Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisiin vaikkei tunnu täysin oikealta

Maikku vaan tässä
29.12.2016 |

Apua! Olen menossa pian naimisiin miehen kanssa jolla 14 v poika. Pojan äiti kuollut 3 v sitten. Mies aivan ihana ja tulemme juttuun mutta en pidä hänen lapsesta. Hän on ihan fiksu ja mukavakin mutta emme saa yhteyttä. Poika tosin kokee hieman että minä vienyt isän aikaa paljon. Kertaakaan en pojan kanssa riidellyt ja välit hyvät mutta etäiset. Itselläni ei lapsia. Oletteko kokenut samaa? Naimisiin me I kohta lähellä ja nyt askarruttaa. Rakastan miestä paljon mutta en hänen lastaan. Voi apua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkii lapsiin saa yhteyttä, ja muutenkin se yhteys tulee ajan kanssa. Eli minä en koe sitä ongelmana. Saman katon alla voi elää kuitenkin. Suurempi ongelma on se, jos poika kokee elämänsä huonontuneen sinun myötä. Kenenkään elämänei saisi huonontua.

Siis asutteko kuitenkin jo yhdessä? Isompi asia se on kuin naimisiinmeno.

Vierailija
2/2 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkii lapsiin saa yhteyttä, ja muutenkin se yhteys tulee ajan kanssa. Eli minä en koe sitä ongelmana. Saman katon alla voi elää kuitenkin. Suurempi ongelma on se, jos poika kokee elämänsä huonontuneen sinun myötä. Kenenkään elämänei saisi huonontua.

Siis asutteko kuitenkin jo yhdessä? Isompi asia se on kuin naimisiinmeno.

Juuri näin ja tuo poikahan elää nyt vaikeinta mahdollista aikaa muutenkin. Monella nuorella saattaa tuossa iässä katketa hetkeksi yhteys jopa omiin vanhempiin. Se menee ohi sitten kun teini-iän myllerrys on ohitettu, sitten poika varttuessaan alkaa ymmärtää, että isänsä on hyvä olla sinun kanssasi ja varmasti isälleen sen suo. Silloin hän varmasti ymmärtää, että sinäklin olet tutustumisen arvoinen tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi