Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin ilkeä kommentti hampaistani

Vierailija
29.12.2016 |

Mulla on muuten aivan loistavat hampaat ei mitään vikaa missään, vitivalkoiset, pidän suuhygieniaa tärkeänä yms. Mutta etuhampaiden välissä on rako. Ei mikään jäätävä aukko vaan silloin pieni et ne ei vaan osu yhteen. Asia nuorempana häiritsi paljon. Opettelin peittämään suuni kun nauroin, hymyilemään aina hillitysti ja jopa joskus olin vaan hiljaa että se ei näkyisi.

Oltiin lähdössä viettämään iltaa ja puhuin yhden ystäväni kanssa jotain hampaiden valkaisemisesta ja sit tää yks kaveri joka ei siis mulle oo niin läheinen tuli ja tokaisi että mitä järkeä valkaista hampaat kun ei ne muutenkaan oo hyvät. Kysy samassa että paljonkoha noiden hampaiden korjaus maksaa

Siinä sit tuli sellane tukala hiljaisuus. Ne läheisemmät ystävät ties että nyt kirpas. Sit ite vaan hiljenin. Ystävä siinä sit vaihto puheenaiheen. Ite olin kokoillan aivan yläaste ajan muistoissa ja kommenteissa kiinni.

Miksi joku ihmisen hammasrako on niin iso juttu joillekin. Jos nään jollain vaikka lohjenneen hampaan niin en mä ekana mieti että ei saakeli pitäskö heittää joku kiva kommentti ja kysellä paljonko korjaus maksaa.

Tää asia kuulostaa varmaan pieneltä mutta alko taas tulemaan sellainen olo että se hammasrako jotenki tuhoais koko ulkonäön tai jotain..

N24

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Rako hampaiden välissähän on todella omaperäisen kaunis. Pöljä tyyppi se tuttava. Ittelleni ei tulis mieleenkään sanoa ääneen mistään toisen ulkonäön korjailuun liittyvää, mitä ihmettä.

Vierailija
2/14 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tällä tyypillä itsellään keltaisrt hampaat? Jospa hän ajatteli teidän keskustelun jotenkin piilovittuiluna ja päätti sivaltaa takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näyttää sulle olevan tärkeä se aukko. Kummaa, että sun itsetunto perustuu tuollaiseen piirteeseen, joka ei edes ole ruma. Onhan noita valokuvamallejakin tai julkkisnaisia, jotka ovat tehneet hammasraostaan oikein tavaramerkkinsä. Vaikkapa Georgia May Jagger ja Vanessa Paradis.

Unohda.

Vierailija
4/14 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tällä tyypillä itsellään keltaisrt hampaat? Jospa hän ajatteli teidän keskustelun jotenkin piilovittuiluna ja päätti sivaltaa takaisin?

No ei.. hänellä on mun mielestä aika sellaiset normihampaat. Ainakin ihan suora rivistö yms.

Ap

Vierailija
5/14 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumahan sellainen rako on, mutta ei se hampaiden valkaisuun liity mitenkään. Pitäiskö niiden siis niiden lisäksi olla keltaiset?

Vierailija
6/14 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä anna noin typerän ihmisen/kommentin päästä ihon alle. Hammasrako on täysin neutraali asia, kaunis ja persoonallinen piirre. 

M24

Vierailija
7/14 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näyttää sulle olevan tärkeä se aukko. Kummaa, että sun itsetunto perustuu tuollaiseen piirteeseen, joka ei edes ole ruma. Onhan noita valokuvamallejakin tai julkkisnaisia, jotka ovat tehneet hammasraostaan oikein tavaramerkkinsä. Vaikkapa Georgia May Jagger ja Vanessa Paradis.

Unohda.

Se vaan jotenkin on sellainen pieni juttu mikä on häirinnyt kun siitä on saanut kuulla niin paljon. On kiva huomata et on just julkkiksia joilla on rako hampaissa, tosin heillekin kommentoidaan ilkeästi siitä.

Ap

Vierailija
8/14 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo on sulle noin iso asia. Mulla on etuhampaassa ruma väriläntti, jota ei saa korjattua. Kyllä siitä ihmiset huomauttelee, mutta nauran niille vaan, että ei sille voi minkään. Ja sit se on siinä.

Ja on mullakin huono itsetunto, mutta ei sen alle tarvi ihan kokonaan murentua.

Vierailija
9/14 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumahan sellainen rako on, mutta ei se hampaiden valkaisuun liity mitenkään. Pitäiskö niiden siis niiden lisäksi olla keltaiset?

Juu mitä sitä turhaan näitä paskoja pestä enää. Haha. Antaa vaan mennä ihan paskan väriin saakka

Ap

Vierailija
10/14 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset hampaat tällä möläyttelijällä itsellään on? Jos on kateellinen sinun muuten hyvistä hampaistasi, ja oli sitten pakko tarttua ainoaan """virheeseen""" jonka havaitsi.

Raot etuhampaiden välissä on kyllä minusta mukavannäköisiä ja persoonallisia :) 

Vierailija
11/14 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yksi laise saa sinut noin pois tolaltasi? Joutuuhan tässä maailmassa jokainen kuulemaan jos jonkinlaista. Kehitä itsetuntoasi.

Vierailija
12/14 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yksi laise saa sinut noin pois tolaltasi? Joutuuhan tässä maailmassa jokainen kuulemaan jos jonkinlaista. Kehitä itsetuntoasi.

lause*

Vierailija
13/14 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt että mitä hän tarkoitti. Samalla olisit voinut halutessasi kertoa, että hampaasi ovat kyllä hyvät vaikka niissä rako onkin. Sen jälkeen olisitkin voinut jatkaa keskustelua valkaisusta.

Vierailija
14/14 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan hymyillyt rako vilkkuen ja kehaissut että "näitähän näkee mailman muotilehdissä, näitä sexyjä rakoja" :)