Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten kasvojen radikaali muutos kolmenkympin kynnyksellä

Vierailija
29.12.2016 |

Vertailin juuri muutaman tunnin ajan 20 naistuttuni fb-kuvia viimeisen 8 vuoden ajalta. Kuvissa sama nainen 24-26 ja nyt 32-34 vuotiaana. Kyllä se vain niin on, että +30v näyttää +30v:ltä. Muutamassa vuodessa, aika tarkalleen 28 vuotiaana, alkaa naisen kasvoissa nopea muutos vanhemmaksi naiseksi. Jollain tavalla nuoruuden hehku katoaa, en osaa sitä paremmin kuvata.

Mieskavereissani näkyy myös selvä ero 8 vuodessa mutta muutos on ennemminkin lineaarinen eikä hyppäyksenomainen.

En tarkoita mitenkään, että vanhemman naisen kasvot olisivat huonommat. Ei. Mutta ero on kuin yöllä ja päivällä kun tarkasti katsoo.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kiinnittänyt huomiota että laihojen ja kapeakasvoisten naamat näyttävät rupsahtavan miehillä 28 v ja naisilla 32 v. Todella selvä ero tuttavilla. Näyttävät suorastaan ikäviltä ja sairailta. Vähän pyöreämmät ja etenkin pyöreäkasvoiset näyttävät pidempään nuorilta. En tarkoita lihavia vaan ei-laihoja tyyppejä.

Siellä joku pallonaama fantasioi :D

Taitaa olla tuo kommentoija itse sellainen liian aikaisin roikkunaamaksi muuttunut. Komppaan tuota edellistä kommentoijaa: itselläni oli aina pyöreät kasvot, vaikka olin normaalipainoinen, mutta sitten pikku hiljaa kolmen kympin jälkeen rasva alkoi sulaa naamasta. Nyt 42-vuotiaana kasvot näyttävät parhaimmilta ikinä, ja ihmiset luulevat paljon nuoremmaksi (ennen kuin erehtyvät katsomaan käsiäni, joista ikä kyllä näkyy). 

Hahhah, elä sitten tuossa uskossa. Kuka minä olen sanomaan, jos naisen mielestä luisevat kasvot ovat paremmat kuin ei-läskit pyöreät. 99% miehistä vain on toista mieltä.

Vierailija
42/60 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep. Minulla nyt 25-vuotiaana yhtäkkiä alkanut ikään kuin korostua kasvojen luut, poskipäät erottuu eri tavalla kuin 20-vuotiaana, painossa ei kuitenkaan muutoksia. Nenä myös hieman pidempi... Oikeastaan ero on aika hauska, persoonallisempi. Mä odotan vaan mielenkiinnolla mitä 30-vuotiaana sitten. :D

Mä oon samanikäinen ja odottelen koska mun kasvoista lähtee lapsenpyöreys. :D isot silmät ja pyöreät vauvaposket saa mut näyttämään aivan kakaralta. :D jopa mun kädet on sellaiset vauvamaiset. Toki ihan aikuisen naisen käden kokoiset, mutta sellaiset pulleat niin kuin pikkulapsilla. :'D

Minäkin odottelen, että koska mahani alkaa kasvaa niin että tulee kunnollinen kaljamaha! Minä kun itse niin tykkään isommasta, miehen mahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vanhat koulukaverini heti tunnistan näiin viisikymppisenäkin. Kukaan heistä ei ole vielä ainakaan ole 'radikalisoitunut' heh,heh.Senhän sitten  kyllä sitten näkisi jo vaatteistakin .....

Vierailija
44/60 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo vanhemmat naiset vähän sellaisia lurppaturpia, mutta mitä sitten. Jos heitä ei nyt ihan päivänvalossa tuijottele, niin ihan ok:lta näyttävät.

M23

Vierailija
45/60 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisia naisia pidetään usein nuoren näköisinä ja ehkä pyöreissä kasvoissa on se salaisuus. Useinhan aasialaisten kasvot ovat nimenomaan pyöreät, vaikka he olisivat alipainoisiakin. Pyöreäkasvoiset ihmiset voivat laihtua todella alipainoisiksi ennenkuin se alkaa näkyä kasvoissa. Ihmiset, joilla on kapeat kasvot, näyttävät laihduttuaan kasvoista usein riutuneilta.

Vierailija
46/60 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman kauneimpien listoille äänestetään aina yli 30 vuotiaita.

Mutta missit ovat aina 19-23 vuotiaita. +30v naiset vain nettiäänestyksissä itseään lohduttaakseen äänestävät jo parhaat päivänsä nähneitä julkkiksia.

Vierailija
47/60 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta missit ovat aina 19-23 vuotiaita. +30v naiset vain nettiäänestyksissä itseään lohduttaakseen äänestävät jo parhaat päivänsä nähneitä julkkiksia.

Missien pitää olla neitseellisen oloisia eli naimattomia ja lapsettomia.

On monia äänestyksiä, joissa on kyselty misten mielipiteitä ja silti tulokseksi on tullut vanhempia naisia.

Mielipiteitä on monia

Vierailija
48/60 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ???!!! Emmekö olekkaan kivikasvoja 100 vuotiaiksi saakka? UUUUH mikä uutinen! Nainen vanhentuu! UUUUUUUUUUUUU!

Vierailija
49/60 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on selväasti nainen.Ei ketään miestä, vaikka olisi kuinka lassukka, voi kiinnostaa toisten naisten rypyt niin paljon että parin tunnin ajan niitä tuijottelisi.

Ei varmasti ole nainen aloittaja vaan 100% lassukka. Lassukka, joka haluaisi naisten vihaavan itseään yhtä paljon kuin kilttimiehet vihaavat naisia.

Vierailija
50/60 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin odotan tota "rupsahtamista". Alkaa ihan tosissaan kyllästyttää vanhempien naisten päivittelyt siitä, miten älyttömän nuorena on pitänyt lapset hankkia ja onkohan peruskoulukaan vielä taputeltu tai sitten luullaan isosiskoksi tjn.

T. 28v kohta kahden lapsen äiti, jolla sattuu olemaan vielä tuo lapsen pyöreys kasvoissa

Vierailija
51/60 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missien pitää olla neitseellisen oloisia eli naimattomia ja lapsettomia.

On monia äänestyksiä, joissa on kyselty misten mielipiteitä ja silti tulokseksi on tullut vanhempia naisia.

Mielipiteitä on monia

Jaa, tästä pitää vielä vääntää. No mites se fakta että kaikki miehet omasta iästään riippumatta pitävät 20 vuotiaita parhaimman näköisinä? Sama asia mistä on tälläkin palstalla valitettu. Nytkö se ei enää pidäkään paikkaansa?

Vierailija
52/60 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on selväasti nainen.Ei ketään miestä, vaikka olisi kuinka lassukka, voi kiinnostaa toisten naisten rypyt niin paljon että parin tunnin ajan niitä tuijottelisi.

Täältä löytyy kyllä myös mieskirjoittaja joka tykkää toistella tuota "nuoruuden hehkua" ja sen katoamista ja sama tyyppi lienee taas asialla. Mitä sen "ihon hehku" oikein on? Ei mun naama ole minkään ikäisenä hehkunut.

Saunan jälkeen se iho hehkuu. Tulipunaisena :DDD

Sama kirjoittaja on muistaakseni ruikuttanut siitäkin, että saunanpuhdas nainen ei ole viehättävä. Toki hänen postauksissaan on muitakin ristiriitoja ;)

Vierailija
53/60 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on paksu, rasvainen tosin pintakuiva iho, joten ryppyjä ei näin 29- vuotiaana oikeastaan ole. Mutta juonteita on otsalla. Minulla on myös pyöreä naama ja aika paksut posket, joten usein luullaan vuosia nuoremmaksi. 26- vuotiaana luulitiin vielä 18-21 -vuotiaaksi. Ja papereita kysytään vielä ostaessani kaupasta yhden lonkeron. Tosin se on varmasti aika normaalia vielä.

En usko, että ikinä tulee mikään kovin luisevaaa naamaaa olemaan. Jopa lapsena oli aika pulleat posket, vaikka olinkin urheilullisen hoikka.

Vierailija
54/60 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy kyllä myös mieskirjoittaja joka tykkää toistella tuota "nuoruuden hehkua" ja sen katoamista ja sama tyyppi lienee taas asialla. Mitä sen "ihon hehku" oikein on? Ei mun naama ole minkään ikäisenä hehkunut.

Sama kirjoittaja on muistaakseni ruikuttanut siitäkin, että saunanpuhdas nainen ei ole viehättävä. Toki hänen postauksissaan on muitakin ristiriitoja ;)

En ole tuo kirjoittaja enkä usko että vain yksi ja ainoa mies täällä kirjoittelee. Mielipiteeni edustaa yleistä mielipidettä miesten keskuudessa. Arvioisin että vähintään 90% miehistä ajattelee kuten minä, koska puhutaan perustavanlaatuisesti evoluutiobiologiasta. Hedelmälliset kasvot, miehet tykkäävät. Ei-hedelmälliset kasvot taas viittaavat siihen, ettei hedelmöittyminen enää onnistu, miehiä ei kiinnosta.

Vierailija
55/60 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea muuta kuin aloituksen (vaikuttaa tylsältä aiheelta), mutta pakko kuitenkin kysyä, että ovatko "tutkimasi" naiset sattumalta tulleet äideiksi siinä 3-kympin tienoilla? Se nimittäin voi muuttaa naisen ulkonäköä radikaalisti lyhyessä ajassa, mutta ei välttämättä ole mikään pysyvä muutos. Itse olin ainakin lapseni syntymän jälkeen kuoppasilmäinen laiheliini (imetys piti laihana ja muodottomana) ja hiuksiakin lähti ihan hirveesti. Nyt olen jo palautunut omaksi itsekseni, en tietenkään yhtä hehkeäksi kuin ennen lasta (yövalvomiset verottaa), mutta kuitenkin kaukana siitä zombiesta, joka olin synnytyksen jälkeen.

Vierailija
56/60 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kirjoittaja enkä usko että vain yksi ja ainoa mies täällä kirjoittelee. Mielipiteeni edustaa yleistä mielipidettä miesten keskuudessa. Arvioisin että vähintään 90% miehistä ajattelee kuten minä, koska puhutaan perustavanlaatuisesti evoluutiobiologiasta. Hedelmälliset kasvot, miehet tykkäävät. Ei-hedelmälliset kasvot taas viittaavat siihen, ettei hedelmöittyminen enää onnistu, miehiä ei kiinnosta.

Mä en halua uskoa, että tämä samojen kliseiden jankkaaminen samoja fraaseja käyttämällä edustaa miesten yleistä mielikuvistusta ja verbaalisia taitoja, vaikka mielipiteitä edustaisikin. I want to believe! In Uli!

Vierailija
57/60 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa Miss Suomen kriteerit ja huomaa ikäraja. Vanhempi nainen ei voi edes osallistua kilpailuun.

Vierailija
58/60 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin Uuden vuoden aattona pystyn 95% onnistumisprosentilla sanomaan, ketkä naiset ovat yli 30 vuotiaita.

Ap

Vierailija
59/60 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol te ihmiset sit jaksatte... 

Vierailija
60/60 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin Uuden vuoden aattona pystyn 95% onnistumisprosentilla sanomaan, ketkä naiset ovat yli 30 vuotiaita.

Ap

miks sää vihaat 30 vuotiaita ja miksei ne sais näyttää 30 vuotiailta?