Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammattiryhmä puhuu eniten töistään oli sitten joulupöytä

Vierailija
30.12.2016 |

Tai illanistujaiset tai kylässä?

Vastaus: Opettajat. Ja aina on niin raskasta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tunne yhtään opettajaa. Näin hoitoalalla olevana coin sanoa, että he ja insinöörit ovat vähiten pidettyjä asiakkaita.

Vierailija
2/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itse kyllä oikein mukavia ihmisiä, ammatiltaan opettajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, joilla on stressaava työ.

Vierailija
4/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en tunne yhtään opettajaa. Näin hoitoalalla olevana coin sanoa, että he ja insinöörit ovat vähiten pidettyjä asiakkaita.

Eipä tähän voi paljon muuta sanoa kuin että mitä VITTUA.

Mulla on paljon opettajatuttuja. Paras ystäväni on aineenopettaja. Hänellä on tämän vuoden aikana 400 oppilasta! Miettikääpäs, minkä verran työtä on, kun arvioi kaikkien noiden oppilaiden kokeet, kirjoitelmat ja kokonaisarvioinnit! Ei ihme, että raskasta on, mutta silti hän puhuu oppilaistaan (ylä- ja alakoulu) aina tosi kivasti.

Vierailija
5/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopekaveri kertoi just kun oli niin raskasta laittaa koko luokalle joulupussit. Piti laittaa piparkakku ja omena pussiin. Ja 24 pussia. Ja kaikki ei edes kiittänyt.

Vierailija
6/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Varsin korkealla on hoitotyön etiikka!

Vierailija
7/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että minun ystäväpiirissäni ja läheisissäni on sellaisia ihmisiä, jotka eivät valita töistään. Vaikka osa on opettajiakin. Valitse ystäväpiirisi paremmin!

Vierailija
8/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun opettajat. Olen myös blokannut opettajatutut facessa, kun en jaksa sitä valitusta miten on niin rankkaa ja meinaa burnoutti tulla. 

Vierailija
9/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luokanopekaveri kertoi just kun oli niin raskasta laittaa koko luokalle joulupussit. Piti laittaa piparkakku ja omena pussiin. Ja 24 pussia. Ja kaikki ei edes kiittänyt.

No ei se ope niitä pussiin laita vaan keittiöhenkilökunta.

Vierailija
10/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista ole olemassakaan, senhän kaikki tietää!

Hoitajat jaksaa aina olla niin kateellisia insinööreille ja opettajille että.

Vierailija
11/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun lapsuudenkodissani puhui eniten työstään äitini, joka oli kukkakauppias ja palasi töistä kotiin, kun viimeiset kukkalähetykset oli toimitettu asiakkaalle ja oli sitä ennen pari kolme viikkoa sommitellut kukkalaitteita yötä päivää asiakkaille.

Hänen puheensorinansa loppui yleensä jälkiruuan kohdalla, kun lähes joka joulu nukahti joulupöytään.

On muuten maailman paras ja ihanin äiti.

Vierailija
12/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kumminkin ja tätini ei ikinä valitellut työn raskautta. Ja olikin varmaan hyvä ope, kun oppilaansa eri vuosikymmeniltä muistavat häntä vielä 15 vuotta eläkkeelle jäännin jälkeen.

Vierailija
13/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista ole olemassakaan, senhän kaikki tietää!

Hoitajat jaksaa aina olla niin kateellisia insinööreille ja opettajille että.

Täällä vähän huvittuneena tätä lukee hyvin opettajamyönteinen hoitaja. Me olemme esim ryhmässä mä sopineet niin, että ope ei ole nukkarissa, jotta ehtii tehdä pedagogisen osuuden työstään. Tämä meidän hoitajien toiveesta. Meillä on pieni päiväkoti ja esim. Nukkari ja ulkoiluaikana tuo on melko mahdotonta.

On hyvä, että meillä on pätevä lto ryhmässämme.

Vierailija
14/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä oli taas joulunviettoporukan eläkeläisosastolla kaikkein vaikeinta. Terveyskeskus valivali, eläke valivali, terveys valivali, politiikka valivali...

Vierailija
15/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä oli taas joulunviettoporukan eläkeläisosastolla kaikkein vaikeinta. Terveyskeskus valivali, eläke valivali, terveys valivali, politiikka valivali...

Ja liittyy ketjun otsikkoon miten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan