Inhottava ilmiö, miehet käyttää mua hyväksi tehdäkseen tyttöystävänsä tai vaimonsa mustasukkaiseksi
Hymyilen yleensä paljon, vaikka en olisi kovin iloinenkaan (esim. jos jännitän, niin hymyilen, jos nolottaa, niin hymyilen) Tämä tulkitaan joskus flirtiksi. Joskus ihan vilpittömästi saatan vaikka tykätäkin jostakin tyypistä, mutta en ole tiennyt, että hän on varattu.
Olen huomannut, että miehet kertovat kotonaan joskus kuinka olen yrittänyt heitä muka iskeä. Sitten kun näänkin vaimoa, niin on avoimen vihamielinen minua kohtaan. Ei tervehdi vaan tuijottaa vain vihamielisesti.
Saako miehet otain kiksejä siitä että voivat leuhkia vaimolleen, että tuo on yrittäyt minua?
Kommentit (9)
ei muutako tyttöystäville ja vaimoille viestiä, että älkää uskoko sitä miestänne jos leuhkii sillä, että on yritetty iskeä
Mä kirjotan kaiken käänteisesti ja ajattelen myös koska olen mustasukkainen.
Iloinen ihminen flirttailee aina. Perusluonne ei voi olla iloinen ja tyytyväinen koska en ole itse sitä.
Naama peruslukemilla , totinen ja murjottava niin ei tule kenellekkään luuloharhoja.
Sehän on minulta pois kun olen tyytymätön ja kade. Käännän iloisuuden flirtiksi,että muistakin tulisi yhtä onnettomia kuin minusta.
T. Juntti nainen
no ei ole tarkotus tehdä kenestäkään onnetonta.
up