikkorahaennakkoa.

Vierailija
27/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoletat kortin hetimiten.

Menet maanantaina henkkarien kanssa pankkiin ja nostat tarpeeksi rahaa kunnes saat kortin.

Jos asut pk-seudulla, sano että haet kortin Luottokunnasta, silloin saat sen nopeasti. Jos asut muualla, kysy pankilta miten saisit kortin nopeammin. Kortissa kestää se toimittaminen kauan, ei kortin tekeminen.

Vierailija
28/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, paljon vähemmällä pääset kun annat kortinlöytäjön tyhjentää tilisi, sit sun ei tartte huolehtia niistä rahoista yhtään.

Vierailija
29/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti olemassa aikuisia ihmisiä, jotka eivät ole koskaan nostaneet rahaa pankkikonttorista tililtä, eivätkä tiedä, että ei siellä tarvita pankkikorttia? Ennen oli erikseen sellainen pahvinen palvelukortti, jossa oli vain tilinumero. Se olisi tietenkin hyvä muistaa.

Tottakai on olemassa. Mäkin oon melkein kolmenkymmenen ja aina nostanut rahaa vain automaatista, kortti ollut käytössä 15-vuotiaasta asti. Miksi mennä pankin sisään jonottamaan kun sen ulkopuolelta saa seinästä rahaa?

Vierailija
30/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Jos et vaivaudu sinne konttoriin, olet ilman korttia koko loppuelämäsi.

Vierailija
31/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa suuri vaiva kermaperseelle... ?

Vierailija
32/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mitätöit tilin/tilit.

Vierailija
33/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta :D huhhuh..

N19

Vierailija
34/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti olemassa aikuisia ihmisiä, jotka eivät ole koskaan nostaneet rahaa pankkikonttorista tililtä, eivätkä tiedä, että ei siellä tarvita pankkikorttia? Ennen oli erikseen sellainen pahvinen palvelukortti, jossa oli vain tilinumero. Se olisi tietenkin hyvä muistaa.

Tottakai on olemassa. Mäkin oon melkein kolmenkymmenen ja aina nostanut rahaa vain automaatista, kortti ollut käytössä 15-vuotiaasta asti. Miksi mennä pankin sisään jonottamaan kun sen ulkopuolelta saa seinästä rahaa?

No huh huh. Eli et siis tiedä että sinulla on pankkitili? Miten yleensä olet enimmäisen pankkikorttisi saanut, ellet ole joutunut menemään pankkikonttoriin avaamaan tiliä ja todistamaan henkilöllisyytesi?

Ei voi kuin ihmetellä joidenkin tietämättömyyttä.

Vierailija
35/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä pätijää täällä. Kyllä, mulla on tili jonka olen itse pankissa käynyt avaamassa mutta en ole silti koskaan nostanut rahaa pankin tiskiltä. Ongelma?

Vierailija
36/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kortti katoaa ja ilmoitat heti kun huomaat/olisi pitänyt huomata, pankki vastaa kaikesta vahingosta.

Jos varas on nostanut tunnusluvulla rahaa, se on pankista katsoen sama kuin olisit itse nostanut...vaikka valvontakamerasta näkyisi että joku muu nostaa niin olet silti saattanut antaa tunnusluvun. Käytännössä pankki vetoaa siihen että olet heidän sääntöjensä vastaisesti säilyttänyt tunnuslukua ja korttia samassa paikassa, ja jos tyyppi nostelee tilin tyhjäksi, vastaat itse kaikesta vahingosta. Jos tyyppäräinen onnistuu nostamaan tilin miinukselle, olet vastuussa koko summasta. Jos korttiin liittyy luottokortti, samalla tunnusluvulla voin nostaa myös Netsin limiitin täyteen.

Tässäkin tapauksessa - että olet antanut tunnusluvun - vastuusi loppuu sillä hetkellä kun soitat ja kuoletat kortin.

Vierailija
37/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa huomioon, että kaikista konttoreista ei nykyisin saa käteistä ja osata vain tiettyyn kellonaikaan. Tämä koskee ainakin Nordeaa. Eli sen jälkeen kun ap on kuollettanut kortin, kannattaa katsoa netistä tai soittaa oman pankin puhelinpalveluun ja varmistaa, minkä konttorin tiskiltä saa rahaa ja mihin aikaan maanantaina.

Vierailija
38/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoletat kortin hetimiten.

Menet maanantaina henkkarien kanssa pankkiin ja nostat tarpeeksi rahaa kunnes saat kortin.

Eipä pankista enää noin vaan rahaa nosteta. Voipi olla hyvin rajoitetut ajat jolloin saa, jos ollenkaan kaikista konttoreista. Kummalliseksi on maailma menny.

Vierailija
39/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä ap oli ajatellut asian hoituvan, jos ei viitsi kuolettaa korttiaan? Olet ilman rahaa loppuelämäsi? Odotat sitä mahdollisuutta, että joku rehellinen kansalainen löytää korttisi ja toimittaa sen pankkiin?

Vierailija
40/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin siihen kuoreen tussilla leikkipuhelinnumeron johon kätkeutyi tunnusluku. Mikä todennäköisyyn että se selviää? Kuolettamisessa ihan hitonmoinen vaiva. Ja ei saa rahaa viikkotoökulla.

Automaatista ei saa ulos sitä 16 euroa mikä on tililläsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi