Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa uskoa että kaikilla teillä on vain paskoja miehiä.

Vierailija
30.12.2016 |

Kehukaa niitä välillä! Ei aina jaksaisi kuunnella pelkkää negatiivista paskanpuhumista.
Eikö niissä teidän miehissänne ole mitään hyvää kun heidän kanssaan olette?
Ette te nyt sen vuoksi voi olla niiden kanssa että saisitte valittaa ja heittäytyä marttyyreiksi?!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa miehen joka tuo draamaa elämään. Tasapainoinen "hyvä" mies on liian tylsä, koska ei ole sitä tunteiden vuoristorataa, jota paskojen miesten kanssa saa kokea.

Tämä. Mulle kävi juuri näin. Hankin meille kämpän, mökin ja elämä oli kunnossa, mutta nainen ei ilmeisesti ollut tyytyväinen. Loppuvaiheessa oikein hakemalla haki draamaa. Tähän tietysti vastasin "väärin" eli diplomaattisesti sovitellen, mikä luonteelleni on tyypillistä. No lopulta nainen halusi erota, kun oli ihastunut toiseen mieheen. Ehkä toinen mies osaa tarjota sitä vuoristorataa

Vierailija
22/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää paska mies, kiitos vaimolle avioerosta. Sääliksi käy muttei kaivata häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan paras. Ei olla naimisissa vielä, mutta ainakin tähän mennessä ollut paras mahdollinen elämänkumppani mulle. Hemmotellaan toisiamme usein, läheisyyttä on paljon, pystytään puhumaan mistä vaan ja tän takia kaikki ongelmat on aina saatu ratkaistua. Kummallakaan ei ole turhaa ylpeyttä, vaan jos joku pienikin juttu hiertää niin siitä keskustellaan ja yleensä ongelma ratkeaa hyvin nopeasti. Olemme molemmat tosi hyviä kompromisseissa. Toivottavasti olen samaa mieltä vielä 20 vuoden päästä, mutta tahdostahan hyvä parisuhde vain on kiinni.

Vierailija
24/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole tietysti paskoja miehiä, eikä kaikilla, jotka kirjoittaa ristiriitatilanteista, myöskään ole paskoja miehiä. On vain ristiriita menossa ja siitä herkemmin kirjoitetaan kuin avaisi keskustelun aiheesta: mieheni on tosi herttainen ja mukava. Tuosta jälkimmäisestä ei ehkä koe niin tarvetta keskustella.

En ole avannut tänne yhtään ketjua edes ristiriidoista, kun ei ne nyt niin suuria ole, jos niitä joskus on. Sinänsä ihana idea, että kirjoittais positiivisesti välillä. Puolisoni on elämäni rakkaus ja sielunkumppani. Meillä on hauskaa yhdessä ja intohimoa. Kohtelias, fiksu ja välittävä. On menestynyt, mutta siinä tärkeintä se, että ei lesoile sillä, vaan on maanläheinen ja arvottaa lopulta aivan muita asioita kuin vaikka varakkuutta. Ilahtuu enemmän mökillä puuhastelusta tai patikoinnista kuin vaikka jostain luksuslomasta. Siinä ollaan samanlaisia. Tukee mua mun työuralla ja kotityöt hoidetaan yhdessä. Ja ekaa kertaa mulla on kumppani, joka tykkää lueskella tuntikausia ja pelata mun kanssa lautapeliä lauantai-iltaisin :) Mut ehkä se olisi tylsä avaus tehdä aiheesta: tänään taas lautapeli-ilta. Kuin moni jaksais siihen klikata :D 

Se on ihan ymmärrettävää, että ristiriitatilanteissa herää tarve keskusteluun ja vertaistukeen. Siksi voi olla negatiivisia aloituksia, mutta uskon, että monella on aika kiva mies ja kiva elämä kuitenkin :) 

Vierailija
25/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puolisona ihan loistotyyppi. Tasapainoinen, rauhallinen tyyppi. Välittää minusta ja lapsista yli kaiken ja nauttii meidän seurasta - enimmäkseen ;) Ei hirveän hyvä kuuntelija tai lohduttaja luonnostaan mutta haluaa minulle hyvää ja toimii kun osaan kertoa mitä tarvitsen. Hellä, huomaavainen ja sopivan rohkea vällyjen välissä. Ehdottoman luotettava ja rehellinen mutta tietää ettei kaikkia ajatuksia kannata möläyttää. Hyväksyy minut vikoineni ja rakastaa huonoinakin päivinä. Tahtoo tehdä suuret päätökset yhdessä. Ja mitähän kaikkea muuta.

