Nuori miehenalku valitsi tomaatteja pieni muovipussi kädessään
Kommentit (19)
Ei halunnut klähmiä kaikkia ,valitessaan ostettavia. Fiksu kaveri.
Niin minäkin teen. Ulkomailta tuoduissa hedelmissä ja vihanneksissa on käsittelyaineita, muovipussi suojaa käsiäni. Toisaalta se myös suojelee vihanneksia ja hedelmiä minun käsiltäni. Mieti vaan kuinka monet kädet käy niitä tuotteita kääntelemässä!
Esim. Espanjassa on muovipussien vieressä muovihanskoja, jotka pitäisi vetää käteen ennenkuin klähmii myytäviä tuotteita.
Voi olla allerginen ja osti niitä tyttöystävälleen.
Nimimerkki: tuhannen kirvelyt tomaatista
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuoret miehet saa ostaa tomaatteja vai mikä oli asian pointti?
Miksi hän teki niin. Pelkäsi pöpöjä?
Mitä väliä sillä on sinulle kuka mitenkin tomaattinsa valikoi.
Miksi sinä et pidä muovipussia kädessä vaan lähmit räkäisillä näpeilläsi tomaatteja, jotka joku toinen kohta syö?
Mä aina kaivan eka nenää ja sorkin sit tomaatteja kaupassa. Joku nekin räkäiset tomaatit ostaa.
Mä teen näin hygienia syistä. En halua koskea käsilläni tomaatteja koska kaikki pöpöt menevät niihin. Jos kaikki tekevät niin, niin tomaatit pysyisi puhtaina.
En ole törmännyt toiseen joka näin tekisi, mutta kannattaa.
Se esitti vain. Oikeasti meni ostamaan vähän Pringlesejä ja coca colaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen näin hygienia syistä. En halua koskea käsilläni tomaatteja koska kaikki pöpöt menevät niihin. Jos kaikki tekevät niin, niin tomaatit pysyisi puhtaina.
Jos olet ainoa, miten se kannattaa?
Ainakaan täällä Espanjassa kaupoissa ei edes saa ottaa vihanneksia tai hedelmiä paljain käsin vaan myyntipöytien päissä on telineet mistä otetaan kertakäyttöhanskat ja hedelmäpussi. Ehkäpä tämä poika oli espanjalainen.
kai se oikeasti punnitsi sun tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan täällä Espanjassa kaupoissa ei edes saa ottaa vihanneksia tai hedelmiä paljain käsin vaan myyntipöytien päissä on telineet mistä otetaan kertakäyttöhanskat ja hedelmäpussi. Ehkäpä tämä poika oli espanjalainen.
Huomasin. Tuli hedelmäosaston myyjä torumaan ja näytti kylttiä missä näin sanottiin ja vei minut sellaisen hansikastelineen eteen. Oli muuten paikallisessa kauppahallissakin sama sääntö eli ilmeisesti kaikkialla. No nyt tämä suomijunttikin sen on oppinut.
Jos hän valitsi banaanit samoin pieneen muovipussiin käärityllä kädellä lienee pakkomielteinen oireyhtymä.
Vierailija kirjoitti:
Suomimamma ei tuollaiseen nöyrtyisi koska haluaa ihokosketuksen jokaiseen laarissa olevaan tomaattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ainoa, miten se kannattaa?
Jos vaikka muutkin huomaisi ja tekisi samoin? No , ainakin muut säästyvät juuri minun bakteereilta. :)
Jos hän ei vain poiminut vaan puristeli niitä ja tunnusteli, ovatko sopivan pehmeitä ja kypsiä vai kimmoisan kiinteitä.
Eikö nuoret miehet saa ostaa tomaatteja vai mikä oli asian pointti?