Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Työmatkagallup

Vierailija
14.03.2006 |

Elikkä kysellääs vähän miten pitkiä työmatkoja teillä on.

Miten pitkä työmatka sinulla on, miten kuljet sen, paljonko aikaa kuluu?

Missäpäin Suomea asustat, millä alalla työskentelet?

Itse en ole tällä hetkellä töissä, töissä olisin valmis käymään n. 50 km säteellä kotoa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee n. 20min per suunta.

Sopii hyvin, ehtii matkalla orientoitua työasioihin ja kotimatkalla selvittää päässä työasiat pois mielestä.

Vierailija
2/18 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa n. 8km, kuljen julkisella bussilla, vien pojan hoitoon ja sen jälkeen kilometrin verran kävellen. Aikaa menee reilu puolisen tuntia. Länsi-Suomessa, kunnalla töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen vanha Hämeenlinnantie

Vierailija
4/18 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen oli 31 km ja sitä ennen 49 km yhteen suuntaan.

Vierailija
5/18 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pyörällä (10min) tai kävellen (30min), oli sää mikä hyvänsä helteestä -30 asteen pakkaseen. Joskus autolla jos mennään miehen kanssa samaa matkaa...

Vierailija
6/18 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälle fillarilla 10 min. Talvipakkasilla ja umpihangessa kävelen 20 min.

Vierailija
7/18 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa menee n. 20 min per suunta.

Vierailija
8/18 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs teen töitä kotona ja mun työhuoneen ovelle on eteisaulasta noin 3m matka. Työmatkan ja päivittäiset poikkeilut pois työpaikaltani kuljen kävellen, joskus kipaisen pari juoksuaskelta. Aikaa siihen ei kovasti kulu.

Asun Tampereella ja työskentelen media-alalla.

Vierailija
9/18 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 20 kilometriä, omalla autolla, n. 20 minsaa menee. Etelä-Karjalassa asustan.

Vierailija
10/18 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Elikäs teen töitä kotona ja mun työhuoneen ovelle on eteisaulasta noin 3m matka. Työmatkan ja päivittäiset poikkeilut pois työpaikaltani kuljen kävellen, joskus kipaisen pari juoksuaskelta. Aikaa siihen ei kovasti kulu.

Asun Tampereella ja työskentelen media-alalla.

Vierailija
11/18 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämeessä asun ja kaupan alalla työskentelen, palkka 1600 ¿ kk. Matkoihin kuluu tunti per sivu.

Vierailija
12/18 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junamatka päivässä 3h - 3 h 45 min. Päälle noin 40 min kävelyä yhteensä kotoa asemalle ja asemalta taas työpaikalle.

Media-alalla minä myös.

Vierailija
13/18 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan kyllä työkavereita pari kertaa viikossa mutta saan silti tehdä rauhassa kotona töitä ja vielä hoitaa lastakin välillä. Ei tarvitse elää sitä elämää, että aamulla töihin ja illalla kotiin. Olen tämän itse valinnut ja todella hyvin toimii. Mulla on sosiaalisia kontakteja silti enemmän kuin monella muulla jotka raataa jossain kodin ulkopuolella.

terveisin se kotona työskentelijä joka on osaansa erittäin tyytyväinen ja lähtee nyt keittiöön kahville kollegan kanssa.

Vierailija
14/18 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoella keskustan liepeillä asun.

Vierailija
15/18 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 5.30 20 minuutin kävely junalle, tunti junassa, ja sitten 40 minuuttia kävelyä. Osa-aikatyö ja palkka 1100 e kk.

Ai miksi viitsin? No opiskelijan on tehtävä mitä vaan, jos tarjolla on edes vähänkin oman alan työkokemusta.

Vierailija
16/18 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa kuluu 5-20 minuuttia liikkumistavasta riippuen.

Vierailija
17/18 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai autolla jos vien lapset ensin hoitoon, jolloin matka mutkan kautta 2km.

Vierailija
18/18 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin oli pari kilometriä ja sen kuljin pyörällä kesät talvet ja vain tosi kovilla pakkasilla miehen kyydissä. Nyt sitten matka piteni ja autolla joutuu mennä. Ehkä keväällä/kesällä/syksyllä voisi taas koittaa pyöräilyä. Onneksi sentään samaan suuntaan työmatka meillä, että pärjätään yhdellä autolla (julkiset kulkee tosi huonosti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi