Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime hetken neuvoja isälle synnytykseen?

Vierailija
29.12.2016 |

Koko yön supistanut ja nyt meni vedet. Synnytyssairaalasta passitettiin vaimo suihkuun ja siitä voinnin mukaan sairaalaan. Onko neuvoja? Luen sen aikaa kun vaimo on suihkussa. M29 ja latino

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pequeñita on syntynyt! Kiitos teille viesteistä, melkein kaikki ehdinkin lukea eilen ennen h-hetkeä. Oli ihan kauhea kokemus, hyvä että varoittelitte etukäteen. En osannut kuvitellakaan, että se olisi NOIN kivuliasta. Nostan hattua kaikille synnyttäneille naisille, olette todella vahvoja!

Kaikki ei mennyt ihan niinkuin piti, mutta vaimo ja vauva Emmita voi molemmat olosuhteisiin nähden hyvin ❤

Gracias y bendiciones! M29 ja latino

Vierailija
22/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea koko perheelle ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea koko perheelle ❤

Kiitos onnitteluista! En uskonut, että voisin rakastua vauvaan näin nopeasti. Hän on niin pieni ja kaunis. M29 ja latino

Vierailija
24/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene vielä ku voit.

ps sun elämä on pilalla.

Vierailija
25/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Onnea Koko Perheelle! Tulet olemaan varmasti hyvä isä!

Vierailija
26/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakene vielä ku voit.

ps sun elämä on pilalla.

Kiitti, mutta en taida paeta 😃 M29 ja latino

Vierailija
27/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pikaisesti pullo koskenkorvaa, raakana.

Vierailija
28/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon Onnea Koko Perheelle! Tulet olemaan varmasti hyvä isä!

Kiitos! M29 ja latino

Vierailija
29/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuja tarvitaan sitten kun pääsette kotiin. Huomioi vaimoa ja tarjoa apua, ihan perusjuttuja kuten kaupassa käyntiä ja vauvan hoitoa kun äiti käy suihkussa. Varaudu alun hormooniheilahteluihin, äläkä pelästy jos äitiäkin välillä itkettää. Ensimmäiset 3 kk voi olla aika kiireistä.

Vierailija
30/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apuja tarvitaan sitten kun pääsette kotiin. Huomioi vaimoa ja tarjoa apua, ihan perusjuttuja kuten kaupassa käyntiä ja vauvan hoitoa kun äiti käy suihkussa. Varaudu alun hormooniheilahteluihin, äläkä pelästy jos äitiäkin välillä itkettää. Ensimmäiset 3 kk voi olla aika kiireistä.

Kiitos neuvosta! Nyt niitä tarvitaankin. Tuntuu, että olen "jättikäsi" vauvan hoidossa. M29 ja latino

Vierailija
31/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vauvasta

Vierailija
32/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata flirttailla kätilölle ja pyytää tätä kanssaan kapakkaan juhlimaan synnytyksen jälkeen. Näin minun mieheni teki..

En flirttailut kätilölle 😃! Mutta oman kätilön lisäksi tuli joka kerta uusi kätilö katsomaan huoneeseen. Vaimon mielestä he tuli katsomaan minua... ja samoin kun sain vauvan kenguruhoitoon, eri kätilöt tulivat tarkistamaan monta kertaa, että vauvan asento on hyvä mun paidan alla. En tiedä mitä pitäisi ajatella... 😃 M29 ja latino

Vierailija
33/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Paljon onnea koko perheelle:)

Vierailija
34/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, ihana ketju! Olkoon vaikka porvoosta mutta kerrankin on jotain kivaa :)

Jos joku toinen juuri valmistumassa oleva isä lukee tätä niin iskälle omat kamppeet mukaan sairaalaan (vaihtovaatteet, hammasharja, omat lääkkeet jos niitä on, laturit puhelimeen/tablettiin, eväät, kolikoita), eli kaikkea silleen että pärjää reissussa muutaman päivän. Naiset yleensä pakkaavat ylettömästi romua mukaan, mutta ei haittaa jos isä pitää omistaan huolta.

Ja sitten se asenne, isäkin joutuu vähän rutistamaan synnytyksessä, ehkä. Toki joku nainen voi olla sitä mieltä, että kukaan ei saa koskea ollenkaan, mutta useimmat naiset saavat helpotusta jos joku koskee voimakkaasti. Tuli myrkyllisiä ajatuksia mieleen synnyttäessä kun mies sanoi, ettei jaksa painaa mun alaselkää rystysillä kun käy käsiin kipiää :D NII'IN, käy kipeetä, juu! (Mun mies kyllä hoiti muuten synnytyksen ja kaiken muunkin tosi mallikkaasti :))

Onnea isosti sinne!

Vierailija
35/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
36/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vinkata että älä palstaile ennen tai jälkeen synnytyksen mutta myöhästyin.

Vierailija
37/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!❤️

Vierailija
38/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin vinkata että älä palstaile ennen tai jälkeen synnytyksen mutta myöhästyin.

Miksei muka? -Ohis

Vierailija
39/43 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmita on kaunis nimi ❤

Vierailija
40/43 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä uusista onnitteluista! Emmita on minustakin kaunis nimi, vaimo valitsi sen ja se sopii hyvin meidän pienelle tyttärelle ❤ M29 ja latino

Ps. Joku tutkimus sanoi, että miehen testosteronitasot laskee jokaisen lapsen myötä. Mun taisi laskea just 80% 😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme