Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset syövät sinun energiasi?

Vierailija
30.12.2016 |

Minulla ne ovat niitä, jotka puhuvat lakkaamatta itsestään hengästyksiin asti. Ovat hirveän tarvitsevia tai intensiivisiä. Eivät jätä rauhaan.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekkäät ja vilkkaat ihmiset väsyttävät kamalasti. Sellaiset, jotka eivät pysähdy hetkeksikään ja kokoajan täytyy olla äänessä tai tekemässä jotain. Ei voi edes kahvia juoda istuen normaalisti aloillaan vaan täytyy vähintään naputtaa sormia pöytään ja vaihtaa asentoa miljoona kertaa ja huutaa suureen ääneen viime viikon tapahtumia. Äitini on tällainen, luultavasti diagnosoimaton adhd. Olen itse hiljainen ja rauhallinen superintrovertti ja tulen tällaisten ihmisten seurasta tosi levottomaksi.

Vierailija
22/49 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ja vainoharhaiset. Sellaiset, jotka eivät osaa olla muiden puolesta vilpittömästi iloisia ja näkevät piruja kaikkialla.

Negatiiviset ja itsekkäät. Sellaiset, jotka eivät näe muiden ehdottamissa asioissa ikinä mitään hyvää ja inttävät periaatteestakin vastaan. Omat ehdotukset jyrätään muiden yli. 

Epäjohdonmukaiset. Sanotaan, että kaikki ovat tasa-arvoisia, mutta sitten nostetaankin joku jalustalle samassa lauseessa.

Katkerat ja pelkurit. Ei uskalleta kasvokkain puhua ja selvittää asioita. Pienetkin asiat jäävät kuitenkin kaihertamaan ja tuovat niitä jatkuvasti esille. 

Narsistisia piirteitä omaavat. Eivät näe itsessään ikinä mitään vikaa, vaan vika on aina muissa. Eivät koskaan mene itseensä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuora/narsistit, jotka luulevat olevansa parempia kuin muut. He eivät kunnioita toisten rajoja, hymyillen toivovat muille pahaa, ovat kateellisia ja uteliaita. Haluavat kartoittaa elämäsi, josko siitä voisi jotenkin hyötyä.

Haluaa saada muut riitelemään keskenään, itse on puhdas pulmunen. Kykenevät sellaiseen pahuuteen, jota normaali- ihminen ei voisi edes keksiä.

Psykopaatti voi olla mitä herttaisin, hyvässä ammatissa, kukaan ei usko mitään pahaa. Oikein kaksikasvoinen Anus- kasvo, jonka tarkoitus on tehdä muiden elämä helvetiksi.

Mitä nuhteettomampi itse olet, sitä varmemmin hän haluaa sinut tuhota.

Vierailija
24/49 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka vaikuttavat iloisilta ja positiivisilta, mutta oikeasti ovatkin ilkeitä ja negatiivisia. Huumoriin piilotettua valitusta ja kettuilua.

Ihmiset, joiden kanssa pitää olla varuillaan. Koska toinen on räjähdysherkkä, pitää koko ajan asetella sanojaan varovasti.

Ihminen, joka arvostelee ystävänsä asioita vapaasti, mutta ei kestä samanlaista arvostelua itseään kohtaan.

Pahinta, kun kaikki ominaisuudet samassa ihmisessä.

Vierailija
25/49 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki :D

Koko ajan omista asioistaan puhuvat.

Koko ajan muista ihmisistä arvostelevasti ja juoruavasti puhuvat.

Lapset noin yleensä, lähinnä meteli, tappelu, kysely, jos ei muu niin tömistely, rummuttelu tms.

Nyt on uusi tapaus ilmennyt tällainen joka vänkää aina vastaan jos vaan mahdollisuus on. Tyyliin jos sanon "ompa oranssi taivaanranta" "no ei oikeastaan, se on enempi keltainen". Saahan sen oman mielipiteen ilmaista mutta joka hlvetin asiaan...

Vierailija
26/49 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät, piikikkäät, kateelliset. Ihmiset, jotka haluavat lokeroida muita, vaikka heillä ei ole hajuakaan, millainen ihminen todellisuudessa on. Pidän silloin ihmistä tyhmänä, koska siinä tapauksessa ei ole tarpeeksi älykäs näkemään kokonaiskuvaa.

Kilpailijat, jotka haluavat koko ajan vertailla itseään muihin. Toisten heikkouksilla päteminen. Epärehelliset, joiden kanssa joutuu olemaan varuillaan. Toisista hyötyjät, aina etsimässä, miten voisi hyödyntää muita omiin projekteihinsa. Ylimieliset, ihmiset, jotka näkevät asiat vain omasta vinkkelistä, ja näin kulkevat koko elämänsä laput silmillä. Rasistit, ulospäin suuntautuneet narsistit ja fanaatikot. Katkeroituneet ja vihaiset. Tässä vastaus, miksi viihdyn paremmin yksin, kuin pahaa aloa aiheuttavien ihmisten seurassa. Sellaiset ihmiset ovat helmiä, joiden kanssa muodostuu hyvää energiaa.

Vierailija
27/49 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hyvin intensiivinen, puhelias ja herkkä huomaamaan asioita, hyvä "lukemaan" tilanteita ja ihmisiä.

Minua ahdistavat ihmiset, jotka eivät anna tilanteeseen mitään - eivät puhu, kysy, edes vastaa aina kun kysytään jotain. He jättävät tilanteen sujumisen toisen vastuulle. Minusta tämä on äärimmäisen epäkohteliasta ja moukkamaista ja itsekästä käytöstä. Se on passiivis-aggressiivista käytöstä.

Vierailija
28/49 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsät ihmiset, eli sellaset jotka ei osaa keskustella mistään.

Vierailija
29/49 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joilla on alemmuuskomplekseja. Varsinkin jos niitä on useampia samanaikaisesti. Puhuvat sitten melkeimpä vain ainoastaan näistä asioista, jotka ei kiinnosta muita pätkääkään. Joka kerta samat jutut toistuvat tarkoituksena vain pönkittää omaa egoaan siinä kummemmin onnistumatta. Lähinnä herättävät sääliä naurettavilla jutuillaan synnyttäen vain erittäin kiusallisen ilmapiirin.

Vierailija
30/49 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahantuuliset, ylimieliset, itsensä ja asemansa liian vakavasti ottavat, kierot, kaksinaamaiset, itselleen liittolaisia hakevat, liian kiltit ja nöyrät, tosikot, lapsettomat, jotka tietävät keiken kasvatuksesta ja parisuhteettomat, jotka tietävät kaiken yhdessäelämisestä, mutta muuten kyllä tykkään likipitäen kaikista. Mulla on sellainen asenne, että haluan kohdata ihmiset sellaisella mentaliteetilla että melkein meissä kaikissa on jotain hyvää. Ja jollei tuota hyvää ole tai sen on liian syvällä pinnan alla niin mun puolesta jatkokoon elämäänsä mutta mä en ole heidän kanssaan tekemisissä. Pidän terveesti itsestäni ja tiedän olevani kelpo kanssaihminen enkä anna kenenkään pilata päivääni muutamaa sekuntia pidempään...

Vierailija
31/49 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypilliset metsäläiset, eli

- Ihmiset jotka luulevat että muiden pitää elää heidän pillinsä mukaan.

ts. APn kaltaiset ihmiset jotka luulevat että muut ovat hänelle jotenkin velkaa.

Vierailija
32/49 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ne ovat niitä, jotka puhuvat lakkaamatta itsestään hengästyksiin asti. Ovat hirveän tarvitsevia tai intensiivisiä. Eivät jätä rauhaan.

kyllä, sosiaalinen ihminen, jolla ei ole sosiaalisia taitoja. se todella vie energiaa. tuntikausia selittää ja selittää ja itse et saa suunvuoroa. hänen mielestään oli niin kiva jutella.

Vierailija
33/49 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joista ei pääse kirveelläkään eroon.

Nämä ihmiset kun tulevat kadulla vastaan, heidän silmiinsä syttyy jo kaukana se "jee, juttuseuraa!" -katse, ja sitten he puhuvat... ja puhuvat... ja puhuvat. Itse siinä kerrot tavalla jos toisella että pitäisi jo jatkaa matkaa, mutta puhetulva sen kuin jatkuu. Sitten lähdet yksinkertaisesti kävelemään poispäin, mutta yhä juttu jatkuu, välimatkan kasvaessa yhä kovempana ja kovempana kailotuksena. Ihme etteivät perään lähde! Täälläpäin on pari tuollaista, jotka tulevat usein koiralenkillä vastaan, ja nykyään jo heidät nähdessäni käännyn 180 astetta ja menen suosiolla toista kautta. Muuten tulisi kiusaus joskus kirjaimellisesti kokeilla sitä kirvestä.

Vierailija
34/49 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina väsyneet valittajat joilla on aina kaikki huonosti. Yksi työkaveri on tällainen

Vierailija
35/49 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse hyvin intensiivinen, puhelias ja herkkä huomaamaan asioita, hyvä "lukemaan" tilanteita ja ihmisiä.

Minua ahdistavat ihmiset, jotka eivät anna tilanteeseen mitään - eivät puhu, kysy, edes vastaa aina kun kysytään jotain. He jättävät tilanteen sujumisen toisen vastuulle. Minusta tämä on äärimmäisen epäkohteliasta ja moukkamaista ja itsekästä käytöstä. Se on passiivis-aggressiivista käytöstä.

Täysin samaa mieltä. Itse jopa halveksin näitä ihmisiä.

Vierailija
36/49 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa av- mammoista. Toisia haukkuvat, aggressiiviset ja pahansuopaiset, vittuilevat.

Vierailija
37/49 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki liikaa ja suurella äänellä puhuvat.

Vierailija
38/49 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset jotka tarvitsevat huomiota osakseen jatkuvasti.

Vierailija
39/49 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka ei saa vastakaikua ihastukseensa. Erityisesti tällainen nainen voi olla rasittava tuijottelija ja lisäksi kostaa. Miehille voi suoremmin sanoa, et ei kiinnosta. Sanoppa oletetulle lesbolle.

Vierailija
40/49 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit. Pahinta, että on sukulainen. Anoppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme