Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime hetken neuvoja isälle synnytykseen?

Vierailija
29.12.2016 |

Koko yön supistanut ja nyt meni vedet. Synnytyssairaalasta passitettiin vaimo suihkuun ja siitä voinnin mukaan sairaalaan. Onko neuvoja? Luen sen aikaa kun vaimo on suihkussa. M29 ja latino

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa antaa neuvoja, mutta toivon että kaikki menee hyvin! Tsemppiä!

Vierailija
2/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pic or didn't happen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Pidä hermot kurissa, äläkä välitä jos vaimo kiroo sut alimpaan helvettiin.

Vierailija
4/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiesi perusteella vaikutat tosi fiksulta. Sinusta tulee varmasti hyvä isä.

Vierailija
5/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy pääpuolella ja poissa tieltä..

Mua jostain syystä miehen läsnäolo vaan ärsytti,koska ei hän mitään siinä tilanteessa voi tehdä...

Mutta jos puoliso pyytää jotain niin toteuta se :) tsemppiä!

Vierailija
6/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mukana mitä tarviaa ja pidät vaikka edes kädestä kiinni niin tuo turvallisuuden tunnetta. Minulle riitti ihan se kun hän on edes samassa huoneessa tuomaan turvaa.

Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Vierailija
7/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaat tietysti kännykämeralla kaiken. Ihan kaiken! Kai sulla on selfietikku mukana? Sitten postaat koko komeuden someen. Sitten vaan odottelemaan tykkäyksiä vaimon römpsäkuvista!

Vierailija
8/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaihtot-paita mukaan, jossa on löysä pääntie, jos saat vauvan lämmittelemään kenguruhoitoon paitasi alle. Voimia ja tsemppiä molemmille!

9/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu todella karkeaan kielenkäyttöön. Jos loukkaannut, niin anna heti anteeksi äläkä provosoidu.

Vierailija
10/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaat tietysti kännykämeralla kaiken. Ihan kaiken! Kai sulla on selfietikku mukana? Sitten postaat koko komeuden someen. Sitten vaan odottelemaan tykkäyksiä vaimon römpsäkuvista!

Mun ex tosiaan kuvasi kaiken. Ja kun oli lataamassa luvia tulokkaasta facebookiin (otti onneksi kuvat kameralla, ei puhelimella) jouduin huomauttamaan kuvien rajauksesta, koska mun vastasynnyttänyt verinen alapää näkyi niissä. Mies vaan totes, ettei ollu huomannu.

Vierailija
11/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata flirttailla kätilölle ja pyytää tätä kanssaan kapakkaan juhlimaan synnytyksen jälkeen. Näin minun mieheni teki..

Vierailija
12/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata flirttailla kätilölle ja pyytää tätä kanssaan kapakkaan juhlimaan synnytyksen jälkeen. Näin minun mieheni teki..

Ai kamala. Oliko miehes shokissa vai muuten vaan outo?

Vierailija
13/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasharja mukaan myös isälle, ja kolikoita jos sairaalassa on juoma-automaatti. Synnytys saattaa kestää kauan, joten ennen kanttiinin sulkemisaikaa jotain purtavaa isälle. Toimi niinkuin synnyttäjä toivoo niin kaikki menee hyvin, onnea :)

Vierailija
14/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun synnyttäjä käyttää karkeaa kieltä, niin älä välitä. Anna kaiken noitumisen ja vittuilun mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
15/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ mene vyötärön alapuolelle kurkkimaan yhtään kun ollaan ponnistusvaiheessa tai sen jälkeen. Älä sano mitään"sattuu ku puristat kättä niin kovaa" juttuja. Kestä kaikki solvaukset. Ei se tarkota niitä oikeesti. Myötäile. Tee niinku sanotaan. Loppuajan älä tee mitään jos ei pyydetä.

Vierailija
16/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan ala valittamaan omasta epämukavuudestasi kovaan ääneen. Ei ole kovin kivaa kun mies kitisee kovasta tuolista tai siitä että hän joutuu lepäämään lattialla viltin päällä kun vaimo kärvistelee avautumisvaihetta.

Sanoa toki voi, mutta älä valita.

Vierailija
17/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tukena,  ja tee mitä vaimo sanoo.

Oma mies ei tajunnut tätä, ainoa mitä pyysin, oli hiljaisuutta, ja mies paniikissa vaan puhui, puhui, puhui. puhui ja kertoi miten vaikeaa hänellä on kun joutuu katsomaan minua tuskissani. Monta kertaa ärjyin että OLE HILJAA!!! ANNA MUN KESKITTYÄ, SUU KIINNI NYT!!

Ihme etten tappanut ukkoa =D =D

Ennen kaikkea, ONNEA perheelle!!!!

Vierailija
18/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ET OO TOSISSAS!!! OMG!!!

Vierailija
19/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Arvostan niitä paljon. Paita pakattu mukaan kenguruhoitoa varten. M29 ja latino

Vierailija
20/43 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viime hetken neuvoja isälle synnytykseen?"

Tsiisus mikä fakiiri: isä, joka synnyttää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi