Mies kertoi anopille että yritetään vauvaa - Virhe
Päätettiin alku kuusta että nyt olisi sopiva hetki yrittää vauvaa.
Mies innostuksissaan kertoi äidillensä tuosta jouluna. Hössötys alkoi saman tien. Alkoi koota minulle "vauvallekin sopivaa" annosta ja tilasi Apteekin verkkokaupasta kaikki mahdolliset vitamiinit vielä samana päivänä.
Illalla sanoi että voidaan kyllä vaihtaa nukkumapaikkoja, jotta saadaan rauhassa yrittää valmistaa pikkuisia varpaita. Meidän kun oli tarkoitus nukkua olohuoneen sohvalla.
Tuon vierailun jälkeen on pommittanut minua kokoajan. Kyselee ollaanhan tänään muistettu yrittää valmistaa niitä jo mainittuja pikkuisia varpaita masuun yms ei niin kivan kuuloista. Viimeisimpänä kielsi minua juomasta huomenna, uudenvuoden aattona mitään kun eihän sitä tiedä jos olenkin raskaana.
Kommentit (35)
No huh huh. Minä kyllä varmaan sanoisin jotain että "tultiinkin siihen tulokseen että nyt ei ole vielä aika vauvalle" tms. Tai sitten voi sanoa ihan suoraan anopille, jos kehtaa, että "back off, bitch". :O kokisin tuollaisen käytöksen todella tunkeilevana ja epäkohteliaana! Ahdistavaa.
Apua :D Ainakin anoppi haluaa osallistua tulevan lapsenlapsensa elämään... Liika on kuitenkin liikaa. Sano anopille että arvostat hänen tukeaan ja apuaan, mutta toivoisit hieman omaa tilaa tämän asian kanssa ja että kerrot kyllä sitten jos jotain kerrottavaa on.
Voi apua. Oot pulassa, kun ne pikkuset varpaat tulee masusta ulos:)
Anteeks, mutta mua nauratti! Mutta olis kyllä ihan kamalaa jos omalle kohdalle sattuis. Koita kestää! Ja muista laittaa rajat ajoissa viimeistään, kun vauva syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks, mutta mua nauratti! Mutta olis kyllä ihan kamalaa jos omalle kohdalle sattuis. Koita kestää! Ja muista laittaa rajat ajoissa viimeistään, kun vauva syntyy.
Ei kun laita ne rajat nyt heti!
Suloista! :D
Varmaan vähän rasittavaa mutta toisaalta voit nyt olla huoleti, anopista saat varmasti lastenhoitoapua ja sitä kaikki kuitenkin tulee tarvitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. Oot pulassa, kun ne pikkuset varpaat tulee masusta ulos:)
Ai miten niin? Anoppi lupasi jo muuttaa meille hetkeksi kun "mummin muru" syntyy. Sanoin suoraan että olen otettu tästä ehdotuksesta, mutta en usko sen olevan tarpeen. Ei suuttunut kuitenkaan.
Pelottaa kyllä mitä se sitten on jos se vauva saadaan... Ap
Joo tuon anopin kans tulee olemaan tuskaa sitten kun beibi syntyy :D tsemppiä!
Multa pääsisi monta rumaa sanaa jos anoppi selittelisi jotain "pienten varpaiden masuun asettelusta." Ja miehelle saattaisin myös sanoa pari rakentavan kitkerää kommenttia, vaikkei se enää siinä vaiheessa auttaisi.
.... Taisipa olla jostain elokuvasta...
Vierailija kirjoitti:
No huh huh. Minä kyllä varmaan sanoisin jotain että "tultiinkin siihen tulokseen että nyt ei ole vielä aika vauvalle" tms. Tai sitten voi sanoa ihan suoraan anopille, jos kehtaa, että "back off, bitch". :O kokisin tuollaisen käytöksen todella tunkeilevana ja epäkohteliaana! Ahdistavaa.
Cool. Mutta mistä sen tietää osaako anoppi englantia sen verran että ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Multa pääsisi monta rumaa sanaa jos anoppi selittelisi jotain "pienten varpaiden masuun asettelusta." Ja miehelle saattaisin myös sanoa pari rakentavan kitkerää kommenttia, vaikkei se enää siinä vaiheessa auttaisi.
Ymmärrän... Onhan tämä oikeasti aivan liikaa ja kiusallistakin, mutta toisaalta ymmärrän myös anoppia. Mies on hänen ainoa lapsensa, joten lapsenlapsia ei ole muilta tulossa (jos on tullakseen).
Yritin hänelle tuolloin jouluna sanoa, että otetaan nyt rauhallisesti tämän asian kanssa kun ei ole mitään takeita että heti tärppäisi. Anoppi vain vouhotti että kyllä nyt kaksi nuorta tervettä ihmistä yhden vauvan saa "pyöräytettyä". Tuli mieleen joku lihapullien pyöräytys pannulla ja tämä ei toden totta ole ihan samaa luokkaa, paitsi näköjään anopista. No josko tuo rauhoittuu tuosta, tai ainakin toivon niin. Lienee aika turha toivo. Ap
Tuleva innokas lapsenvahti -> parisuhdeaikaa sinulle ja miehellesi.
Olisin onnellinen, mutta ymmärrän kyllä asian henkilökohtaisuuden. Ehkä se siitä vähän rauhoittuu. Voit myös pyytää miestäsi kertomaan äidilleen, että tarvitsette asian kanssa omaa rauhaa.
Itselläni ei anoppia ollut käytännössä olemassa edellisessä suhteessani. Apua olisi joskus kaivattu :/ mutta kaikkia ei lapsenlapset kiinnosta...
Tämä olikin raikas uusi teema anoppihullulta :D
Me emme kertoneet kenellekään. Onneksi. Raskautumiseen meni viisi vuotta.
Hitto, menee jo päivät sekaisin lomaillessa. Siis lauantainahan se uudenvuoden aatto on. Ap