Thelmalle toinen nimi..? :)
Sukunimemme on ruotsinkielinen.
Tällä hetkellä minun suosikkejani on:
♡ Adele
♡ Amalia
♡ Edit
♡ Elisabet
♡ Elise
♡ Josefina
♡ Lotta
♡ Matilda
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän muutaman Thelman. Ikinä kukaan ei ole sanonut että olisi jotenkin vaikea nimi lausua :D. En myöskään ole huomannut nimen aiheuttavan mitään lausumis vaikeuksia. Nämä minun tuntemat Thelmat lausutaan ihan niin kuin kirjotetaankin. Vai onko nyt niin että mammat ei osaa lausua esim. Thomas nimeä? Jestas...
Vähän outoa että joku kokee tuollaisen nimen vaikeana 😀 Varsinkin kun kyseessä on av-mammat jotka on kaikki akateemisesti koulutettuja maailmaa nähneitä naisia 😉
Ps. Thelma Elise kuulostaa hyvältä ☺
Thelmaa pelma sperma helma kiirii jo tarhan pihalla kiusaajien kuorossa.
Lausutaanko Thomas sitten Tuumas ruotsalaisittain, Tomas, vai Thamääs?
Vierailija kirjoitti:
Thelmaa pelma sperma helma kiirii jo tarhan pihalla kiusaajien kuorossa.
Thelmasta spermaksi... Tuolla perusteella ihan joka nimestä saisi väännettyä jotain. Ps. Opeta niille kakaroillesi että kiusaaminen on väärin.
Thema Agatha
Thelma Amelie
Thelma Anneliese
Thelma Annalisa
Thelma Fredrika
Thelma Hildemar
Thelma Rosanna
Thelma Rosalie
Thelma Rosalind
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän muutaman Thelman. Ikinä kukaan ei ole sanonut että olisi jotenkin vaikea nimi lausua :D. En myöskään ole huomannut nimen aiheuttavan mitään lausumis vaikeuksia. Nämä minun tuntemat Thelmat lausutaan ihan niin kuin kirjotetaankin. Vai onko nyt niin että mammat ei osaa lausua esim. Thomas nimeä? Jestas...
Vähän outoa että joku kokee tuollaisen nimen vaikeana 😀 Varsinkin kun kyseessä on av-mammat jotka on kaikki akateemisesti koulutettuja maailmaa nähneitä naisia 😉
Ps. Thelma Elise kuulostaa hyvältä ☺
ap vastailee itselleen?
Thelma Amelie
Thelma Henrietta
Thelma Vivianne
Thelma Leonora
Thelma Desiree
Kiitos vastauksista :).
Tykkäsin etenkin tuosta Lovisasta. Täytyy vielä miettiä ja tutkailla näitä nimiä. Lisää ehdotuksia otan mielelläni vastaan. ap
Voi lyhentää vain Helma Lovi