Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele kirjaa joka vaikutti elämääsi

Vierailija
29.12.2016 |

Olis kiva saada vinkkejä merkittävistä kirjoista!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru sormusten herrasta. Olin täysin mielikuvitukseton ihminen, tämä kirja avasi jotain sisälläni, opin unelmoimaan.

Vierailija
22/28 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dostojevski mulla kanssa, rikos ja rangaistus, karamazovin veljekset, idiootti. Kukaan ei ymmärrä ihmisyyttä niin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskean Talon toimittama sotaromaani Tunkeutuminen aunukseen.

Vierailija
24/28 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fay Weldon: Naispaholaisen elämä ja rakkaudet (alkup. "The Life and Loves of a She-Devil").

Loistava kirja, joka mullisti oman käsitykseni ihmissuhteista, kauneuskäsityksistä, naisen ja miehen asemasta, oikeuksista, plastiikkakirurgiasta ja maailmasta yleensä kun 13-vuotiaana, lähes 30 vuotta sitten luin sen. 

Vierailija
25/28 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milan Kundera: Olemisen sietämätön keveys

Vierailija
26/28 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy hellsten muutos,kävit itse elämääni syvällisesti läpi ja tämä kosketti enkä tajunnut muutoksen alkaessa kirjasta mitään,vuosia myöhemmin tajusin lukemani koettuani jotain samaa kuin kirjassa mainittiin

Vierailija
27/28 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andreas Eenfeldt: Ruokavallankumous

Tämä kirja auttoi minua laihtumaan ja pysymään uusissa mitoissani sekä jättämään lähes kaikki syömäni lääkkeet pois. Siinä ei siis ole mitään varsinaista laihdutusohjelmaa, vaan kirja laittoi ajattelemaan kokonaisuuden ihan uusiksi. Mulla ei tavoitteena ollut edes laihtuminen, vaan tervehtyminen. Ihmettelin miksi kaikenmaailman hannapartasten, keventäjien, painonvartijoiden jne ohjeet ei vaan toimi minulla vaan tulen niistä suorastaan sairaaksi ja jojotan itselleni koko ajan lisää kiloja. MIksi en pysty noudattamaan näitä kevytruokavalioita? Miksi voin huonosti ravintsemusterapeutin ohjeita noudattamalla? Miksi perinteinen ravintopyramidin tai lautasmallin noudattaminen johdattaa ahmimaan? Miksi olen sokerikoukussa? Tämä kirja pelasti minut.

Vierailija
28/28 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up