Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää toi poliusin päivitys perheväkivallasta. Itse en uhrina saanyt sieltä mitään apua

Vierailija
29.12.2016 |

Naureskelivat ja vähättelivät asiaa. Rikosilmoituksia ei tehty, ei kerrassaan mitään apua. Ja nyt kehtaavat jakaa tuollaista tekstiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tulipas kirjoitusvirheitä. uusi puhelin, Pahoittelen!

Vierailija
2/3 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu esim sosiaalityössä. Kovat ideaalit, mutta arkielämässä asiakas joutuu kohtaamaan ynseää käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naureskelivat ja vähättelivät asiaa. Rikosilmoituksia ei tehty, ei kerrassaan mitään apua. Ja nyt kehtaavat jakaa tuollaista tekstiä.

Täysin sama kokemus. Entisen avopuolisoni kanssa soitin kerran poliisit (olimme jo eroamassa, siksi sekosikin) kun se hullu kuristi minua istuessaan päälläni ja luulin oikeasti että tappaa minut. Oli aivan seonnut koko äijä. Poliisit tuli ja ei edes putkaan vieneet äijää, vaikka olin aivan hysteerinen. Ja ei,tämä ei ole miesvihaposti. MInä olin ainoastaan ilmoittanut päättäväni suhteen ja se oli sitten liikaa. Mutta tosiaan kyttien mielestä oli ihan ymmärrettävää, jos nyt vähän tuli väkivaltainen  fiilis miehelle, kun tyhmä akka kehtaa jättää tuolla tavalla. Hyvä Suomi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä