Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Letit/saparot naisella?

Vierailija
29.12.2016 |

Mitä mieltä? Lapselliset, nuorekkaat...?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

superseksikkäät, kaikki sellaiset punokset, haluaa vain ratkaista ongelman ja saada tukan vapaaksi.

Vierailija
2/9 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Patti Smithkin (ikä 70 v) esiintyy välillä leteissä. Tuskin seksikästä mutta sitäkin coolimpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saparot kuuluu pikkutytöille, mutta erilaiset lettikampauksethan sopii kenelle vaan.

Vierailija
4/9 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella seksikästä.

Vierailija
5/9 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutulla on. Lapsellisethan ne on. Vaikka kyllä tietenkin sopii sille hyvin. Ja on lapsellinen muussakin tyylissä - pitää jotain nallehanskoja ja jättitupsupipoa. Ja lapsia sillä on paljon. Mutta silti tulee mieleen, että yhtä hyvin kasvoille sopiva hiustyyli löytyisi hyvällä leikkauksella. Ja sekin tulee mieleen, että on jumittunut tyylissään jonnekin 90-luvulle. Mutta ei se mitään. Ihan kiva ihminen on. Ja jos vähän uskottavuudessa kärsii, niin ei siitä mitään kamalaa seuraa.

Vierailija
6/9 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOT HOT HOT

Vierailija
7/9 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21-vuotias ja laitan kyllä usein letit hiuksiin, esim. baariinkin. Kyllä mun kolmekymppinen poikaystävä ainakin tykkää kovasti.

Vierailija
8/9 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän usein tavallisia lettejä töissä ja lenkillä, varsinkin jos on pipo päässä. Muuten pitkät hiukset on auki, siis kotona ja vapaa-ajalla. Ikää 31.

Vierailija
9/9 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saparot näyttää aikuisella lapselliselta. Letit kyllä näyttävät kivoilta missä muodossa vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän