Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaverini suhtautuvat nihkeästi, kun yritän työstää rakastumistani?

Vierailija
29.12.2016 |

Olen siis ihan umpirakastunut yhteen henkilöön ja en tiedä, miten päin olisin, kun en näe rakastani nyt vähään aikaan. Mutta kaverini ovat aivan kypsiä "vaahtoamiseeni" aiheesta. :( Toivonko itse kohtuuttomasti myötäelämistä vai ovat kaverini itse jotenkin epäempaattisia? Aluksi he olivat mukana tunteissani ihan hyvin, mutta nyt melkein jo menetin yhden kaverini asian vuoksi (tosin ko. "kaveri" oli itse minuun hieman ihastunut mies). Heeeelp!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG help!!!! Ikää oli? Jos puhuisit välillä jostain muusta tai kysyisit mitä muille kuuluu.

Vierailija
2/4 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OMG help!!!! Ikää oli? Jos puhuisit välillä jostain muusta tai kysyisit mitä muille kuuluu.

Ikää on yllättävän paljon. :D Olen taantunut varmaan suunnilleen teinin tasolle osittain tässä viime aikoina tunne-elämäni osalta ainakin. Olen elänyt todella umpisurkeassa avioliitossa sekä suhteessa nyt melkein 7 vuotta ja pian olen eronnut ja vapaa. Nyt sitten ihastuin ja aivan kuin uusi maailma olisi avautunut minulle. Olen niin täynnä intohimoa ja rakkautta. Ja tuntuu, että kukaan ei ymmärrä minua. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Classy. Voi vittu. Ketään ei kiinnosta sun vitrus tilanne. Siitä puhe mistä puute.

Vierailija
4/4 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muuten yhtä nihkeää suhtautuminen kuin live- ja nettikavereittenikin parissa. Voisiko joku ihan kädestä pitäen selittää mulle, miksi ihmisiä ärsyttää tällainen? Mä en ihan oikeasti ymmärrä, vaikka oon ylittänyt Mensan pääsyrajankin joskus muinoin. Mun mielestäni se rakastuminen on tällä hetkellä maailman kiinnostavin aihe ja itseltäni löytyy kuitenkin empatiaa ymmärtämään muidenkin ihastumisia ja rakastumisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän