kuinka kauan teillä kestää kävellä 10km lenkki?
Mulla sport trackerin mukaan aikaa meni 1h26min. Aiemmin olen juossut lenkkini, mutta nilkka kipeytyy juoksusta, joten pakko siirtyä reippaaseen kävelyyn.
Kommentit (28)
Riippuu mitä pokemoneja on reitillä :D
Vierailija kirjoitti:
Kävelettekö te oikeasti tuollaisia matkoja? MIKSI?
Kuntoilumielessä tietysti. Hyvää pitkäkestoista liikuntaa sopivan matalalla rasituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelettekö te oikeasti tuollaisia matkoja? MIKSI?
Kuntoilumielessä tietysti. Hyvää pitkäkestoista liikuntaa sopivan matalalla rasituksella.
Sekä vähentääkseni turhia päästöjä. En kulje julkisilla koskaan alle 10 kilometrin matkoja, ellei ole todella kiire ja harvemmin on.
Vierailija kirjoitti:
1,5 tuntia - 2,5 tuntia riippuen vauhdista
Noin se menee. Riippuu maastosta ja kelistäkin.
1h45min. Olen lyhyt ihminen ja vaikka kuinka nopeasti kävelen, en pääse tuon alle. Ketuttaa kun muut kävelee ohi ja enkä saa kiinni vaikka askellus on sama.
Aika nopeasti ap kävelet. Mun täytyy tuohon aikaan hölkätä osa matkasta, enkä ole hidas kävelijä.
Vierailija kirjoitti:
1h45min. Olen lyhyt ihminen ja vaikka kuinka nopeasti kävelen, en pääse tuon alle. Ketuttaa kun muut kävelee ohi ja enkä saa kiinni vaikka askellus on sama.
Kuinka lyhyt olet? Minä olen 160 cm, eikä tuo vajaat 1 h 24 min tuota minulle mitään vaikeuksia. Toki se on jo reipasta kävelyä, mutta ei suinkaan maksimikävelyvauhtiani.
2
Kuntoilumielessä reippaasti kävellessä kävlyvauhtini on 6,5-7,5km/h, eli nopeimmillaan pystyn kävelemään kympin tunti ja 20 minuuttia, mutta se vaatii jo pikkusen kävelyyn keskittymistä. Pikkusen reilu puolitoista tuntia menee aika helposti. Yleensä mukana koira ja silloin menee muutama minuutti enemmän. Tunti ja kolmevarttia on sellainen aika leppoisa koiralenkki.