Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Meneekö usein näin:henkilö josta pidät paljon, pitää myös sinusta?
30.12.2016 |
Jos pidän jotain ihmistä miellyttävänä ja mukavana, onko todennäköistä että hän tuntee samoin minusta? Ja päinvastoin?
MItä mieltä olette?
Kommentit (4)
Aika hankala olisi pitää ihmisestä, joka inhoaa minua täydestä sydämmestään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei tykkäämisen tietenkään tarvinne olla yksi-yhteen, mutta tuskin minusta olisi kenellekään sydänystäväksi, jos se olisin aina minä, joka ottaa yhteyttä ja tämän jälkeen vielä joutuu esittämään niin puheenaiheet kuin kaiken sen mitä voitaisiin tehdä ja vielä kustantaakin kaiken. - Mutta ei se aina näin yksinkertaista ole. Esimerkiksi koska olen sinkku, niin osalle pariutuneista ja perheellistyneistä kavereistani on ajautunut viettämään enempi aikaa ystäväpariskuntien ja ystäväperheiden kanssa ja minä sinkkuna saan sitten olla -jos siis vielä haluan- olla heihin enempi yhteydessä.
Tavallaan ymmäränkin heidän ratkaisunsa. Mutta sitä en ymmärrä kun osa olettaa, että olisin aina sinkkuna valmis lähtemään ja tekemään, mitä milloinkin sitten ehdotettavat; ikään kuin ajateltaisivat, ettei sinkulla olisi lainkaan halua vain "omaan" aikaan, tai parempaakaan tekemistä. Oli kyse sitten esimerkiksi siitä,että lähtisin muuttoavuksi tai toiinaan vaikka työvuoroista.