Tosi harvoin miehestäni valitan ja silloinkin yritän tehdä sen ns. nätisti ("joskus tuntuu ettei H huomaa niitä kotitöitä keskenään lasten kanssa ollessa ja sit ne odottaa mua... toisaalta se kyllä sit leikkii lasten kanssa täysillä, sitä ihailen kun itse oon huono keskittymään leikkeihin, mut silti se joskus ärsyttää" eikä "paska ukko kun ei ikinä tee mitään!").

Aarre <3

Vierailija
26/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies, maailman ihanin😍😚 en ole ikinä sanaakaan pahaa hänestä puhunut kenellekään, 12v yhdessä. Toki riidellään jne välillä, mikä on mielestäni normaalia kun samassa talossa asutaan ja sama arki jaetaan.

Vierailija
27/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku katkera alapeukuttelija :D sori jos et ole löytänyt hyvää miestä, kannattaa katsoa peiliin..

Vierailija
28/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen todella hyvä mies ja kumppani. Olen keskustelutaitoinen, älykäs, huomaavainen, hauska, sivistynyt, kulttuurista ja ajankohtaisista asioista kiinnostunut, hyvin pukeutuva, eläinrakas, vakaa ja itsevarma. Harmi, ettei tämä riitä useimmille naisille.

Eikös riitä, että yhdelle tai muutamalle kelpaat? Vai onko kenties niin, että itse et kelpuuta useimpia älykkäitä, huomaavaista, sivistyneitä jne. naisia? Haet taivaalta kuuta, johon et ylety.

Vierailija
29/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan paska, pettää ja valehtelee. Mut silti oon sen kanssa. :D ehkä samankaltaisuus kiehtoo. ;)

Vierailija
30/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfoja ei riitä kaikille. Suurin osa naisista on huonossa suhteessa betamiehen kanssa.

Että mua sitten rasittaa noi alfa- ja betamies termit!! Ihan oikeesti miettikää nyt kuinka idiootilta toi kuulostaa! Miten olis vaikka: "Parhaita ei riitä kaikille. Suurin osa naisista on suhteessa tavallisen miehen kanssa."?

Vierailija
31/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ole paskaa miestä vaan oikein hyvä mies. Hyvä mies yleisesti ajatellen ja hyvä mies mulle. Miksi mä olisin huonon miehen kanssa? No tietysti jos on jossain huono ja muuten hyvä. Ei munkään ole täydellinen, mutta oikein hyvä kyllä. Enkä mäkään kyllä ole täydellinen

Vierailija
32/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfoja ei riitä kaikille. Suurin osa naisista on huonossa suhteessa betamiehen kanssa.

Että mua sitten rasittaa noi alfa- ja betamies termit!! Ihan oikeesti miettikää nyt kuinka idiootilta toi kuulostaa! Miten olis vaikka: "Parhaita ei riitä kaikille. Suurin osa naisista on suhteessa tavallisen miehen kanssa."?

Tai "suurin osa naisista on (toivottavasti) parisuhteessa itselleen sopivimman miehen kanssa". Siitäkin huolimatta ihmiset ja ajatukset muuttuvat joten jossain vaihessa joku voi huomata että nykyinen enää ole se sopivin.

Vierailija
33/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omasta mielestäni ihan täydellinen mies. Käyn täällä välillä lukemassa ketjuja kamalista miehistä ja sitten menen halaamaan omaa miestäni ja kertomaan hänelle miten paljon häntä arvostan :) Osaan olla kiitollinen, että olen löytänyt niin hyvän miehen ja tykkään myös osoittaa tämän miehelleni.

Vierailija
34/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen todella hyvä mies ja kumppani. Olen keskustelutaitoinen, älykäs, huomaavainen, hauska, sivistynyt, kulttuurista ja ajankohtaisista asioista kiinnostunut, hyvin pukeutuva, eläinrakas, vakaa ja itsevarma. Harmi, ettei tämä riitä useimmille naisille.

Eikös riitä, että yhdelle tai muutamalle kelpaat? Vai onko kenties niin, että itse et kelpuuta useimpia älykkäitä, huomaavaista, sivistyneitä jne. naisia? Haet taivaalta kuuta, johon et ylety.

Yksi nainen toki riittäisi, mutta on hyvin vaikea tavata edes sitä yhtä, kun nämä ominaisuudet eivät riitä 90 % naisista.

Vierailija
35/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihana mies. Henkisesti tasapainoinen ja kaikin puolin hyvä tyyppi. Ihmettelen myös sitä, miten niin monet tyytyvät huonoihin miehiin ja suostuvat olemaan huonossa suhteessa.

Minulla on samanlainen mies :)

Mielestäni hyvää kannatti ehdottomasti odottaa, eikä vain tarttua silloin (ajoittain hyvinkin yksinäisiltä tuntuvina) sinkkuvuosina johonkin vastaan tulevaan sinne-päin-ok-tyyppiin.

Luulen, että nimenomaan kyvyttömyys elää itsenäistä elämää ja sietää siihen kuuluvaa yksin oloa saa ihmiset parisuhteisiin toisten kaltaistensa kanssa, "kunhan vaan on joku" -mentaliteetilla. Ja sitten ollaan onnettomia, kun elämä sen puolivillaisilla perusteilla valkatun kumppanin kanssa ei olekaan kovin harmonista.

Vierailija
36/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan en ole miestäni täällä haukkunut,jos koku vituttaa sanon suoraan hänelle,eli tosi harvoin.hän on ihan älyttömän turvallinen nallekarhu,syli avoinna aina minulle ja lapsille,rakastaa viettää aikaa kanssamme pelailllen lautapelejä ja harrastaen,lasten nukahdettua hän viettää aikaa kanssani ja on ihan paras ja taitavin rakastaja joka minulla koskaan ollut,yhä himoitaan toisiamme,yhdessä oltu 25v,en boisi kuvitellakkaan parempaa miestä,hän jaksaa aina kuunnella ja keskustella ja on kiinnostunut asioista joista puhumme.

Vierailija
37/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehukaa niitä välillä! Ei aina jaksaisi kuunnella pelkkää negatiivista paskanpuhumista.

Eikö niissä teidän miehissänne ole mitään hyvää kun heidän kanssaan olette?

Ette te nyt sen vuoksi voi olla niiden kanssa että saisitte valittaa ja heittäytyä marttyyreiksi?!

Uskon, että monella on hyvä mies - vähintään yhtä hyvä kuin minulla. :)

Täällä on yliedustettuina ne, jotka elävät onnettomissa liitoissa. Lisäksi täällä on varmaan niitäkin, joilla ei ole ystäviä, joille voisivat purkaa tilapäistä tuskastumista mieheensä. Siksi he tulevat anonyymeina nettiin purkamaan tuntemattomille ihmisille kiukkuaan; ihan ymmärrettävää. 

Monissa palstan onnettomien parisuhteiden kuvauksissa näkyy, että kirjoittaja (nainen) näkee virheitä ja puutteita vain miehessään, kuvailee vain häntä, mutta ei näe itseään ollenkaan. Parisuhde on niin tiivis suhde, että siinä ei mikään voi olla vain toisen syy. 

Nyt joku ajattelee "viina" tai "väkivalta". Jos nainen jatkaa suhdetta juopon/ väkivaltaisen miehen kanssa, suhteen jatkuminen on hänen vastuullaan. Juominen/ väkivaltaisuus on miehen vastuulla. 

Vierailija
38/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai "suurin osa naisista on (toivottavasti) parisuhteessa itselleen sopivimman miehen kanssa". Siitäkin huolimatta ihmiset ja ajatukset muuttuvat joten jossain vaihessa joku voi huomata että nykyinen enää ole se sopivin.

Juu, en kommentillani tarkoittanutkaan, että olisin samaa mieltä alfa-kommentoijan kanssa. Yritin vain ilmaista hänen asiansa muulla tavalla, kun ottaa niin aivoon noi "alfamies" ja "betamies"-sanat :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi