Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeesti normaalia että mies pitää herättää joka helvetin päivä!

Vierailija
30.12.2016 |

Ja jos en herätä, se nukkuu iltapäivään. Minä sitten keksin lasten loman ohjelmaa. Mies sitten ip sanoo että oisko ehdotuksia mitä tänään vois tehdä ja mua niin vituttaa!!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole normaalia. Valvooko sitten kans myöhään kun noin myöhään nukuttaisi, vai voisiko taustalla olla esim. uniapneaa?

Vierailija
2/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies? Teilläkö se nukkuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on naisen velvollisuus herättää mies.. Se lasketaan ns. kotihommiin mitkä kuuluu naisille muutenkin.

Vierailija
4/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätät niitä päivinä kun pitää tehdä lumityöt tai korjata katto. Miksi herättää jos ei tarvitse miehistä voimaa.

Vierailija
5/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä normaalia. On vaan niin aamu-uninen ja käynnistyy muutenkin hitaasti eli vaikka sen saa aikaisin hereille, tunti menee ihan kahvia juodessa. Välillä ärsyttää mutta koitan olla ärsyyntymättä, koska ei sekään mulle valita että menen nukkuun niin aikaisin.

Vierailija
6/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harmittaa niin sovi miehen kanssa tietyt aamut jolloin aamutoimet ovat hänen vastuullaan.

Älä vain hampaat irvessä mahdollista aikuisen ihmisen lusmuilua.

Jos heräämisessä edelleen vaikeuksia niin sitten mies lääkäriin.

Vierailija
7/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana. Ex(-nainen) tapasi myös aina nukkua puoleen päivään, siinä sitten lapsen kanssa ihmeteltiin että milloinhan mahtaa herätä, ja kiinnostaisiko kenties tehdä jotain perheen kanssa. Nyt hän voi nukkua muualla ihan niin paljon kuin ikinä huvittaa. Parasta mitä ikinä on tapahtunut.

Vierailija
8/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri silloin aamulla pitää sen perheen kanssa niin paljon tehdä? Ehtii sitä kai iltapäivälläkin.

Vierailija
9/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys onko mies työtön.

Kyllä normaalisti aikuinen ihminen laittaa itselleen herätyksen ja nousee ylös.

Tässä on käynyt niin että mies on yksi lapsistasi jota hyysäät.

Ymmärrän satunnaisen herättämisen puolin ja toisin mutten tuota että jokapäivä pitää mies herätellä.

Työnhakuun tai opiskelemaan, siinäpä lääkkeeni.

Vierailija
10/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, erilaisuuden sietäminen on vaikea taitolaji ja oma tyyli luonnollisestikin aina ainoa ja oikea. 

Vierailija
11/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minustakaan normaalia. Exä oli juuri tuollainen. Ei ollut varsinaisesti eron syy, mutta tuo kuvasti mielestäni hyvin sitä, mikä suhteessamme mätti. Kun aikuinen ihminen syyttää töistä myöhästymistään vieressä nukkuvaa puolisoa (miksi et herättänyt?) ja jopa omaa pomoaa (miksi se ei soittanut, kun näki että olen myöhässä?), niin ei mielestäni ole normaalia. Mutta miehen mielestä oli. Ja on kuulemma edelleen. Nykyään tytär sitten kärsii valitettavasti aina sen syyllisyyden, jos he arkiaamuna nukkuvat pommiin.

Vierailija
12/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et ole tosissasi? Voiko tuollainen oikeasti ärsyttää jotain? Miksi silloin iltapäivällä ei voi perheenä enää mitään tehdä??

Minut pitää herättää aina, muuten nukun ihan helposti kahteentoista. Ikinä mies ei ole siitä valittanut eikä meidän tekemiset ole sen takia koskaan jäänyt tekemättä. Hyvin ollaan ehditty lasten kanssa mennä sinne sun tänne vaikka minä olisinkin nukkunut pitkään.

Vierailija
13/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miehellesi, että tää asia ottaa sua pattiin kovasti. Ilmoitat miehellesi, että koska olette lapsiperhe, niin tästä lähin hän saa herätä ja alkaa olemaan läsnä lapsille vapaapäivinäkin esim klo 10. Ja tämä toteutetaan parin herätyskellon avulla, jotka on sijoitettu huoneen eri nurkkiin, että joutuu nousemaan sängystä. Ja jos homma ei ala toimimaan, niin klo 10 alkaakin joka pv sinun oma aikasi, jolloin lähdet kotoa pois esim harrastuksiisi.

Eli. Joko hoidatte lapset yhdessä tai jos jonkun pitää hoitaa ne yksin, niin se joku on sitten hän etkä sinä.

Asiassa on yksi poikkeustilanne. Jos miehesi maksaa kaiken, niin että kantaisit oman kortesi kekoon, tulee sinun tehdä koti- ja lapsihommat. Siis jos olet töissä. Hoitovapaalla, koska et saa palkkaa etkä kerää esim eläkeetuja, niin miehesikin kuuluu osallistua hommaan. Mut siis jos olet töissä ja saat palkkaa, ja jos miehesi ei tee koti- ja lapsihommia, niin silloin miehesi kuuluu maksaa kaikki perheen menot. Silloin saat pitää oman palkkasi itselläsi kokonaan :)

Vierailija
14/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt normaalia ole.

Mutta kyllä mä kuitenkin kysyisin, että mikä väsyttää noin paljon.

Vierailija
15/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma ettei sillä ole jotain sairautta? Lääkäriin mars.

Vierailija
16/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaan normaalia. Toiset on aamu-unisia, toiset aamuvirkkuja.

Vierailija
17/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minustakaan normaalia. Exä oli juuri tuollainen. Ei ollut varsinaisesti eron syy, mutta tuo kuvasti mielestäni hyvin sitä, mikä suhteessamme mätti. Kun aikuinen ihminen syyttää töistä myöhästymistään vieressä nukkuvaa puolisoa (miksi et herättänyt?) ja jopa omaa pomoaa (miksi se ei soittanut, kun näki että olen myöhässä?), niin ei mielestäni ole normaalia.  

Ai vitsi, tuli niin mieleeni kun erosin alkoholisoituneesta miehestäni, eron jälkeen sitten ihan ystävällisesti pohdittiin asioita, elämäämme ja eroamme. Mies sanoi ihan vilpittömästi, että MINUN olisi pitänyt aiemmin havahtua hänen juomiseensa ja tehdä asialle jotain. =D Minun havahtua ja minun tehdä? Ja vielä ikään kuin juomisesta ei oltaisi puhuttu lukemattomia kertoja, mutta minun syynihän se oli, että jätin sen juopottelemaan yksin. Hän mahtaa ihan oikeasti nähdä asian niin.

Vierailija
18/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli oli nuorena samanlainen, mutta kun sitten meni töihin, oppi myös heräämään ajoissa.

Kysypä muuten anopilta (tai muilta miehesi läheisiltä), onko hän aina ollut tuollainen vötkäle, joka passuuttaa itseään aina aamun herättämisestä lähtien. Jos ei ja jos menee normaaliin aikaan, siis selvästi ennen puoliyötä nukkumaan, tilaa sille lääkärin vastaanotolle aika. Ei tuollainen ole tervettä. Onko fyysisiä vaivoja vai onko vika korvien välissä?

Vierailija
19/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot miehellesi, että tää asia ottaa sua pattiin kovasti. Ilmoitat miehellesi, että koska olette lapsiperhe, niin tästä lähin hän saa herätä ja alkaa olemaan läsnä lapsille vapaapäivinäkin esim klo 10. Ja tämä toteutetaan parin herätyskellon avulla, jotka on sijoitettu huoneen eri nurkkiin, että joutuu nousemaan sängystä. Ja jos homma ei ala toimimaan, niin klo 10 alkaakin joka pv sinun oma aikasi, jolloin lähdet kotoa pois esim harrastuksiisi.

Eli. Joko hoidatte lapset yhdessä tai jos jonkun pitää hoitaa ne yksin, niin se joku on sitten hän etkä sinä.

Asiassa on yksi poikkeustilanne. Jos miehesi maksaa kaiken, niin että kantaisit oman kortesi kekoon, tulee sinun tehdä koti- ja lapsihommat. Siis jos olet töissä. Hoitovapaalla, koska et saa palkkaa etkä kerää esim eläkeetuja, niin miehesikin kuuluu osallistua hommaan. Mut siis jos olet töissä ja saat palkkaa, ja jos miehesi ei tee koti- ja lapsihommia, niin silloin miehesi kuuluu maksaa kaikki perheen menot. Silloin saat pitää oman palkkasi itselläsi kokonaan :)

Lisään vielä, että eksäni oli samanlainen, työnarkomaani, joka kukkui vapaapäiviin liittyvät yöt (sai omaa aikaa ilman lapsia) ja sitten nukkui puoleenpäivään, jolloin vääntäytyi sängystä sohvalle makaamaan. Kuudelta lähtikin sitten omiin harrastuksiinsa. Tästähän seurasi, ettei ollut lapsien kanssa ikinä. Oli sitten hyvin yllättynyt, kun tuli ero.

Vierailija
20/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. en ota vastuuta aikuisen ihmisen herättelemisestä.

2. en kysele anopeilta tommonenko hän on.

3. en jää odottelemaan koskahan suvaitsee heräillä, osaan mennä ja toimia yksinkin.

4. en tilaa lääkäriä aikuiselle ihmiselle.

5. suosittelen ottamaan eron ja elämään omaa elämää ilman patalaiskaa paassuuttajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi