Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä käy asuntolainoille ja muille, jos joutuu vankilaan?

Vierailija
29.12.2016 |

Tuli tuosta Jari Aarniosta mieleen, että jos on naimisissa ja on yhteistä velkaa ja omaisuutta, niin mitä niille käy, kun toinen joutuu vankilaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää järjestellä asiat, että muut hoitaa asiat. Vankilasta voi asioita hoidella asianajajan välityksellä.

Vierailija
2/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosmitataan vain toisen, sen vangitun, omaisuus. Jos ei muuten pysty muuten maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aarnio saa edelleen virkamieshommistaan johtajan palkkaa, vaikka linnassa istuuukin. syytön kunnes toisimn todistetaan.

Vierailija
4/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa yhteistä omaisuutta. Aarnio vastaa velvoitteistaan omalla omaisuudellaan. Velka voi olla yhteistä.

Vierailija
5/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies joutuisi vankilaan, menisi elämä monella tavalla uusiksi. Olen opiskelija, joten eletään miehen tuloilla. Meillä on auto ja asunto, kaikki omaisuus puoliksi, mutta monet asiat on miehen nimissä. Kuten vakuutukset, luottokortit (mulla rinnakkaiskortti) ja kaikenlaiset sopimukset sähköstä Plan-kummilapsiin. 

Jaa-a. Pitäisi varmaan myydä kaikki ja katsoa, mitä ihmettä sitten elämällään tekisi.

Vierailija
6/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa yhteistä omaisuutta. Aarnio vastaa velvoitteistaan omalla omaisuudellaan. Velka voi olla yhteistä.

Ai siis miten niin ei ole yhteistä omaisuutta? Jos ei ole velkaa, niin kai asunto nyt on yhteistä omaisuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme