Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kertoi anopille että yritetään vauvaa - Virhe

Vierailija
29.12.2016 |

Päätettiin alku kuusta että nyt olisi sopiva hetki yrittää vauvaa.
Mies innostuksissaan kertoi äidillensä tuosta jouluna. Hössötys alkoi saman tien. Alkoi koota minulle "vauvallekin sopivaa" annosta ja tilasi Apteekin verkkokaupasta kaikki mahdolliset vitamiinit vielä samana päivänä.
Illalla sanoi että voidaan kyllä vaihtaa nukkumapaikkoja, jotta saadaan rauhassa yrittää valmistaa pikkuisia varpaita. Meidän kun oli tarkoitus nukkua olohuoneen sohvalla.
Tuon vierailun jälkeen on pommittanut minua kokoajan. Kyselee ollaanhan tänään muistettu yrittää valmistaa niitä jo mainittuja pikkuisia varpaita masuun yms ei niin kivan kuuloista. Viimeisimpänä kielsi minua juomasta huomenna, uudenvuoden aattona mitään kun eihän sitä tiedä jos olenkin raskaana.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun anoppi seuraavan kerran kysyy asiasta, voit vastata kiusallisen yksityiskohtaisesti. Luettele tarkat ajankohdat, asennot, miehen erektiokulma ja siemennesteen määrä sekä maku, kierron vaihe... jospa anoppi ymmärtäisi yskän.

Tai sitten voit sanoa ystävällisesti, että toivot anopin kunnioittavan sinun ja miehesi yksityisyyttä ja että ilmoitatte sitten, jos ja toivottavasti kun ilmoitettavaa on. Onnea yritykseen (pankaa ahkerasti!)

Vierailija
22/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi apua, mitä juuri luinkaan?!

Pikkuiset varpaat masussa!

Odotapa kun anoppi kysyy saako tulla katsomaan ja antamaan vinkkejä siihen lihapullien pyöräyttelyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että pikkuisten varpaiden valmistaminen hieman venyy, kun sinua ei anopin käytöksen takia enää paneta ollenkaan. Paneskellessa muistat vain anopin lässytyksen mummin muruista ja varpaista. Hyi hemmetti. Mulle varmaan kävisi noin. 

Vierailija
24/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, voin kuvitella, että oma anoppi on samanlainen. Heti naimisiin mentyämme hän vihjaili aina, että olisi aika tehdä lapsi, mutta tein selväksi, etten aio tehdä lapsia vielä kun koulu on kesken. Vauvakuume iski kuitenkin molemmille 5kk häiden jälkeen, ja kun ovuloin syntymäpäivänäni niin päätimme "riskeerata" ja panimme ilman kumia - tulin raskaaksi. Yllätimme anopin ja hän oli niiin innoissaan, 3 ekaa kk makasin vaan sängyllä tai oksensin, ja hän piti minusta huolta, siivosi ja toi ruokaa. Lapsen synnyttyä hän on ollut iso apu, ja jatkankin nyt koulua sillä välin, kun lapsi on hänellä hoidossa (anopin omasta tahdosta).

Hän oli samanlainen tyttärensäkin kanssa: kun tämä lapsi täytti 3v anoppi sanoi, että on aika tehdä toinen lapsi kaveriksi, tytär protestoi aluksi ja kun vihdoin päätti tehdä toisen, ilmoitti siitä äidilleen, joka sitten joka tapaamiskertans kysyi, että joko tärppäsi 😂 Sanoin anopille, ettei kaikill tärppää ensimmäisestä kerrasta, johon hän vastasi jotenkin pelästyen, ettei hänen nuoressa ja terveessä tyttäressä ole mitään "vikaa" ja ettei yhden vauvan pyöräyttäminen niin hankalaa ole 😅 Mutta joo, rakas anoppi on, mutten ikinä ilmoittaisi hänelle, että aiomme yrittää toista lasta (olen sanonut, että haluan toisen valmistuttuani, tässä odottelen valmistumista "innolla" kun tiedän, että utelut alkaa heti), aion kuitenkin sanoa, ettei olla valmiita heti, etten sekoa totaalisesti uteluista 😱

Vierailija
25/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, kun meni sanomaan tuollaista!

Vierailija
26/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D =D =D

..joo, mä tiedän niin miltä susta tuntuu.

Onneksi oma anoppi ei ole hössääjä, mutta toi kaiken kertominen äidille, on niin raivostuttavaa!!!

Oma mies on jo 40 vuotias, ja hän soittaa monta kertaa viikossa äidillee, kertoo siis aivan kaiken.

Tollanen 15 vuotta sitten kun olimme juuri alkaneet seurustelemaan, niin meillä sattui vahinko.. ja mies soitti äidilleen sairaalasta ja kertoi asiasta kun olin samaan aikaan teettämässä aborttia. Siis oikeesti.

Ja olen tässä vuosien aikana saanut niin monta kertaa nenilleni (anoppi inhoaa minua) Mutta miehen mielestä anoppi ei tee mitään väärin. Hän ei vaan näe. Voisin kertoa niin järkyttäviä temppuja, mutta en jaksa. Koitan vaan pysyä poissa tieltä ja silmistä. Itse en anoppia  kuitenkaan vihaa. Mutta monesti olen miettinyt, että johtuuko anopin vastenmielisyys minua kohtaan siitä, että mies avautuu kaikesta äidilleen? ..meinaan vaan että mullakin vois olla jotain sanottavaa meidän kahden välisiin pieniin riitoihin..

No, eniveis, koita ap jaksaa. Ja koita tässä vaiheessa kuitenkin asettaa ne rajat, tai sitten on niin että anoppi kävelee joka asiassa sun ylitses ja on neuvomassa koko ajan. Tietenkin on ymmärrettävää hänen innostuksensa, hyvä niin, mutta rajat täytyy olla.

Vierailija
27/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suloista! :D

Varmaan vähän rasittavaa mutta toisaalta voit nyt olla huoleti, anopista saat varmasti lastenhoitoapua ja sitä kaikki kuitenkin tulee tarvitsemaan.

Parempi ilman lastenhoitoapua kuin yli-innokasta tuputtamista ja paremmintietämistä. Nyt meinaa puhuu kokemus. Omalla kohdalla anopin mahdollistamat "rentoutushetket" oman miehen kanssa olivat yhtä tyhjän kanssa, koska niiden jälkeen vitutti enemmän kuin tuntui rentoutuneelta. Mieluummin maksetaan MLL:n hoitajalle se muutama kymppi niistä rentoutushetkistä pari kertaa vuodessa kuin otetaan anopilta vastaan vinkkejä lastenhoidossa, ruuanvalmistuksessa, kodin sisustuksessa, seksin harrastamisessa, lasten ikäeroissa, lasten harrastuksien valinnassa, lasten nimeämisessä, minun pukeutumisessa, minun työasioissa ja lapsen lääkärin diagnosoiman sairauden hoidossa.

Vierailija
28/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä menos seitsemäs vuosi

Vierailija
29/35 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yööök

Vierailija
30/35 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Miehille pitäisi tehdä selväksi jo seurustelun alusta asti, että anoppi, sisko tai kaverit eivät tule olemaan osa raskautta tai perhe-elämää. Muuten se menee juuri tuohon, että lapsen äiti redusoidaan kohduksi, joka saa paljon epätoivottua seksuaalista huomiota, anoppi alkaa henkiseen insestisuhteeseen poikansa kanssa, jne. 

Raamatussakin sanotaan, että mies jättää avioituessaan lapsuudenperheensä. Olkaa tässä asiassa tiukkoja. Jos ei onnistu, niin mies siittäkööt sitä äitiään, johon on henkisessä suhteessa

Vierailija
31/35 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänmummi

Vierailija
32/35 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa näin miehenä, kun voisi tehdä lasta anopin luona vieraillessa ja anoppi olisi vain tyytyväinen jos sattuisi näkemään aktin.

Vierailija
33/35 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten mielenkiintoista tietää miten tämä vauvaprojekti ap:lla sujui, kun aloituksessa on nyt 9 vuotta.

Vierailija
34/35 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kehdannut nostaa etusivulle tällaisen vanhan erittäin paskan provon?? Hävetköön!

Vierailija
35/35 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on mukavaa kun nyt oikein kaikki pääsevät spekuloimaan perheessä ja kannustamaan kuin mies laskee mällit sisääsi!

Jotenkin tuo yritämme lasta / mies laskee sisälle joka ilta on hieman eri klangi ;D