Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä tarvitsen teidän apua!!!!

Alle 18 vuotias tyttö
29.12.2016 |

Hei!
Minä olen alle 18 vuotias tyttö, joka haluaisi saada kerättyä tarpeeksi rahaa ostaakseni kitaran. Joten voisitteko ehdottaa minulle erillaisia tapoja hankkia rahaa. Vanhemmilta kysyminen on aivan turhaa.
Kiitos!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Vierailija
2/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkatyöt

laita kauppojen seinälle ilmoitus pikkutöistä mitä voit tehdä esim koirien lenkittäminen

myy vaatteita yms esim tori.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole minulle töitä ja minulla ei myöskään ole suhteita, jolla pääsisin töihin.

Vierailija
4/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähipiirissä on lapsia, ehdota että voit olla lapsenlikkana ja ansaita samalla vähän rahaa. Myös koirien ukoiluttaminen käy ja sitä hommaa on ehkä helpompikin tehdä koska omistajat luottaa paremmin koiran kun lapsensa tuntemattoman käsiin.

Vierailija
5/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhemmat ei osta kitaraa?

Vierailija
6/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on erittäin hyvä idea, että laittaisin ilmoituksia kauppojen seinille. Kiitos!

Vierailija
7/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ensimmäinen kitarasi käytettynä. Siihen ei tarvitse niin paljon tienata tai säästää. Aikanaan sitten ostat uuden, kun maksu ei ole ongelma.

Vierailija
8/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni ei ole lapsia joita voisin vahtia, mutta muuten hyvä idea.

Vierailija
9/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 18 vuotias tyttö kirjoitti:

Tuo on erittäin hyvä idea, että laittaisin ilmoituksia kauppojen seinille. Kiitos!

Ainiin ja lumityöt ja kesäisin nurmen leikkuu vaikka vanhuksilta ois kans. Monet vanhukset ei jaksa tehdä sellaisia hommia itse joten olisi tyytyväisiä kun saisi jonkun tekemään ne.

Vierailija
10/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut käytettyjä kitaroita jo aika kauan, mutta niiden hinnat ovat aika korkeita, koska haluan kitaran joka ei mene heti rikki.

Vierailija
11/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vielä kysymys kuinka minä voin saada tietämään minusta ja mikä olisi sopiva hinta. Voisin laittaa kauppojen seinille ilmoituksia, mutta onko kenelläkkään muita ehdotuksia?

Vierailija
12/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vielä kysymys kuinka minä voin saada tietämään minusta ja mikä olisi sopiva hinta. Voisin laittaa kauppojen seinille ilmoituksia, mutta onko kenelläkkään muita ehdotuksia?

Tarkoitin ekassa lauseessa sitä, kuinka voisin saada koiranomistajat tietämään minusta ja siitä, että voin ulkoiluttaa heidän koiria.

Vierailija
13/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikkakunnallasi musiikkiopistoa? Jos siellä on kitaransoittoa, voit saada tietoa soittimen hankinnasta alan opettajalta.

Vierailija
14/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kysyä vaikka koulun musiikin opettajalta, mutta en tiedä onko siitä mitään hyötyä, koska minulla ei ole varaa ostaa kitaraa.

Vierailija
15/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala youtubettajaksi. Joutavalla hölinällä voi päästä hyviin ansioihin, vrt. Arttu Lindeman.

Vierailija
16/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää pulloja.

Vierailija
17/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaupan ilmoitustaululle, että koiran ulkoilutusta 10 € / kerta ja puhelinnumerosi. Tai ilmoittaudu tämäntapaiseen: https://www.care.com/fi-fi/profiilit/elaintenhoito/koiranhoitaja/koiran…

Vierailija
18/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole paljon pulloja heitelty kävin kyllä kiertelemässä.

Vierailija
19/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää pulloja. Jos tienaat sillä vaikka kympin päivässä, niin saat tosi kivan kitaran 2 kuukauden päästä.

Vierailija
20/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole paljon pulloja heitelty kävin kyllä kiertelemässä.

Tämä on vähän sellainen laji, joka pitää opetella. Vanhat konkarit tietävät parhaat päivät ja parhaat vuorokaudenajat ja vievät kaikki ennen kuin ehdit pukea vaatteet päälle rundia varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi