Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa uskoa että kaikilla teillä on vain paskoja miehiä.

Vierailija
30.12.2016 |

Kehukaa niitä välillä! Ei aina jaksaisi kuunnella pelkkää negatiivista paskanpuhumista.
Eikö niissä teidän miehissänne ole mitään hyvää kun heidän kanssaan olette?
Ette te nyt sen vuoksi voi olla niiden kanssa että saisitte valittaa ja heittäytyä marttyyreiksi?!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei onneksi ole paska mies, vaan just paras mulle.

Vierailija
2/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas uskon, että on. Naiset valitsevat huonoja miehiä, jotta voivat valittaa niistä netissä ja kavereilleen. Hyvästä miehestä ei voi valittaa eikä sen kanssa saa draamaa. Menee ihan kuin siinä spede-sketsissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfoja ei riitä kaikille. Suurin osa naisista on huonossa suhteessa betamiehen kanssa.

Vierailija
4/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella hyvä mies ja kumppani. Olen keskustelutaitoinen, älykäs, huomaavainen, hauska, sivistynyt, kulttuurista ja ajankohtaisista asioista kiinnostunut, hyvin pukeutuva, eläinrakas, vakaa ja itsevarma. Harmi, ettei tämä riitä useimmille naisille.

Vierailija
5/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan ihana mies. Jo 12 vuotta samaa matkaa, ja edelleen tuntuu hyvältä 💑

Vierailija
6/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun miehessäni ole kuin yksi vika. Hän ei halunnut olla kanssani. Muuten hän on täydellinen.

Vierailija
7/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikilla meillä huonoa miestä.

Vierailija
8/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan haukkunut miestäni täällä, sillä hän on maailman paras höpönassuhassutassukultapupunen.

Oliko tarpeeks imelää?

Ihan vakavasti puhuen mulla on käynyt järjetön flaksi mieheni suhteen eikä mulla ole tarvetta arvostella häntä selän takana koska mahdollisen kritiikin voin tarjoilla suoraan hänelle itselleen.

Olen huomannut että jos kumppanista löytyy vain negatiivista sanottavaa, on suhde hautaamista vaille död. Toiset vain roikkuvat suhteissa siksi että ulospäin halutaan näyttää että kaikki on ok ja mietitään mitä tututkin sanoisivat jos?

Vierailija
9/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana mies. Henkisesti tasapainoinen ja kaikin puolin hyvä tyyppi. Ihmettelen myös sitä, miten niin monet tyytyvät huonoihin miehiin ja suostuvat olemaan huonossa suhteessa.

Vierailija
10/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfoja ei riitä kaikille. Suurin osa naisista on huonossa suhteessa betamiehen kanssa.

Mistä olet saanut päähäsi, että alfamiehet olisivat ns. hyviä miehiä? Nehän on juuri niitä, jotka pettää ja odottaa että naiset tekee kaiken Suuren Alfan edestä. Beta-mies on paras mies, tasa-arvoisempi, osallistuu lastenhoitoon jne.

Vierailija
11/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näistä ulinoista on miesvihaajien provoja, mutta jostain syystä miesvihapalstalla miesvihasadut uppoaa miesvihaajiin.

12/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ihania! 💓

Vierailija
13/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan haukkunut miestäni täällä, sillä hän on maailman paras höpönassuhassutassukultapupunen.

Oliko tarpeeks imelää?

Ihan vakavasti puhuen mulla on käynyt järjetön flaksi mieheni suhteen eikä mulla ole tarvetta arvostella häntä selän takana koska mahdollisen kritiikin voin tarjoilla suoraan hänelle itselleen.

Olen huomannut että jos kumppanista löytyy vain negatiivista sanottavaa, on suhde hautaamista vaille död. Toiset vain roikkuvat suhteissa siksi että ulospäin halutaan näyttää että kaikki on ok ja mietitään mitä tututkin sanoisivat jos?

Sama tilanne. Miehestäni en ole koskaan pahaa sanaa sanonut, päinvastoin aina tilaisuuden tullen tsempannut ja kehunut näinä yhteisinä 22 vuotena.

Vierailija
14/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa ihana mies. On hauska, sarkastinen (tämä siis mulle plussaa), samalla aaltopituudella mun kanssa. Ihanan romanttinen (mutta ei liian), vetää illalla kainaloon ja tuo vilttiä jos palelee. Ei stressaa turhista, tukee mun (huonojakin) päätöksiä, kuuntelee jos on ongelmia ja antaa neuvoja pyydettäessä. Kantaa kauppakassit sisälle autosta ettei mun tarvi raahata, ja on kaiken päälle vielä kätevä käsistäänkin sekä kotona että autojemme kanssa. Osaa myös laittaa ruokaa, ja laittaakin mielellään, jos on minua ennen kotona. 

Kun mennään ulos syömään niin ei tarvii hävetä, osaa pöytäetiketin ja pukeutuu fiksusti. Puhuu myös kolmea kieltä ymmärrettävästi (mukaanlukien englanti ja ranska, jota en itse osaa lainkaan) joten ulkomaillakaan ei yleensä tarvitse itse olla koko ajan suuna päänä. Lukee kirjoja, seuraa uutisia, on kiinnostunut musiikista ja kirjallisuudesta. On sosiaalinen sekä omien että mun ystävien kanssa, saa yleensä porukan nauramaan, ja tulee lähes kaikkien kanssa toimeen. 

Miehelläni on muuten ammattikoulupohja. Eli koulutus ei kerro kiinnostavuudesta tai älykkyydestä yhtään mitään. 

Vierailija
15/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa miehen joka tuo draamaa elämään. Tasapainoinen "hyvä" mies on liian tylsä, koska ei ole sitä tunteiden vuoristorataa, jota paskojen miesten kanssa saa kokea.

Vierailija
16/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksissa kirjoitetaan yleensä parisuhteen ongelmista ja haetaan vertaistukea. Jos ei ole ongelmaa, ei ole syytä kirjoittaa eikä kukaan jaksaisi viihteenäkään lukea loputonta "Mikä on puolisossani ihaninta / Näin puolisoni yllätti minut ihanasti tänään" -ketjuja.

Keskustelujen sisältö ei koske miehiä yleensä, vaan ongelmia yksittäisten miesten kanssa.

17/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella ihana mies, sellainen jota arvostan suuresti ja olen tosi iloinen siitä, että lapseni saavat juuri hänestä miehenmallin.

Vierailija
18/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa miehen joka tuo draamaa elämään. Tasapainoinen "hyvä" mies on liian tylsä, koska ei ole sitä tunteiden vuoristorataa, jota paskojen miesten kanssa saa kokea.

Mä heitin paskan miehen pihalle mun asunnosta.

Vierailija
19/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä mies :) komea, huomioiva, hyvä isä... Tienaakin hyvin! Ja tinderistä löytynyt! Olen kyllä onnekas.

Vierailija
20/38 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Ks. vaikka mun ylläoleva kommentti. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme