Minä tarvitsen teidän apua!!!!
Hei!
Minä olen alle 18 vuotias tyttö, joka haluaisi saada kerättyä tarpeeksi rahaa ostaakseni kitaran. Joten voisitteko ehdottaa minulle erillaisia tapoja hankkia rahaa. Vanhemmilta kysyminen on aivan turhaa.
Kiitos!
Kommentit (41)
Keikkatyöt
laita kauppojen seinälle ilmoitus pikkutöistä mitä voit tehdä esim koirien lenkittäminen
myy vaatteita yms esim tori.fi
Täällä ei ole minulle töitä ja minulla ei myöskään ole suhteita, jolla pääsisin töihin.
Jos lähipiirissä on lapsia, ehdota että voit olla lapsenlikkana ja ansaita samalla vähän rahaa. Myös koirien ukoiluttaminen käy ja sitä hommaa on ehkä helpompikin tehdä koska omistajat luottaa paremmin koiran kun lapsensa tuntemattoman käsiin.
Tuo on erittäin hyvä idea, että laittaisin ilmoituksia kauppojen seinille. Kiitos!
Osta ensimmäinen kitarasi käytettynä. Siihen ei tarvitse niin paljon tienata tai säästää. Aikanaan sitten ostat uuden, kun maksu ei ole ongelma.
Lähipiirissäni ei ole lapsia joita voisin vahtia, mutta muuten hyvä idea.
Alle 18 vuotias tyttö kirjoitti:
Tuo on erittäin hyvä idea, että laittaisin ilmoituksia kauppojen seinille. Kiitos!
Ainiin ja lumityöt ja kesäisin nurmen leikkuu vaikka vanhuksilta ois kans. Monet vanhukset ei jaksa tehdä sellaisia hommia itse joten olisi tyytyväisiä kun saisi jonkun tekemään ne.
Olen katsellut käytettyjä kitaroita jo aika kauan, mutta niiden hinnat ovat aika korkeita, koska haluan kitaran joka ei mene heti rikki.
Minulla on vielä kysymys kuinka minä voin saada tietämään minusta ja mikä olisi sopiva hinta. Voisin laittaa kauppojen seinille ilmoituksia, mutta onko kenelläkkään muita ehdotuksia?
Minulla on vielä kysymys kuinka minä voin saada tietämään minusta ja mikä olisi sopiva hinta. Voisin laittaa kauppojen seinille ilmoituksia, mutta onko kenelläkkään muita ehdotuksia?
Tarkoitin ekassa lauseessa sitä, kuinka voisin saada koiranomistajat tietämään minusta ja siitä, että voin ulkoiluttaa heidän koiria.
Onko paikkakunnallasi musiikkiopistoa? Jos siellä on kitaransoittoa, voit saada tietoa soittimen hankinnasta alan opettajalta.
Voisin kysyä vaikka koulun musiikin opettajalta, mutta en tiedä onko siitä mitään hyötyä, koska minulla ei ole varaa ostaa kitaraa.
Ala youtubettajaksi. Joutavalla hölinällä voi päästä hyviin ansioihin, vrt. Arttu Lindeman.
Laita kaupan ilmoitustaululle, että koiran ulkoilutusta 10 € / kerta ja puhelinnumerosi. Tai ilmoittaudu tämäntapaiseen: https://www.care.com/fi-fi/profiilit/elaintenhoito/koiranhoitaja/koiran…
Täällä ei ole paljon pulloja heitelty kävin kyllä kiertelemässä.
Kerää pulloja. Jos tienaat sillä vaikka kympin päivässä, niin saat tosi kivan kitaran 2 kuukauden päästä.
Täällä ei ole paljon pulloja heitelty kävin kyllä kiertelemässä.
Tämä on vähän sellainen laji, joka pitää opetella. Vanhat konkarit tietävät parhaat päivät ja parhaat vuorokaudenajat ja vievät kaikki ennen kuin ehdit pukea vaatteet päälle rundia varten.
Mene töihin.